.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز :  مراسم  معارفه مدیرکل منابع طبیعی مازندران در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برگزار شد. 

مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران _منطقه ساری معارفه شد
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیرکل منابع طبیعی مازندران در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد. درخواست سالانه ۱۲۵۰ پرستار برای گواهی مهاجرت / پرداخت مبلغ علی‌الحساب به پرستاران در قالب تعرفه‌گذاری / کمتر از یک پرستار به ازای هر تخت
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد.(ادامه)
چرا برخی از نمایندگان مجلس حتی رای ممتنع هم نمی‌دهند؟
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دادن رای ممتنع به رای ندادن رسیده‌اند.(ادامه)
کی روش سرمربی ایران می ماند؟
سرمربی تیم ملی ایران پس از مسابقه با آمریکا تلویحا حضورش روی نیمکت ایران در جام ملت های آسیا را تایید کرد.(ادامه)
ماموران انتظامی هفت تن چوب راش قاچاق از سوداگران جنگل در آمل کشف و ضبط کردند دست درازی سوداگران جنگل به درختان راش آمل
ماموران انتظامی هفت تن چوب راش قاچاق از سوداگران جنگل در آمل کشف و ضبط کردند(ادامه)
هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هفته آینده سرد و بارانی پیش بینی می‌شود هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هفته آینده سرد و بارانی
هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هفته آینده سرد و بارانی پیش بینی می‌شود(ادامه)
کتایون ریاحی آزاد شد
بازیگر سینما و تلویزیون با قرار وثیقه لحظاتی پیش از زندان آزاد شد.(ادامه)
ناوگان عمومی مازندران زیر ذره بین
بیش از ۲۵ هزار دستگاه ناوگان عمومی در مازندران کنترل شدند.(ادامه)
دلیل شیرین‌تر شدن مرکبات شمال
خریداران مرکبات شمال معتقدند مرکبات امسال شیرین‌تر از گذشته است اما دلیل این شیرینی چیست؟(ادامه)
عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر را منصوب کرد.
سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران ( نوشهر ) منصوب شد
عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر را منصوب کرد. (ادامه)
نمایش فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای در حوزه هنری مازندران
دورهمی ویژه نمایش و بررسی فیلم‌های منتخب ۱۰۰ ثانیه ای در حوزه هنری مازندران برگزار شد.(ادامه)
آمل میزبان کلاس مربیگری بین المللی والیبال
کلاس مربیگری سطح یک بین‌المللی والیبال در شهرستان آمل شروع به کار کرد.(ادامه)
تصاویری تلخ از چشمان گریان بازیکنان تیم ملی
ورزش سه، تصاویری از چشمان گریان بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر آمریکا را منتشر کرد.(ادامه)
عزت‌اللهی: درس خوبی شد، مردم ببخشند!
بازیکن تیم‌ملی فوتبال به خاطر حذف در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از مردم ایران عذرخواهی کرد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رویای ما کامل نشد ولی از حالا باید به گام بعدی با ایران فکر کرد. کی ‌روش: رویای ما کامل نشد/ از حالا باید به گام بعدی با ایران فکر کرد
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رویای ما کامل نشد ولی از حالا باید به گام بعدی با ایران فکر کرد.(ادامه)
فیلم خلاصه بازی ایران - آمریکا
تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست یک بر صفر مقابل آمریکا فرصت راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.(ادامه)
سرمربی فولاد پس از آزادی وریا غفوری پیام ویژه ای را در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد.

واکنش جواد نکونام به آزادی وریا غفوری و اظهارات جعلی+ عکس
سرمربی فولاد پس از آزادی وریا غفوری پیام ویژه ای را در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد. (ادامه)
عکس/ پرچم ایران در دست هوادار آمریکایی
پرچم ایران در دست هوادار آمریکایی حاضر در استادیوم الثمامه را مشاهده می کنید.(ادامه)
 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا از گروه B جام جهانی 2022 قطر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه الثماثه دوحه آغاز شد که این رقابت با نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید. ایران 0 آمریکا 1 : فرصت صعود در آخرین بازی از دست رفت
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا از گروه B جام جهانی 2022 قطر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه الثماثه دوحه آغاز شد که این رقابت با نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید.(ادامه)
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد. بدهکار مهریه چک ۴۰۰میلیونی را قورت داد
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد.(ادامه)
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است. این جمله‌ها نشان می‌دهند مدیر نیستید(ديدگاه)
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است.(ادامه)
تسلیت دکتر رضایی به سردار رسول زاده
دکتر محسن رضایی با صدور پیامی درگذشت والده محترمه سردار رسول زاده را تسلیت گفت.(ادامه)
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم. خبر فوری برای دارندگان سهام عدالت / شرایط فروش سهام عدالت اعلام شد
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه)در دیدار آقای محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق تأکید کردند: پیشرفت عراق و رسیدن به جایگاه والا و واقعی خود به نفع جمهوری اسلامی است . با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید/ سینه خود را برای حفاظت از عراق سپر خواهیم کرد/ پیشرفت عراق به نفع جمهوری اسلامی است/ امنیت عراق، امنیت ایران است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه)در دیدار آقای محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق تأکید کردند: پیشرفت عراق و رسیدن به جایگاه والا و واقعی خود به نفع جمهوری اسلامی است .(ادامه)
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد(ادامه)
بخشنامه جدید بانک مرکزی درباره دریافت ارز صرافی‌ها
بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای از افزایش سقف دریافت ارز توسط صرافی‌ها خبر داد و طبق این بخشنامه میزان دریافت اسکناس ارزی صرافی‌ها به ۱۵۰ هزار یورو افزایش یافت.(ادامه)
نخستین عکس وریا غفوری بعد از آزادی + عکس
وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان که امروز صبح از زندان آزاد شد اولین عکس او بعد از آزادی از زندان که در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد. پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند. شهدا کاری کردند که دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند.(ادامه)
ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان این که ۹۰ درصد جمعیت ایران روی گسل زلزله زندگی می کنند، گفت: بیشتر حوادث طبیعی کشور در مازندران نیز رخ می دهد. ۹۰ درصد جمعیت ایران روی گسل زلزله زندگی می کنند
ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان این که ۹۰ درصد جمعیت ایران روی گسل زلزله زندگی می کنند، گفت: بیشتر حوادث طبیعی کشور در مازندران نیز رخ می دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.