.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قسمتی از فواید رژیم غذایی
نتایج یک مطالعه کوچک نشان می دهد افراد مسنی که به طور منظم مواد خوراکی ای مانند ماهی، آجیل و روغن زیتون می خورند، تجمع آهن کمتری در مغز خود داشته و در نتیجه حافظه شان بهتر است.(ادامه)
وزیر علوم: وابستگی پرورش دام به نهاده های وارداتی ضعف بزرگ است
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وابستگی شدید پرورش دام به نهاده های وارداتی نظیر خوراک دام را نقطه ضعف بزرگ این صنعت دانست.(ادامه)
تصمیم آغاز فصل صیادی با کمیته صید شیلات است
مدیرکل شیلات مازندران گفت: تصمیم‌گیری در ارتباط با آغاز فصل صید و صیادی برعهده کمیته صید شیلات ایران است ولی این روزها صیادان مازندران درحال آماده شدن برای آغاز فصل صید و صیادی هستند. (ادامه)
۷۲ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی مازندران از پلمب ۷۲ واحد صنفی متخلف و کشف هزار و ۵۱۳ ثوب البسه نامتعارف در استان خبر داد.(ادامه)
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در آمل
۹ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال در شهرستان آمل کشف شد.(ادامه)
تزریق بیش از ۲۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در بابل
بیش از ۲۹۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در بابل تزریق شده است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت متاسفانه در شبانه روز گذشته ۴۵۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۴۵۲ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۹ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت متاسفانه در شبانه روز گذشته ۴۵۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
آزادی ۳۲ زندانی در مازندران
۳۲ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از زندان نور و نوشهر آزاد شدند.(ادامه)
دادکان مدیرعامل پرسپولیس می‌شود
این احتمال وجود دارد که محمد دادکان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود. (ادامه)
تجهیز همه مدارس مازندران به اینترنت پرسرعت
بیش از ۹۹ درصد مدارس مازندران در آغاز سال تحصیلی جدید به اینترنت پرسرعت متصل شدند(ادامه)
خلع ید اراضی ملی گلوگاه
۲ هکتار از اراضی ملی گلوگاه در روستای مهدیرجه رفع تصرف شد.(ادامه)
آیت الله لائینی:لزوم بهره گیری از مسندها برای خدمت و آبادانی کشور
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اکثریت مسئولان سالم و پاکدست هستند، گفت: از مسند قدرت وبرای آبادانی کشور و خدمت به مردم بهره گیری کنیم.(ادامه)
نرخ دلار و یورو امروز چهارشنبه
امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ ۲۶ هزار و ۷۶۱ تومان رسید.(ادامه)
عکس/ سامانه ثبت‌نام زائران اربعین همچنان قطع است!
در حالی که پیش از این سامانه سماح برای ثبت‌نام از زائران اربعین اعلام شده بود که این سامانه همچنان از دسترس خارج است. در حالی که ستاد مرکزی اربعین در روز‌های گذشته با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام زائران اربیعن حسینی از طریق سامانه سماح از روز دوشنبه خبر داده بود که این سامانه همچنان از دسترس خارج است. (ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد؛ ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است. (ادامه)
شمال نیوز: میرمحمدی، مدیرعامل اتحادیه زنبورداران مازندران، دلالی و واسطه گری و نداشتن سرمایه درگردش را مهمترین مشکل فراروی زنبورداران بیان کرد. دلالی و نبود سرمایه درگردش زنبورداران مازندران را رنج می دهد
شمال نیوز: میرمحمدی، مدیرعامل اتحادیه زنبورداران مازندران، دلالی و واسطه گری و نداشتن سرمایه درگردش را مهمترین مشکل فراروی زنبورداران بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : غلامرضا شریعتی ، رئیس مجمع نمایندگان مازندرانگفت :  رئیس مجلس شورای اسلامی فردا پنج شنبه  به مازندران سفر می‌کند. رئیس مجلس شورای اسلامی به مازندران سفر می‌کند + برنامه ها
شمال نیوز : غلامرضا شریعتی ، رئیس مجمع نمایندگان مازندرانگفت : رئیس مجلس شورای اسلامی فردا پنج شنبه به مازندران سفر می‌کند. (ادامه)
کرونایی‌ها چه غذایی بخورند؟
بیماران مبتلا به کرونا حتما در برنامه غذایی روزانه مصرف سوپ را قرار دهند،گفت:غذاهایی مثل مرغ و گوشت آب پز که در آن چند هویج یا کدو به صورت بخار پز باشد مفید خواهد بود. (ادامه)
اتصال ۵ هزار خانوار مازندرانی به شبکه ملی اطلاعات
بیش از ۵ هزار خانوار غرب مازندران به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
شمال نیوز : احمد وحیدی وزیر کشور بر ضرورت هماهنگی ها و هم افزایی دستگاههای اجرایی در کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی در کشور تاکید کرد. اختیار تعیین قیمت نان به استانداران / کف و سقف قیمت در کشور مشخص شود
شمال نیوز : احمد وحیدی وزیر کشور بر ضرورت هماهنگی ها و هم افزایی دستگاههای اجرایی در کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی در کشور تاکید کرد.(ادامه)
دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و شائبه مهره‌چینی در ادارات برخلاف منش دولت مردمی است / کسانی که موفقیت در انتخابات را در گروی شبکه‌سازی در ادارات و نهادها می‌دانند و از هر فرصتی برای چپاندن دوستان و نزدیکان و اعضای ستادهای انتخاباتی خود در ....(خبر)
(ادامه)
هما پروازهای اربعین‌ را انجام می‌دهد
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: پیگیری‌‌ها از مسوولان فرودگاه نجف برای رفع موقت مشکل بدهی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد و این شرکت دولتی نیز در پروازهای اربعین مشارکت می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : شرکت توزیع برق مازندران جداول خاموشی امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور در شهرستان های سراسر استان مازندران را منتشر کرد. زمانبندی خاموشی احتمالی برق ۲۴ شهریور در مازندران
شمال نیوز : شرکت توزیع برق مازندران جداول خاموشی امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور در شهرستان های سراسر استان مازندران را منتشر کرد.(ادامه)
کارشناسی داوری پرسپولیس و استقلال تاجیکستان
حیدر سلیمانی معتقد است داور ژاپنی در دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان قضاوت سختی نداشت.(ادامه)
با ۵میلیون تومان گوشی چی بخریم؟
انواع گوشی هایی که با حدود ۵میلیون تومان می شود خرید را در این گزارش مشاهده کنید. هزینه لازم برای خرید انواع گوشی موبایل هوشمند با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان در بازار به شرح زیر است: (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
آخرین وضعیت میزبانی نساجی مازندران
آخرین وضعیت میزبانی تیم نساجی قائمشهر در لیگ برتر با حضور مدیرعامل این تیم در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بررسی شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
یکی از رشته‌های اصیل، بومی و سنتی استان مازندران است که قدمت دیرینه‌ای دارد.بر اثر درگیری و متراکم نمودن پشم و کرک در شرایط فنی مناسب و با استفاده از رطوبت از طریق ورز دادن تهیه می‌شوند.نقوش به‌کاررفته در نمد از جمله گنجینه‌های نقوش سنتی است که به طور ذهنی برای تولید نمد به کار گرفته می‌شود. نقوش هندسی، گیاهی و حیوانی که به‌صورت انتزاعی و با رنگ‌های متنوع بر روی نمد خودنمایی می‌کند.این هنر زیبا در برخی از شهرهای استان تولید می‌گردد اما رامسر از جمله مراکز عمده تولید نمد استان می‌باشد.این هنر – صنعت در سال ۱۳۹۰ با شماره ۴۲۱ به ثبت ملی رسیده است و دارای نشان ملی و بین‌المللی مهر اصالت یونسکو نیز می‌باشد.از استادان به نام این رشته می‌توان از: مرحوم علی حلاجیان یحیی شاه نظری، قربانعلی کرم‌پور، محمد مختاری، محمد یگانه، عباس حلاجیان و… نام برد. کارگاه نمدمالی استاد “محمد مختاری” در رامسر(خبر)
یکی از رشته‌های اصیل، بومی و سنتی استان مازندران است که قدمت دیرینه‌ای دارد.بر اثر درگیری و متراکم نمودن پشم و کرک در شرایط فنی مناسب و با استفاده از رطوبت از طریق ورز دادن تهیه می‌شوند.نقوش به‌کاررفته در نمد از جمله گنجینه‌های نقوش سنتی است که به طور ذهنی برای تولید نمد به کار گرفته می‌شود. نقوش هندسی، گیاهی و حیوانی که به‌صورت انتزاعی و با رنگ‌های متنوع بر روی نمد خودنمایی می‌کند.این هنر زیبا در برخی از شهرهای استان تولید می‌گردد اما رامسر از جمله مراکز عمده تولید نمد استان می‌باشد.این هنر – صنعت در سال ۱۳۹۰ با شماره ۴۲۱ به ثبت ملی رسیده است و دارای نشان ملی و بین‌المللی مهر اصالت یونسکو نیز می‌باشد.از استادان به نام این رشته می‌توان از: مرحوم علی حلاجیان یحیی شاه نظری، قربانعلی کرم‌پور، محمد مختاری، محمد یگانه، عباس حلاجیان و… نام برد.(ادامه)
عکس/ واکنش وریا غفوری به شکست استقلال مقابل الهلال
کاپیتان استقلال پس از باخت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به این مسئله واکنش نشان داد. پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان، مشخص بود که خیلی‌ها نوک تیز انتقادات را به سمت مدیریت باشگاه، کادرفنی و حتی برخی بازیکنان نشانه می‌گیرند. وریا غفوری کاپیتان استقلال به این شکست و مشکلاتی که استقلال در این مدت دچارش شده واکنش نشان داد و در فضای مجازی، یک استوری در این باره به شرح زیر منتشر کرد: (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.