.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین تصمیمات درباره بازگشایی مدارس
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واکسیناسیون سربازها از همین هفته آغاز می‌شود. (ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : دز اول واکسن کرونا را می‌توانیم سرعت ببخشیم، اما تزریق دز دوم باید در زمان خودش اتفاق بیفتد / ظرفیت آمار روزانه تزریق واکسن تا آخر هفته به ۲ میلیون نفر افزایش می‌یابد ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی : ملت ایران خادمان راستین حضرت رقیه (س) است
نماینده ولی فقیه در مازندران از ملت ایران و سردار سلیمانی و شهدا به عنوان خادمان حضرت رقیه (س) یاد کرد و گفت: باید خادمان مکتب رقیه (س) را انتخاب کرد.(ادامه)
واکسن کرونا برای بیماران دیابتی بی خطر است؟
اگر دیابتی هستید، مهم است بدانید که دریافت واکسن "کووید ۱۹" با توجه به افزایش تعداد عفونت‌ها و جهش‌های پی در پی ویروس بسیار مهم است.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
قیمت انواع برنج در بازار+ جدول
عضو هیئت مدیره انجمن برنج کشور گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو برنج کیفی شامل طارم، هاشمی و دم سیاه در مازندران ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان است. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران فعلا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
در مناطق مختلف مازندران هر يک از فصل‌های سال دارای نام‌های سنتی ديلمی خاص خود هستند كه بر حسب روش روزمره معيشتی قديم با فصل‌های كشت و كار و كوچ دام در منطقه كاملاً تناسب داشته است. در تقويم سنتی اين ماه‌ها و فصل‌ها به ضرورت با تقويم رسمی جديد مطابقت نداشته، به عنوان مثال نزرما در تقويم سنتي، ماه اول فصل تابستان است كه ۵/۴ ماه ديرتر از نوروز رسمی بهار است. گاهشماری ماه‌های‌ سال در تقويم سنتی این همان اصطلاح ماه‌های گالشی است و براي چوپانان منطقه بيشتر كاربرد دارد.گرچه هنوز فصل تابستان به خط پايان نرسيد اما در مناطق كوهستانی از هم اكنون درختان رنگ پاييزی به خود گرفتند و از قديم الايام شهريور برای كوهستان‌نشينان و گالشی آغاز پاييز است . در پهنای طبيعت كوهستان درختان پيش از جنگل‌های جلگه‌ای پذيرای پاييز می‌شوند و از آن سو در بهار ديرتر به برگ می‌نشينند .به دامداران کوه‌نشین گیلک و مازندرانی که در دامنه‌های شمالی رشته‌کوه البرز در استان‌های ساحلی دریای کاسپین زندگی می‌کنند “گالِش” گفته می‌شود. گام‌های آرام “پاييز” در جنگل های کوهستانی غرب مازندران(خبر)
در مناطق مختلف مازندران هر يک از فصل‌های سال دارای نام‌های سنتی ديلمی خاص خود هستند كه بر حسب روش روزمره معيشتی قديم با فصل‌های كشت و كار و كوچ دام در منطقه كاملاً تناسب داشته است. در تقويم سنتی اين ماه‌ها و فصل‌ها به ضرورت با تقويم رسمی جديد مطابقت نداشته، به عنوان مثال نزرما در تقويم سنتي، ماه اول فصل تابستان است كه ۵/۴ ماه ديرتر از نوروز رسمی بهار است. گاهشماری ماه‌های‌ سال در تقويم سنتی این همان اصطلاح ماه‌های گالشی است و براي چوپانان منطقه بيشتر كاربرد دارد.گرچه هنوز فصل تابستان به خط پايان نرسيد اما در مناطق كوهستانی از هم اكنون درختان رنگ پاييزی به خود گرفتند و از قديم الايام شهريور برای كوهستان‌نشينان و گالشی آغاز پاييز است . در پهنای طبيعت كوهستان درختان پيش از جنگل‌های جلگه‌ای پذيرای پاييز می‌شوند و از آن سو در بهار ديرتر به برگ می‌نشينند .به دامداران کوه‌نشین گیلک و مازندرانی که در دامنه‌های شمالی رشته‌کوه البرز در استان‌های ساحلی دریای کاسپین زندگی می‌کنند “گالِش” گفته می‌شود.(ادامه)
معجزه خوردن روزانه یک حبه سیر با شکم خالی
سیر خواص دارویی بسیار زیادی دارد که در علم پزشکی ثابت شده است، همچنین مصرف سیر با معده خالی خواص درمانی فوق العاده ای برای بدن انسان دارد.(ادامه)
گل محمدی بهترین سرمربی آسیا شد
با اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، یحیی گل محمدی به عنوان بهترین سرمربی آسیا انتخاب شد. (ادامه)
«معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهور» منصوب شد
غلامحسین اسماعیلی طی حکمی مجید نوعی را به عنوان معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور منصوب کرد. (ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای آلمانی در تهران
در جدول زیر قیمت روز خودرو‌های آلمانی در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
سرمربی استقلال عوض شد!
سرمربی استقلال تاجیکستان در آستانه دیدار با پرسپولیس تغییر کرد. (ادامه)
کاهش کشته شدگان تصادفات رانندگی در مازندران
تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی مازندران در مرداد ماه امسال میزان ۳۷ درصد کاهش داشته است.(ادامه)
برقراری پرواز رامسر به کیش
رئیس فرودگاه شهدای رامسر از برقراری پرواز فرودگاه شهدای رامسر در مسیر کیش خبر داد.(ادامه)
تخریب ویلای لاکچری در بابل + عکس
۶ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی بابل که تبدیل به ویلا، استخر و. .. شده بود تخریب و به وضع سابق اعاده شد. (ادامه)
موارد ابتلا کرونایی در مازندران ۲ رقمی، بستری‌شدگان ۳ رقمی و فوتی تک رقمی شد
در شبانه‌روزگذشته موارد ابتلا کرونایی در مازندران ۲ رقمی، بستری‌شدگان ۳رقمی و فوتی تک رقمی شد. (ادامه)
نشانه های کمبود مصرف سبزیجات
ما به طور میانگین فقط در روز دو وعده سبزیجات مصرف می کنیم اما بعضی از رژیم ها پیشنهاد می کنند که در طول روز 5 وعده سبزیجات مصرف کنید.(ادامه)
قیمت روز خودروهای داخلی
(ادامه)
بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت+ علت فوت
(ادامه)
حقوق شهریور دانشجو معلمان چقدر خواهد بود؟
(ادامه)
مطالبه هیئت های مذهبی مازندران برای سفر اربعین از مسئولان
(ادامه)
۴۰۰ مرکز نیکوکاری محلات در مازندران فعال شده است
(ادامه)
چرا ایران در جنگ سوریه و عراق وارد شد اما در افغانستان مداخله نمی‌کند؟
(ادامه)
سفر تیم منتخب کشتی آزاد ایران به جام مدوید-بلاروس/ تیم ملی مازندران ..!
شمال نیوز : اعضای تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های جام مدوید راهی کشور بلاروس شدند که همگی از مازندران هستند.(ادامه)
شمال نیوز : پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیبیه ها، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پرده از یک تخلف برداشت.
منابع بودجه 20 میلیارد تومانی سد فینسک چگونه تامین شد ؟/ با دستور روحانی منافع ملی، قربانی منافع سیاسی و منطقه ای شد
شمال نیوز : پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیبیه ها، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پرده از یک تخلف برداشت. (ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان منحرف از مسیر امام و شهدا باید منتظر برخورد سخت بنده باشند، گفت: انتصاب مدیران انقلابی در مازندران، مطالبه ما از وزیر کشور و نمایندگان مجلس است. موفقیت دولت رئیسی در گرو استاندار، فرماندار و بخشدار انقلابی است
شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان منحرف از مسیر امام و شهدا باید منتظر برخورد سخت بنده باشند، گفت: انتصاب مدیران انقلابی در مازندران، مطالبه ما از وزیر کشور و نمایندگان مجلس است.(ادامه)
شمال نیوز: در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت برای شنبه ۲٠ شهریور، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی و ۷ شهرستان زرد شدند. مازندران بدون شهر قرمز / احتمال بازگشت به وضعیت قرمز
شمال نیوز: در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت برای شنبه ۲٠ شهریور، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی و ۷ شهرستان زرد شدند.(ادامه)
طلبکاری باغداران مازندرانی از دولت قبل/ طلبی که از شب عید روی زمین ماند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.