.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 25 شهریور 1400 (ادامه)
۵ میلیون واکسن جدید رسید
بیستمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۵ میلیون دُز واکسن، امروز پنجشنبه (بیست و پنجم شهریورماه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد. (ادامه)
شمال نیوز : تصمیمات نمایندگان مجلس موجب منتفع شدن خودی‌ها می‌شود و در مقابل، جمعیت بزرگ بازنشستگان که گروه نیازمند جامعه هستند و برای نمایندگان خودی محسوب نمی‌شوند، بی‌نصیب می‌مانند. بعد توقع دارند کارگران و بازنشستگان معترض نشوند؛ خودشان با این تصمیمات دوگانه به اعتراضات کارگران و بازنشستگان دامن می‌زنند. هیات‌های علمی شهروندان درجه یک؛ بازنشستگان شهروندان درجه دو!
شمال نیوز : تصمیمات نمایندگان مجلس موجب منتفع شدن خودی‌ها می‌شود و در مقابل، جمعیت بزرگ بازنشستگان که گروه نیازمند جامعه هستند و برای نمایندگان خودی محسوب نمی‌شوند، بی‌نصیب می‌مانند. بعد توقع دارند کارگران و بازنشستگان معترض نشوند؛ خودشان با این تصمیمات دوگانه به اعتراضات کارگران و بازنشستگان دامن می‌زنند.(ادامه)
جریمه ۱۱۶ هزار راننده به دلیل نقض محدودیت‌ها
رانندگان ۱۱۶ هزار و ۴۰۳ دستگاه خودرو به خاطر نقض محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های مازندران جریمه شدند.(ادامه)
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد. لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد/ فراجناحی است و در هیچ ائتلاف یا حزبی تعریف نمی‌شود
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد.(ادامه)
مشاور مالیاتی وزیر اقتصاد منصوب شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی علی اکبر عرب مازار را به سمت مشاور وزیر در امور مالیاتی منصوب کرد.(ادامه)
قالیباف:بندر امیرآباد پل اقتصادی ایران با اوراسیا می شود
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بندر امیرآباد پل اقتصادی کشور با اوراسیا می شود، خواستار بهره گیری ازظرفیت این بندر در روند توسعه مبادلات تجاری اوراسیا شد.(ادامه)
نقش ویتامین A در مقابله با کرونا
کارشناس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: ویتامین A در تنظیم و تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به کرونا و بیماری‌های تنفسی تاثیرگذار است.(ادامه)
آغاز ترافیک در جاده‌های شمال
ترافیک در مبادی ورودی استان های تهران و البرز به مازندران سنگین است.(ادامه)
دسترسی ۹۰ درصدی به اینترنت پرسرعت در مناطق کوهستانی
دسترسی به اینترنت پرسرعت در بیش از ۹۰ درصد از مناطق کوهستانی مازندران وجود دارد.(ادامه)
همان زمانی که اعتراض مشترکان خانگی به تغییر هزینه قبض برق در جامعه بالا گرفت، با توجه به جنس انتقاد و فراگیری این انتقاد‌ها برخی از کارشناسان معتقد بودند که وزارت نیرو باید به انتقاد‌ها رسیدگی کند. حال معاون برق و انرژی وزارت نیرو از دستور ویژه وزیر ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ واکنش فرهاد مجیدی به صحبت‌های مددی
سرمربی استقلال استوری در خصوص صحبت‌های مددی منتشر کرد. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
توقیف ۶ خودروی حامل چوب قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از توقیف ۶ خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏ همه سرمایه‌های اجتماعی و انسانی ساری پای کار بیایند و به برگزاری بهتر رویداد ۲۰۲۲ کمک کنند
شمال نیوز : نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامیگفت: محرابیان وزیر نیرو در جلسه‌ای دو روز قبل با مجمع نمایندگان مازندران دستور داد که برابر همان مهندسی ارزشی که قبلا صورت گرفته است، برای بررسی مجدد و اقدام کارشناسی، کار اجرایی این سد تا اطلاع ثانوی، تعطیل .... دستور جدید وزیر نیرو برای توقف سد فینسک
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامیگفت: محرابیان وزیر نیرو در جلسه‌ای دو روز قبل با مجمع نمایندگان مازندران دستور داد که برابر همان مهندسی ارزشی که قبلا صورت گرفته است، برای بررسی مجدد و اقدام کارشناسی، کار اجرایی این سد تا اطلاع ثانوی، تعطیل ....(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: پنج ماهه سالجاری ۴۳ نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشته است. تلفات حوادث کار در مازندران ۲۲ درصد کاهش یافت
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: پنج ماهه سالجاری ۴۳ نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف برای شرکت در دو یادواره شهدا و بازدید از برخی طرح‌های صنعتی دقایقی قبل وارد مازندران شد. رئیس مجلس وارد مازندران شد + تصاویر
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف برای شرکت در دو یادواره شهدا و بازدید از برخی طرح‌های صنعتی دقایقی قبل وارد مازندران شد.(ادامه)
اعلام خبر لغو و عدم لغو طرح منع تردد شبانه و ثبت جریمه مردم را سردرگم کرد، این در حالی است که مراکز واکسیناسیون شبانه روزی شده اند. سردرگمی مردم با عدم لغو منع تردد شبانه
اعلام خبر لغو و عدم لغو طرح منع تردد شبانه و ثبت جریمه مردم را سردرگم کرد، این در حالی است که مراکز واکسیناسیون شبانه روزی شده اند.(ادامه)
حضور احمدی‌ نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام/ عکس
رئیس جمهور اسبق ایران بعد از مدتی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر شد. (ادامه)
پرسپولیس برای فرار از محرومیت دست به دامن AFC شد
باشگاه پرسپولیس بار دیگر خواستار پرداخت طلب گابریل کالدرون از منبع درآمدهای خود در AFC شد. (ادامه)
جدول/ قیمت محصولات جدید شیائومی در ایران
در این گزارش به بررسی قیمت محصولات سری جدید شیائومی که به تازگی رونمایی شده اند، پرداخته ایم. (ادامه)
جلوی زیاده خوری را از کودکی بگیرید
زیاده خوری از کودکی اتفاق می افتد ، چراکه معمولا اکثر والدین به زیاد خوردن غذای فرزندشان، جایزه و تشویق می دهد درحالیکه این یک عادت غذایی استباه است که باید اصلاح شود.(ادامه)
برهم خوردن هوای مازندران
هوای مازندران از پنجشنبه شب همراه با احتمال باد و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
اعلام زمان احتمالی قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال
خبرورزشی نوشت: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و یکم شاید ۱۵ تا ۲۰ روز زودتر از تاریخ اعلام شده آغاز مسابقات انجام شود. (ادامه)
دوز سوم سینوفارم را حتما بزنید !
این روزها صحبت بر سر عوارض واکسن کرونا زیاد است اما با وجود همه این عوارض پزشکان همچنان تاکید می کنند «هر واکسنی گیرتان می آید بزنید». زدن واکسن کرونا بسیار واجب است اما باید بدانیم عوارض این واکسن را هم باید جدی بگیریم. (ادامه)
محصولات صفر ایران خودرو در بازار چند؟+ جدول
در جدول زیر قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
موج پایانی سفرهای تابستانی به راه افتاد/ ادامه محدودیت‌ها در محورهای شمال
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ترافیک پرحجم در مسیرهای ورودی محورهای کندوان و هراز نشان دهنده موج پایانی سفرهای تابستانی به شمال است. (ادامه)
بستری بودن ۷۷۱ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۲۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۷۷۱ نفر رسید. (ادامه)
۹۰ هزار هکتار کشت دوم و رتون برنج در مازندران انجام شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران میزان تولید شلتوک را در استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: ۹۰ هزار هکتار به زیرکشت دوم و رتون در استان رفته است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.