.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
این روزها مدارس مازندران، حال و هوای جام جهانی فوتبال دارد. شور و شوق جام جهانی در مدارس مازندران
این روزها مدارس مازندران، حال و هوای جام جهانی فوتبال دارد.(ادامه)
مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد منطقه ۳ در بابل در حال برگزاری است. برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان در بابل
مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد منطقه ۳ در بابل در حال برگزاری است.(ادامه)
ساری- معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور قاچاق چوب را از مشکلات فراروی جنگل های هیرکانی بازمانده از عصر یخبندان ذکر کرد. قاچاق چوب مشکل فراروی جنگل های هیرکانی است
ساری- معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور قاچاق چوب را از مشکلات فراروی جنگل های هیرکانی بازمانده از عصر یخبندان ذکر کرد.(ادامه)
پوستر رسمی بازی ایران - آمریکا منتشر شد
فدراسیون فوتبال ایران از پوستر رسمی بازی حساس برابر آمریکا رونمایی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی مازندران منصوب شد. سرپرست جدید کتابخانه های عمومی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی مازندران منصوب شد.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی بابل از تولید ۴۰۰ هزار تن شلتوک برنج در اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد تولید ۴۰۰ هزار تن شلتوک برنج در بابل
مدیر جهاد کشاورزی بابل از تولید ۴۰۰ هزار تن شلتوک برنج در اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد(ادامه)
پایان ماجراجویی جویندگان گنج در نوشهر
۸ حفار غیر مجاز در شهرستان نوشهر دستگیر شدند.(ادامه)
وریا غفوری آزاد شد / قطعی
طبق اعلام رسانه قوه قضاییه، صبح امروز وریا غفوری با اعزام از زندان به دادسرا و انجام آخرین تحقیقات قضایی آزاد شد.(ادامه)
کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو در بخش کومیته بانوان ۲ نشان نقره گرفتند درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در روسیه
کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو در بخش کومیته بانوان ۲ نشان نقره گرفتند(ادامه)
سبقت خانم‌ها از آقایان در تجرد
یک پژوهشگر حوزه جمعیت گفت: طبق آماری که در اختیار داریم افرادی که در تجرد قطعی به سر می برند به 400 هزار نفر رسیده اند که 300 هزار نفر زن و 100 هزار نفر مرد هستند.(ادامه)
هر کیلو مرغ در بازار مازندران چند؟
قیمت مرغ به دلیل کاهش ۳۰ درصدی تقاضا به کمتر از نرخ مصوب رسیده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۸ آذر
بازی ایران در برابر آمریکا در جام جهانی قطر تیتر صفحه نخست تعدادی از روزنامه‌های امروز کشور را به خود اختصاص داده است.(ادامه)
سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه تحریم ها موجب ایجاد موانع برای توسعه تبادلات با ایران شده است گفت: ۲۳ تفاهمنامه بین ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد و این تفاهمنامه ها در کمیسیون مشترکی که قرار است طی سال آینده برگزار شود، بررسی می‌شود تا موانع موجود برسرراه عملیاتی شدن و موانع ارتباطی دو کشور برداشته شود تلاش در جهت رفع موانع ارتباط دو کشور
سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه تحریم ها موجب ایجاد موانع برای توسعه تبادلات با ایران شده است گفت: ۲۳ تفاهمنامه بین ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد و این تفاهمنامه ها در کمیسیون مشترکی که قرار است طی سال آینده برگزار شود، بررسی می‌شود تا موانع موجود برسرراه عملیاتی شدن و موانع ارتباطی دو کشور برداشته شود(ادامه)
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است/ شبکه‌های ضد ایرانی به هیچ قانون اخلاقی پایبند نیستند
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل صدا و سیمای مازندران در توئیتی مسرت بخش ، از  HD سازی شبکه مازندران خبر داد . توئیت مسرت بخش مدیرکل صدا و سیما درباره HD سازی شبکه مازندران
شمال نیوز : مدیر کل صدا و سیمای مازندران در توئیتی مسرت بخش ، از HD سازی شبکه مازندران خبر داد .(ادامه)
بیش از ۳۰۰ نفر در این دو ماه کشته و شهید شدند چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم/ تیراندازی، چاقوکشی و کوکتل مولوتوف اعتراض نیست، جنگ است/ مثل اینکه برای برخی خواص باید کلاس توجیهی بگذاریم (خبر)
(ادامه)
دستگیری سرشبکه اصلی ایران اینترنشنال در خوی
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال با هوشیاری و تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در خوی شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
سند لو رفته از یکی از سرکردگان براندازان؛ "پروژه شکست خورده است"
سندی از عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تجزیه طلب کومله افشا شده که در آن با ابراز ناامیدی از ادامه جنبش در کردستان و ایران به موارد مهمی اعتراف کرده است.(ادامه)
کی روش: بازی امروز برایمان بسیار خاص است/ می‌خواهیم برنده شویم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.(ادامه)
محمدرضا هدایتی در فضای مجازی ممنوع الفعالیت شد
محمدرضا هدایتی به مدت یک سال از فعالیت در فضای مجازی منع شد.(ادامه)
کدام خودرو‌ها دیگر تعویض پلاک نمی‌شوند؟
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، خودروهایی که دیگر تعویض پلاک نمی شوند را اعلام کرد.(ادامه)
بازدید دادستان ساری از تالاب نفتی و پره دریایی فرح آباد
دادستان مرکز مازندران از تالاب نفتی و پره دریایی فرح آباد ساری به طور سرزده بازدید کرد.(ادامه)
پیروزی مازندرانی‌ها در لیگ یک بسکتبال
تیم‌های مازندرانی در هفته هفتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور پیروز شدند.(ادامه)
خبر آزادی وریا غفوری صحت ندارد
بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته وریا غفوری آزاد نشده است.(ادامه)
بدل رونالدو، مسی و نیمار در بین هواداران +عکس
تصاویر زیر ۳ هوادار را که شباهت جالبی به سه ستاره دنیای فوتبال دارند را نشان می‌دهد. (ادامه)
 علیرضا فغانی در دومین قضاوت خود در جام جهانی قطر، دیدار دو تیم پرتغال و اروگوئه را سوت خواهد زد.رونالدو با بهترین داور جهان عکس انداخت رونالدو با بهترین داور جهان عکس انداخت
علیرضا فغانی در دومین قضاوت خود در جام جهانی قطر، دیدار دو تیم پرتغال و اروگوئه را سوت خواهد زد.رونالدو با بهترین داور جهان عکس انداخت(ادامه)
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند. آیا مردگان همدیگر را میبینند؟ + حقایق خواندنی از عالم برزخ
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد .

رتبه ملی « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » به دفتر امورزنان و خانواده استانداری مازندران رسید
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد . (ادامه)
دختر دونالد ترامپ تماشاچی بازی ایران و آمریکا خواهد بود+ عکس
ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به همراه همسرش جرد کوشنر و سه فرزندشان برای تشویق تیم فوتبال آمریکا به قطر رفتند. (ادامه)
سپاه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایت تروریستی در حالی صورت گرفت که این رزمنده بسیجی در حال عزیمت به محل کار خود بوده است. تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل ترور بسیجی شهید رضا داستانی ادامه دارد.
شهادت یکی از بسیجیان اصفهان
سپاه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایت تروریستی در حالی صورت گرفت که این رزمنده بسیجی در حال عزیمت به محل کار خود بوده است. تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل ترور بسیجی شهید رضا داستانی ادامه دارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.774 seconds.