.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گران ترین گوشی های بازار چند؟
قیمت گران‌ترین موبایل‌ها در بازار تهران به شرح جدول زیر است‎: (ادامه)
نوزاد عجول مازندرانی در آمبولانس به دنیا آمد
نوزاد عجول در بخش لاریجان شهرستان آمل در داخل آمبولانس به دنیا آمد. (ادامه)
افزایش معنادار مبتلایان جدید کرونایی در مازندران/ ۱۶ نفر فوت کردند
طی شبانه‌روز گذشته با ابتلای ۱۶۶ بیمار جدید به کرونا شاهد افزایش معنادار موارد ابتلای جدید کرونایی در مازندران بودیم چرا که روز قبل موارد ابتلای جدید به این بیماری به عدد ۹۴ رسیده بود. (ادامه)
آیت‌الله لائینی:ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم نهادینه کردن و ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد.(ادامه)
کرونا باعث بروز زخم در دهان و لثه‌ها می‌شود
طبق گزارش محققان، حس چشایی از دست رفته یا تغییر یافته، خشکی دهان و ایجاد زخم در دهان در بین بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شایع است و این علائم ممکن است تا مدت ها باقی بماند.(ادامه)
شمال نیوز : با خکم احمد وحیدی ، « ابوطالب شفقت » معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد . معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد+ رزومه
شمال نیوز : با خکم احمد وحیدی ، « ابوطالب شفقت » معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد .(ادامه)
رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور از امتناع آیت الله رییسی نسبت به حضور نزدیکانش در مسئولیت های اجرایی کشور خبر داد. امتناع آیت الله رئیسی از انتصاب نزدیکانش در مسئولیت های اجرایی
رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور از امتناع آیت الله رییسی نسبت به حضور نزدیکانش در مسئولیت های اجرایی کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس دادگاه انقلاب تهران بر اثر کرونا درگذشت
رئیس دادگاه انقلاب تهران امروز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.(ادامه)
رئیس جمهور با صدور حکمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران" منصوب کرد. انتصاب قاضی زاده هاشمی به معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران
رئیس جمهور با صدور حکمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران" منصوب کرد.(ادامه)
امحای کالای قاچاق در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از امحای یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری میلیاردی با رمالی
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری کلاهبردار رمال با ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند خبر داد.(ادامه)
بیانیه مشترک ایران و آژانس: اجازه به بازرسان برای سرویس فنی تجهیزات نظارتی و جایگزینی کارت‌های حافظه
در بیانیه‌ مشترک ایران و آژانس اعلام شدبه بازرسان آژانس اجازه داده شود تا نسبت به سرویس فنی تجهیزات نظارتی مشخص شده و جایگزینی کارت‌های حافظه آن‌ها که تحت مهر و موم مشترک در ایران نگهداری خواهند شد، اقدام کنند. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴۸۷ تن از بیماران کووید -۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. فوت ۴۸۷ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۴ هزار و ۳۱۱ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴۸۷ تن از بیماران کووید -۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. (ادامه)
۴۷ میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی در مازندران هزینه شد
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: سه ماهه اول امسال ۴۷ میلیارد تومان برای درمان چهار هزار و ۸۰۰ بیمار کرونایی بیمه شده هزینه صرف شده است.(ادامه)
اسلامی: مذاکرات سازنده بود/ با گروسی برای تعویض کارت‌های حافظه دوربین‌های نظارتی توافق کردیم
رئیس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران گفت «مذاکرات سازنده ای را انجام دادیم و قرار شد مدیرکل در آینده نزدیک به تهران سفر کند.» (ادامه)
آب سوادکوه زلالتر می‌شود
تصفیه خانه آب دراسله سوادکوه تا پایان اردیبهشت سال آینده تکمیل خواهد شد.(ادامه)
رونق کشت پاییزه در مازندران
۱۵۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مازندران امسال زیر کشت پاییزه خواهد رفت.(ادامه)
تصویری جالب از دیدار امروز گروسی و اسلامی +عکس
تصویری از دیدار گروسی (مدیر کل آژانس) و اسلامی در سازمان انرژی اتمی (ادامه)
شمال نیوز: مدارس در سال تحصیلی جدید نیز با استفاده از بستر مجازی فعالیت خواهند کرد. سال تحصیلی جدید هم مجازی شد
شمال نیوز: مدارس در سال تحصیلی جدید نیز با استفاده از بستر مجازی فعالیت خواهند کرد.(ادامه)
سیدپور: افزایش سرانه صندلی‌های سینماهای مازندران / نظارت ویژه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی سینماها
مدیر امور سینمایی مازندران گفت: سرانه صندلی‌های سینماهای مازندران افزایش پیدا کرده و در 6 ماه گذشته 9 هزار 700 نفر از سینماهای استان خدمات دریافت کردند. (ادامه)
عبور شمار مبتلایان از ۲۲۵ میلیون نفر +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۹۷ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۲۵ میلیون و ۱۱۳ هزار نفر رسید.(ادامه)
۷ نشانه ویروسی شدن تلفن همراه
اگر در تلفن همراه خود تبلیغات بیش از حد یا قبض تلفن عجیب دید، باید به ویروسی شدن آن شک کنید.(ادامه)

در چند روز گذشته دوربین‌های زندان اوین هک شد. عموماً سازمان‌ها، سامانه‌های نظارتی را در شبکه‌ای امن‌تر از شبکه سازمان قرار می‌دهند. هرچه سازمان ملاحظات امنیتی بالاتری داشته باشد، سطح دسترسی افراد و شبکه‌ها به داده‌هایی ازاین‌دست پیچیده‌تر خواهد شد. پیشنهاد تشکیل وزارت امنیت سایبری و صیانت داده‌ای(يادداشت)
در چند روز گذشته دوربین‌های زندان اوین هک شد. عموماً سازمان‌ها، سامانه‌های نظارتی را در شبکه‌ای امن‌تر از شبکه سازمان قرار می‌دهند. هرچه سازمان ملاحظات امنیتی بالاتری داشته باشد، سطح دسترسی افراد و شبکه‌ها به داده‌هایی ازاین‌دست پیچیده‌تر خواهد شد.(ادامه)
برنج از امروز وارد بورس شد
برنج شمال کشور از صبح امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در بورس عرضه شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط با هدف ترویج عرفان‌های کاذب نوظهور از طریق برگزاری آیین‌های خرافی در گیلان خبر داد. بازداشت ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط در گیلان
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط با هدف ترویج عرفان‌های کاذب نوظهور از طریق برگزاری آیین‌های خرافی در گیلان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دفتر رییس ‌جمهور در حکمی، یک مازندرانی را به سمت «مدیرکل تشریفات» ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. یک مازندرانی مدیرکل تشریفات ریاست جمهوری شد
شمال نیوز : رییس دفتر رییس ‌جمهور در حکمی، یک مازندرانی را به سمت «مدیرکل تشریفات» ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  جدا از این که استاندار بعدی از میان جمع پیشنهادی مجمع نمایندگان یا جماعات و کانونهای دیگر می آید و یاصرف نظر از بومی یاغیر بومی، خصوصیات یک استاندار معیار و شاخص مدار و خوب را می توان از جهات و زوایای (یادداشت حسین برزگر ولیکچالی - جامعه شناس ) بیست خصوصیتی که استاندار بیست و چهارم مازندران باید داشته باشد
شمال نیوز : جدا از این که استاندار بعدی از میان جمع پیشنهادی مجمع نمایندگان یا جماعات و کانونهای دیگر می آید و یاصرف نظر از بومی یاغیر بومی، خصوصیات یک استاندار معیار و شاخص مدار و خوب را می توان از جهات و زوایای (یادداشت حسین برزگر ولیکچالی - جامعه شناس )(ادامه)
دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله واکسن کرونا دریافت می‌کنند
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده که تمامی معلمان، اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری مدارس و دانشگاه‌ها در اولویت تزریق واکسن قرار دارند همچنین دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله دبیرستانی هم به زودی واکسن دریافت خواهند کرد. (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی معرفی شد +میرهاشم موسوی کیست ؟
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شد و ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال دز اول را دریافت کردند. ۱.۵ میلیون دز واکسن کرونا در مازندران تزریق شد
شمال نیوز: معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شد و ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال دز اول را دریافت کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.