.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اطلاعات زائران اربعین هنوز دریافت نشده است
شرکت های هواپیمایی برای برنامه ریزی پروازها منتظر اعلام مشخصات زائران توسط سازمان حج و زیارت هستند.(ادامه)
تصویری از نماز خواندن رئیسی در هواپیما
تصویری از اقامه نماز در هواپیمای رییس جمهوری در مسیر تاجیکستان/ رحیمی جهان آبادی، نماینده اهل سنت مجلس نیز در صف نماز (ادامه)
«نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح شد
امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، طی حکمی از سوی فرمانده معظم کل قوا به‌عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.(ادامه)
وزیر ورزش: دغدغه‌ای در واگذاری سرخابی‌ها نداریم
وزیر ورزش با اشاره به این که هیچ دغدغه خاصی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس نداریم، اعلام کرد: شرایط فراهم است و مکاتباتی با رئیس جمهور صورت گرفته تا بررسی‌های نهایی در معاونت حقوقی صورت گیرد. قصد ما واگذاری است. (ادامه)
سهمیه اعزام اربعین در مازندران ۱۰۹۶ نفر است/صدور ویزا برای ۱۰۵۳ نفر
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: حدود یک‌هزار و ۵۳گذرنامه از سوی دفاتر حج و زیارت مازندران برای پیاده‌روی اربعین برای صدور ویزا تحویل گرفته شد تا بعد از تهیه بلیط هواپیما و انجام تست کرونا به عتبات اعزام شوند. (ادامه)
کاهش ارتفاع موج در دریای خزر
ارتفاع موج در دریای خزر از بعدازظهر امروز کاهش می‌یابد.(ادامه)
ثبت‌نام واکسیناسیون دانش‌آموزان آغاز شد
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای دانش‌آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین اول مهر ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳) باز شد.(ادامه)
عودت ۳۵۰ نفر از مرز مهران
طی روزهای اخیر با وجود ممنوعیت سفر به عتبات عالیات از مرزهای زمینی با کشور عراق شاهد تجمع برخی از زائران حسینی در مرز مهران بودیم که با توجه به ممنوعیت خروج از مرزهای زمینی، این افراد به شهرهای مبدا عودت داده شده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی به ادعای هزینه کرد یک میلیارد یورویی دولت روحانی برای کرونا اشاره کرد. مردم شاهد تفاوت مدیریت میدانی و مدیریت ویدئوکنفرانسی هستند
شمال نیوز : نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی به ادعای هزینه کرد یک میلیارد یورویی دولت روحانی برای کرونا اشاره کرد.(ادامه)
علائم گوارشی کرونا را بشناسید
فوق تخصص گوارش گفت: هر بیماری در این دوران با علائمی شامل دل درد،‌ اسهال، استفراغ و بی‌اشتهایی به پزشک مراجعه کرد باید به فکر ابتلا به کرونا باشد. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
شمال نیوز: یوسفیان ملا نماینده پیشین مردم آمل در مجلس هشتم ، مهم و دهم با انتقاد  از عملی نشدن وعده ها در دولت روحانی ، از دولت سید ابراهیم رئیسی خواسته مراقب باشند تا وعده های نشدنی به مردم ندهند. یوسفیان ملا : دولت سیزدهم وعده های نشدنی به مردم ندهد / اعتماد ذره ذره ایجاد می شود، اما ناگهانی سقوط می کند.
شمال نیوز: یوسفیان ملا نماینده پیشین مردم آمل در مجلس هشتم ، مهم و دهم با انتقاد از عملی نشدن وعده ها در دولت روحانی ، از دولت سید ابراهیم رئیسی خواسته مراقب باشند تا وعده های نشدنی به مردم ندهند.(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت در گزارشی ادعایی نحوه ترور شهید فخری زاده را برای مخاطبان خود تشریح کرد. جزئیات جدید «نیویورک‌تایمز» از نحوه ترور شهید فخری‌زاده
شمال نیوز : روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت در گزارشی ادعایی نحوه ترور شهید فخری زاده را برای مخاطبان خود تشریح کرد.(ادامه)
با پایان زمان حکم عبدالعلی علی‌عسکری، پیمان جبلی ریاست سازمان صداوسیما را در دوره جدید برعهده می‌گیرد. 



پیمان جبلی رییس جدید صداوسیما می‌شود/ پایان زمان حکم علی‌عسکری
با پایان زمان حکم عبدالعلی علی‌عسکری، پیمان جبلی ریاست سازمان صداوسیما را در دوره جدید برعهده می‌گیرد. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رایکا ماندنی شد
رایکا در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیمداری خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای اربعین پنج تا شش میلیون تومان (به صورت دو طرفه) اعلام شده بود، بلیت دو طرفه هنوز در بازه زمانی مورد توافق موجود نیست و قیمت‌های عجیب و غریبی در مسیر زائران به چشم می‌خورد. قیمت بلیت پرواز یکطرفه اربعین ۸ میلیون تومان + تصویر
شمال نیوز : در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای اربعین پنج تا شش میلیون تومان (به صورت دو طرفه) اعلام شده بود، بلیت دو طرفه هنوز در بازه زمانی مورد توافق موجود نیست و قیمت‌های عجیب و غریبی در مسیر زائران به چشم می‌خورد. (ادامه)
برداشت گردو در اراضی بالادست ییلاقی سوادکوه از ۲۰ شهریور آغاز و تا نیمه اول مهر همچنان ادامه دارد.امسال به دلیل سرمای شدید در اولین ماه از فصل بهار در سوادکوه، درختان گردو در مناطق ییلاقی کم محصول تر بودند و محصولات برداشتی نیز از کیفیت پایین‌تری برخوردار بودند. گردوچینی در مازندران(خبر)
برداشت گردو در اراضی بالادست ییلاقی سوادکوه از ۲۰ شهریور آغاز و تا نیمه اول مهر همچنان ادامه دارد.امسال به دلیل سرمای شدید در اولین ماه از فصل بهار در سوادکوه، درختان گردو در مناطق ییلاقی کم محصول تر بودند و محصولات برداشتی نیز از کیفیت پایین‌تری برخوردار بودند.(ادامه)
راهنمای تغذیه در دوران واکسیناسیون علیه ویروس کرونا
مصرف برخی مواد غذایی می‌تواند به کاهش عوارض جانبی کوتاه‌مدت واکسن کرونا و افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن کمک کند. (ادامه)
احتمال بارش خفیف باران در مناطق شمالی
هوای مازندران امروز همراه با بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
با ۲۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟
در جدول زیر قیمت روز انواع خودروهای زیر ۲۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
خانواده پر جمعیت علیرضا خمسه +عکس
علیرضا خمسه عکسی از خود در کنار خواهر و برادرهایش منتشر کرد. (ادامه)
جاماندگان سهام عدالت کی و چگونه تعیین تکلیف می‌شوند؟
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت درباره زمان و نحوه تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی داد.(ادامه)
موارد فوتی‌های کرونایی در مازندران یک‌رقمی شد
طی شبانه‌روز گذشته ۹ مازندرانی براثر کرونا جان خود را از دست دادند. (ادامه)
آخرین خبرها از استادیوم شهید وطنی قائمشهر
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی توضیحاتی ارائه کرده است. (ادامه)
چگونه مغز خود را سالم نگه داریم؟
دانشمندان با انجام مطالعه‌ای جدید توانایی یک مکمل غذایی برای تثبیت حافظه، به ویژه در موارد بیماری آلزایمر را تأیید کردند.(ادامه)
واکسیناسیون به تنهایی درمان کرونا نیست
واکسیناسیون به تنهایی درمان کرونا نیست و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هم ضروری است.(ادامه)
۳۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در کلاردشت آزادسازی شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی ۳۰ هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرستان کلاردشت خبر داد.(ادامه)
تصویری جدید از احمد مسعود
مریم مسعود دختر احمدشاه مسعود با انتشار عکسی از احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی پنجشیر نوشت: «"بچه‌ی مسعود"، "آقای مسعود"، "عمو احمد مسعود"، "امیر صاحب"، "احمد برادرم" الحمدالله خوب و نیازمند دعا و پشتیبانیان هستند. (برای جلوگیری از گمانه زنی‌ها احمد ازدواج کرده است و هنوز فرزندی ندارد.)» در عکس منتشر شده احمد مسعود در حال اقامه نماز می‌باشد و یک کودک خردسال نیز به او نگاه می‌کند. (ادامه)
 روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد برای اولین بار جزئیاتی را درباره عملیات ترور شهید فخری زاده توسط موساد منتشر کرده است. سلاح خودکار در این عملیات با فناوری هوش مصنوعی ارتقا یافته بود/ تک تیرانداز دقیق کامپیوتری قادر به شلیک ۶۰۰ گلوله در یک دقیقه بود
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد برای اولین بار جزئیاتی را درباره عملیات ترور شهید فخری زاده توسط موساد منتشر کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.