.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کسورات معوق بازنشستگان کشوری پرداخت شد
کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان مهرماه ۱۴۰۱، برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.(ادامه)
هواداران استقلال و پرسپولیس به جان هم افتادند
(ادامه)
یوسفیان ملا تغییر در کابینه را ضروری و به نفع دولت می‌داند. او تاکید می‌کند که رئیسی نیاز به وزرایی دارد که پا به پای او حرکت کرده و تعطیلی نشناسند. تغییر کابینه امری معمول است نه نشانه ضعف
یوسفیان ملا تغییر در کابینه را ضروری و به نفع دولت می‌داند. او تاکید می‌کند که رئیسی نیاز به وزرایی دارد که پا به پای او حرکت کرده و تعطیلی نشناسند.(ادامه)
اولین تصویر از بیرانوند پس از مصدومیت
وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال جویای احوال دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران شدند. علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی دیدار برابر انگلیس به دلیل برخورد سر به سر با مجید حسینی دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و زمین را ترک کرد. او بعد از بازی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت، اما هنوز وضعیتش برای دو بازی آینده مشخص نیست.(ادامه)
الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. رئیسی، ضعف کابینه و نیاز به ترمیم را قبول دارد/ برخی وزرا، استانداران و معاونان باید تغییر کنند
الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در آذرماه ۱۴۰۱ منتشر شد که نشان می دهد قیمت ها نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است: قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو در آذرماه | جدیدترین قیمت سمند، دنا، پارس و انواع پژو
لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در آذرماه ۱۴۰۱ منتشر شد که نشان می دهد قیمت ها نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است:(ادامه)
تصاویر | تیپ خاص زنان تونسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
تیم ملی تونس در گروه سوم جام جهانی ۲۰۲۲ با آرژانتین، عربستان و دانمارک همگروه است. آنها در اولین بازی به مصاف دانمارک رفتند. تصاویری از هواداران تیم ملی فوتبال تونس در جام جهانی قطر را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد .

« یاسر قربانی » شهردار سورک شد
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد . (ادامه)
شمال نیوز : افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است ، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند. «افندی‌زاده» سرپرست وزارت راه‌ و شهرسازی شد + رزومه
شمال نیوز : افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است ، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند.(ادامه)
مشاور عالی استاندار و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران، گفت: مازندران به تنهایی قادر است امنیت غذایی کل کشور را تأمین کند به شرطی که ظرفیت های حوزه کشاورزی احیا شود. ‎ مازندران به تنهایی قادر به تأمین امنیت غذایی کشور است
مشاور عالی استاندار و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران، گفت: مازندران به تنهایی قادر است امنیت غذایی کل کشور را تأمین کند به شرطی که ظرفیت های حوزه کشاورزی احیا شود. ‎(ادامه)
در استان مازندران 45 درصد دانش آموزان  به سمت هنرستان ها رفته اند که در مقایسه با کل کشور بیشترین استقبال در استان مازندران بوده و متاسفانه ما در زمینه هنرستان ها کمبود فضا داریم 45 درصد دانش آموزان مازندران به سمت هنرستان ها رفته اند
در استان مازندران 45 درصد دانش آموزان به سمت هنرستان ها رفته اند که در مقایسه با کل کشور بیشترین استقبال در استان مازندران بوده و متاسفانه ما در زمینه هنرستان ها کمبود فضا داریم (ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از کشف محموله گردوهای قاچاق در شهرستان هلیلان خبر داد کشف محموله گردوهای قاچاق در هلیلان
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از کشف محموله گردوهای قاچاق در شهرستان هلیلان خبر داد(ادامه)
سی و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران با معرفی برترین ها در ساری به کار خود پایان داد. پرده آخر یک رویداد فرهنگی سه روزه در مازندران
سی و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران با معرفی برترین ها در ساری به کار خود پایان داد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه) در بازار آزاد تهران به 16 میلیون و 302 هزار تومان رسید است.(ادامه)
ساری- فرمانده انتظامی جویبار از بازداشت عامل انتشار فراخوان برای اغتشاشات در شهرستان جویبار خبر داد. بازداشت عامل انتشار فراخوان اغتشاشات در جویبار
ساری- فرمانده انتظامی جویبار از بازداشت عامل انتشار فراخوان برای اغتشاشات در شهرستان جویبار خبر داد.(ادامه)
ساری - ایرنا - ۱۳۴ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران در پی وقایع و اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه‌ای، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم و بر حفظ آرامش درفضای آموزشی و تحقیقاتی و پرهیز از فعالیت‌های نافی قانون، اخلاق و شان و کرامت انسانی در محیط دانشگاه تاکید کردند. ۱۳۴ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند
ساری - ایرنا - ۱۳۴ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران در پی وقایع و اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه‌ای، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم و بر حفظ آرامش درفضای آموزشی و تحقیقاتی و پرهیز از فعالیت‌های نافی قانون، اخلاق و شان و کرامت انسانی در محیط دانشگاه تاکید کردند. (ادامه)
 خط پرواز ساری- چابهار با هدف گسترش تعاملات فرهنگی و تجاری شمال و جنوب شرق کشور در فرودگاه بین المللی شهدای ساری راه اندازی شد. راه اندازی خط پرواز ساری- چابهار
 خط پرواز ساری- چابهار با هدف گسترش تعاملات فرهنگی و تجاری شمال و جنوب شرق کشور در فرودگاه بین المللی شهدای ساری راه اندازی شد.(ادامه)
 نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس و با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران برگزار شد. برگزاری نشست کاهش محرومیت و رفع موانع تولید در کجور
نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس و با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران برگزار شد. (ادامه)
طراحان اغتشاشات برای رساندن جامعه به اینکه به صورت خودخواسته و مسخ شده به سمت بی تفاوتی نسبت به افتخار آفرینی بین المللی کشورش برود، فشار بی‌سابقه به تیم‌های ملی وارد کردند تا تحت فشارهای کاذب حتی برای شادی کردن معمولی نیز هزینه بپردازد!(خبر)
(ادامه)
کشت طلای سبز در جویبار
مازندران با وجود داشتن خاکی که از جنس طلاست، می‌تواند در همه زمینه‌های کشاورزی سرآمد تولید و بی‌نیاز از واردات محصولات کشاورزی باشد؛ در همین رابطه یک کشاورز جویباری اقدام به کشت ریحان در زمین خود کرده است.(ادامه)
وضعیت مهاباد، بوکان و پیرانشهر؛ دستگیری گسترده سران اغتشاش و آشوب
در راستای بازگشت کامل آرامش به شهر‌های جنوبی استان آذربایجان غربی، نیرو‌های خافظ امنیت در شب دوم هم باقی مانده عوامل و سران اغتشاشات و اقدامات تروریستی اخیر را دستگیر کردند.(ادامه)
زوج های خوشبخت چه کار می کنند؟ ( کوتاه و خواندنی )
با توجه به کارهایی که زوج‌های خوشبخت انجام می‌دهند می‌بینیم که انجام این کارها زیاد زمان‌بر نیست اما همین کارهای به ظاهر ساده می‌تواند روابط زناشویی زوجین را به طرز شگفت انگیزی بهتر کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه اول آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست سنگین ایران در جام جهانی فوتبال و حملات موشکی و پهپادی سپاه به تروریست‌ها در کردستان عراق پرداخته اند.(ادامه)
کشت گلخانه‌ای ۷۳ هکتاری در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از کشت گلخانه‌ای ۷۳ هکتاری در اراضی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
راه اندازی خط پروازی جدید از شمال به جنوب شرق
نخستین پرواز از جنوب شرق کشور امروز از فرودگاه چابهار به مقصد مازندران پرواز کرد و در ساری به زمین نشست.(ادامه)
کشف ۱۰۰ میلیاردی لوازم خانگی سرقتی
فرمانده انتظامی مازندران از کشف لوازم خانگی سرقتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.(ادامه)
عزل شهردار مرکز مازندران
شورای اسلامی مرکز مازندران با ۶ رای با ادامه فعالیت جواد طالبی مخالفت کردند.(ادامه)
سقوط یک کارگر ساختمانی از ارتفاع
یک کارگر ساختمانی در ساری از ارتفاع ۴ متری سقوط کرد.(ادامه)
دستگیری عاملان ساخت کوکتل مولوتوف در ساری
متهمانی که با ساخت کوکتل مولوتوف قصد داشتند در فراخوان‌های بعدی اغتشاشات از آن استفاده کنند دستگیر شدند(ادامه)
دستگیری سارق کابل‌های برق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق سیم برق از شبکه‌های توزیع در استان با ۴۶ فقره سرقت خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.661 seconds.