.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه ۵ آذرماه در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود. اعمال محدودیت‌ ترافیکی 4 روزه در محورهای مازندران/کندوان امروز و فردا یکطرفه می‌شود
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه ۵ آذرماه در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
دانشگاه علوم پزشکی بابل در رتبه بندی جهانی تایمز، در بین ۶۵ دانشگاه کشور، رتبه‌ چهارم را کسب کرد. درخشش دانشگاه علوم پزشکی بابل در رتبه بندی جهانی تایمز
دانشگاه علوم پزشکی بابل در رتبه بندی جهانی تایمز، در بین ۶۵ دانشگاه کشور، رتبه‌ چهارم را کسب کرد.(ادامه)
چهل وهشتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری های ایران در بابلسر آغاز به کار کرد. همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری های ایران آغاز شد
چهل وهشتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری های ایران در بابلسر آغاز به کار کرد.(ادامه)
ناشران در اقبال از کاغذ داخلی روی خوش نشان دادند، اما دولت باید علاوه بر تاکید روی تولید داخلی،‌ زیرساخت‌های تولید و افزایش کیفیت را نیز مدنظر قرار دهد. شب تار تولید کاغذ داخلی سحر شد
ناشران در اقبال از کاغذ داخلی روی خوش نشان دادند، اما دولت باید علاوه بر تاکید روی تولید داخلی،‌ زیرساخت‌های تولید و افزایش کیفیت را نیز مدنظر قرار دهد.(ادامه)
آمل- امینی، فعال در حوزه صنایع غذایی و قند در مازندران از تولید نبات سفید و زعفرانی به صورت صنعتی در راستای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه خبر داد. نبات سفید و زعفرانی صنعتی در مازندران تولید شد
آمل- امینی، فعال در حوزه صنایع غذایی و قند در مازندران از تولید نبات سفید و زعفرانی به صورت صنعتی در راستای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه خبر داد.(ادامه)
احتمال بازگشت بیرانوند به ترکیب تیم ملی در جام جهانی
بارقه های امید برای حضور دوباره علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی در دیدار برابر آمریکا در جام جهانی زنده شد.(ادامه)
شهید مازندرانی که در عرصه رسانه برای رفع اختلاف شیعه و سنی تلاش می کرد
آیت‌الله محمدیان نماینده وقت ولی فقیه در زاهدان در بیان خاطراتش از شهید لقمانی می‌گوید؛ «من از شهادت پسرم نارحت نشدم اما از شهادت شهید لقمانی متاثر شدم چون ایشان با ساخت برنامه‌های اصولی و نویسندگی خوب خود تلاش می‌کرد اختلاف شیعه و سنی را در منطقه از بین ببرد.»(ادامه)
سنگ تمام سعید عزت الهی برای بیرانوند+ عکس
پارسینه: سعید عزت الهی بازیکن تیم ملی فوتبال با انتشار تصویری دردناک از لحظه مصدومیت علیرضا بیرانوند در صفحه شخصی اش با او ابراز همدردی کرده است.(ادامه)
مرغ ارزان شد؛ ۸ هزار تومان زیر نرخ مصوب
درحالی که نرخ مصوب مرغ به تازگی به ۶۳ هزار تومان افزایش یافته است، قیمت این محصول در بازار سقوط کرده است و هر کیلوگرم مرغ تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد. (ادامه)
کنایه سنگین روحانی سرشناس به روزنامه کیهان + عکس
ناصر نقویان، روحانی سرشناس به تیتر روزنامه کیهان بعد از باخت سنگین تیم ملی به انگلیس واکنش نشان داد.(ادامه)
ساعت کار دستگاه های اجرایی تغییر می کند؟
یات وزیران مصوبه تغییر ساعات کار دستگاه های اجرایی مستقر در تهران را تا پایان سال تمدید کرد.(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:متأسفانه با پیدایش جنگ قدرت میان جناح‌های سیاسی کشور، عده‌ای از ائمه جمعه به جای آنکه وظیفه خاموش ساختن شیپور این جنگ را در دستور کار خود قرار دهند، خود نیز به آنها پیوستند و نقش شیپورچی را برعهده گرفتند. انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی از بدزبانی بعضی ائمه جمعه
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:متأسفانه با پیدایش جنگ قدرت میان جناح‌های سیاسی کشور، عده‌ای از ائمه جمعه به جای آنکه وظیفه خاموش ساختن شیپور این جنگ را در دستور کار خود قرار دهند، خود نیز به آنها پیوستند و نقش شیپورچی را برعهده گرفتند.(ادامه)
اگرچه حدود سه میلیون نفر به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده است، اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها از معیار جدیدی برای حذف یارانه نقدی رونمایی کرده است و آن هم دریافت سهمیه دو هزار دلاری سالانه است. یارانه ۸ میلیونی به چه کسانی می‌رسد؟
اگرچه حدود سه میلیون نفر به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده است، اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها از معیار جدیدی برای حذف یارانه نقدی رونمایی کرده است و آن هم دریافت سهمیه دو هزار دلاری سالانه است.(ادامه)
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند. هفت نکته سردار نقدی درباره مرگ مهسا امینی
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند.(ادامه)
کاهش قیمت در بازار موبایل
قیمت اکثر گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده بازار در آبان امسال کاهش پیدا کرد و خبر خوب برای طرفداران مدل‌های پرچمدار افت چشمگیر ارزش آنهاست(ادامه)
طارمی: ۲ بازی بعدی را می‌بریم و صعود می‌کنیم
مهدی طارمی ستاره درخشان تیم ملی کشورمان پس از شب بد ایران مقابل انگلیس، حرف های روحیه بخشی به همبازیان خودش زد.(ادامه)
عکس/ حال و هوای دو آرژانتینی پس از باخت به عربستان
شکست مسی و یارانش مقابل عربستان، هواداران آرژانتینی را اینگونه مغموم و ناراحت از ورزشگاه بیرون برد./عکس: فرهاد خیابانی(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه دوم آذر
روزنامه‌های امروز به واکنش ایران به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و آلودگی هوا پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد / ظرفیت فوردو ۱۰ برابر شد/ راه اندازی دو آبشار در نظنز +جزئیات(خبر)
(ادامه)
درخواست مسیح علی‌نژاد برای حمله نظامی به ایران!
‏مصی علی‌نژاد قفل آخرین مرحله رو هم باز کرد و رسما خواستار حمله نظامی به ایران شد!!(ادامه)
مهدی طارمی جانشین رونالدو می شود!
بعداز دبل مهدی طارمی برابر انگلیس در جام جهانی 2022 وبسایت انگلیسی thepeoplesperson خبر جنجالی را منتشر کرد.(ادامه)
خواب جنگل خواران آشفته می شود
استاندار مازندران گفت:عملیات تخریب ساختمان‌های غیر مجاز در اراضی جنگلی بدون وقفه آغاز شود.(ادامه)
رتبه اول مازندران در ذخیره فلورین و سنگ گرانیت
مازندران از نظر ذخیره فلورین و سنگ گرانیت رتبه اول در سطح کشور را دارد.(ادامه)
موبایل قاپی‌های یک تبعه افغانستان در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری یک موبایل قاپ تبعه افغانستان طی عملیات پیچیده پلیس آگاهی خبر داد.(ادامه)
موبایل قاپی‌های یک تبعه افغانستان در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری یک موبایل قاپ تبعه افغانستان طی عملیات پیچیده پلیس آگاهی خبر داد.(ادامه)
آسمانی نیمه ابری در شهر‌های مازندران
هوای شهرهای مازندران امروز نیمه ابری خواهد بود.(ادامه)
سقوط مرگبار یک صخره نورد در سوادکوه
یک صخره نورد بر اثر سقوط از دیواره کناری غار اسپهبد خورشید سوادکوه جان باخت.(ادامه)
دستگیری عاملان تهیه و ساخت کوکتل مولوتف در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۳ عامل ساخت کوکتل مولوتف جهت استفاده در اغتشاشات خبر داد.(ادامه)
بازداشت عامل انتشار فراخوان برای اغتشاشات
ماموران نیروی انتظامی عامل انتشار فراخوان برای اغتشاشات را در شهرستان جویبار دستگیر کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.