.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برنامه واکسیناسیون در بابل
(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام مازندران بعنوان قطب کشاورزی، وضعیت امروز استان به جایی رسیده که به جرات می توان گفت در این استان وزن مسائل و مشکلات کشاورزی سنگين تر از تولیدات آن است! ( یادداشت کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار ) تداوم سیاست آزمون و خطا یا شایسته سالاری سیستماتیک ؟ !
شمال نیوز : با وجود اعلام مازندران بعنوان قطب کشاورزی، وضعیت امروز استان به جایی رسیده که به جرات می توان گفت در این استان وزن مسائل و مشکلات کشاورزی سنگين تر از تولیدات آن است! ( یادداشت کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار )(ادامه)
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند .... صوفی: اگر دولت و مجلس هم خوب عمل نکنند مردم دیگر سراغ اصلاح‌طلبان نمی‌آیند
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند ....(ادامه)
کدام گروه از افراد به پایان زندگی خود فکر می‌کنند؟
(ادامه)
مصرف سویا مفید است یا مضر ؟
(ادامه)
چرا زمانی که چنین ظرفیت‌های غنی در کشور داریم، واردات انجام دهیم و این واردات بی‌رویه مراکز تولیدی داخل کشور را دچار مشکل می‌کند/ با کمک مردم، نخبگان و همه می‌توان شرایط را تغییر داد و به نصرت الهی رسید لذا تمامی مسئولان از بخشداران تا مقامات....(خبر)
(ادامه)
کدام کشورها چه میزان واکسن به ایران صادر کردند؟ + جدول
(ادامه)
حسین فریدون و هادی رضوی ماه‌هاست که در مرخصی هستند
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: حسین فریدون و هادی رضوی ماه‌هاست برخلاف قانون در مرخصی هستند.(ادامه)
واکسن فایزر در ایران تقلبی است
(ادامه)
فرمانده اسبق سپاه مازندران استاندار می شود + عکس
(ادامه)
رییس و نایب رییس کمیسیون اقتصاد دولت تعیین شدند
(ادامه)
شهادت مامور ناجا در عملیات پلیسی ۱۱۰
(ادامه)
کارمند اختلاس‌گر دستگاه دولتی مازندران دستگیر شد
(ادامه)
یک مازندرانی رئیس کمیته بین الملل انجمن چوگوی ایران شد
(ادامه)
رنگ آوری مرکبات نارس تهدیدی علیه صادرات محصولات کشاورزی مازندران است
ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران هشدار داد که برداشت زود هنگام سه محصول مهم نارنگی ، پرتقال و کیوی و سبززدایی و رنگ آوری اقدامات نامطلوبی است که لطمه جدی به حیثیت بازار داخلی و توسعه صادرات استان می زند. (ادامه)
مازندران اندکی گرمتر می‌شود
هوای مازندران از ظهر فردا تا پایان هفته آینده صاف و نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.(ادامه)
فرمانده سابق سپاه مازندران استاندار قم مى شود
(ادامه)
رئیس و نایب رئیس کمیسیون اقتصاد دولت تعیین شدند
شمال نیوز: در نخستین جلسه اصلی کمیسیون اقتصاد در دولت سیزدهم، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیسیون تعیین شدند.(ادامه)
کار پسندیده پلیس مازندران در حمایت از کودک سرطانی + عکس
ماتیار قهاری کودک ۷ ساله‌ ساروی این روزها درگیر بیماری سخت سرطان است، کودکی که آرزو داشت تا پلیس شود و حالا، کارکنان پلیس‌راه مازندران، رنگ تحقق به آرزوهای این کودک ۷ ساله، بخشیدند. در اقدامی خیرخواهانه، ۸ نفر از نیروهای پلیس راه مازندران، به منظور همدردی با این کودک، موهایشان را تراشیدند.این کودک همراه تعدادی از نیروهای پلیس راه، سوار خودرو پلیس شده و از پلیس راه استان و ساری بازدید کرد و در این بازدید همانند فرمانده دستور صادر می کرد تا حس خوب پلیس بودن را تجربه کرده باشد.(ادامه)
تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد مازندران در کمیسیون اقتصادی مجلس
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نشست این کمیسیون را تشریح کرد.(ادامه)
این بنز شما را دیوانه می‌کند! + تصاویر
مرسدس-ای ام جی GT 63 S E پرفورمنس چهار درب کوپه نامی طولانی و کمی گیج‌کننده دارد زیرا نه تنها فاقد پیشرانه ۶.۳ لیتری بوده بلکه خودرویی کوپه هم نیست! (ادامه)
شمال نیوز : هفته گذشته مجمع نمایندگان مازندران در اقدامی عجیب نام یکی از نمایندگان استان که هنوز مدت نمایندگی اش به دو سال نرسید را به عنوان گزینه استانداری مازندران مطرح و به وزارت کشور فرستادند . سعادتی : رای مردم حق الناس است / در مجلس می مانم
شمال نیوز : هفته گذشته مجمع نمایندگان مازندران در اقدامی عجیب نام یکی از نمایندگان استان که هنوز مدت نمایندگی اش به دو سال نرسید را به عنوان گزینه استانداری مازندران مطرح و به وزارت کشور فرستادند .(ادامه)
تصویر سرباز ایرانی در مرز افغانستان جهانی شد+عکس
تصویری جالب از نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان در منطقه مرزی دوغارون. این کودک افغانستانی که تا پای مرز ایران رسیده در درگیری‌های اخیر افغانستان پدر و مادرش را از دست داده و حالا در پناه تکاوران تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش ایران مستقر در مرز ایران و افغانستان قرار گرفته است.(ادامه)
حال و روز یک عکاس پس از رهایی از اسارت طالبان+عکس
حال و روز یک عکاس، پس از آن که از بازداشت طالبان آزاد شد. او به خاطر عکاسی از تجمعات اعتراضی در کابل، توسط طالبان بازداشت شده بود./ عصر ایران(ادامه)
خبر خوش کرونایی معاون وزیر بهداشت
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: روند شیوع ویروس کرونا در ۲۱ استان نزولی، در ۸ استان تازه از قله عبور کرده و روند افزایشی در ۳ استان متوقف شده است.(ادامه)

وزیر کشور گفت: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به تدریج استانداران جدید تعیین می شوند. تعیین استانداران کشور به تدریج انجام می شود
وزیر کشور گفت: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به تدریج استانداران جدید تعیین می شوند.(ادامه)
عین‌اللهی گفت: مرحله بعد از انجام واکسیناسیون، انجام قرنطینه هوشمند است. ما دنبال این هستیم که مردم برای کسب و کارشان دچار محدودیت نشوند و همه محدودیت ها اعم از محدودیت شبانه، محدودیت رف و آمد و ... از بین برود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه طی دستوری اعلام کردیم که هیچ خودرویی در جاده‌ها توقیف نشود مگر اینکه دستور قضائی برای توقیف وجود داشته باشد. تخفیف جریمه‌ای پلیس راهور به دلیل شرایط کرونایی
شمال نیوز : رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه طی دستوری اعلام کردیم که هیچ خودرویی در جاده‌ها توقیف نشود مگر اینکه دستور قضائی برای توقیف وجود داشته باشد.(ادامه)
جشن تولد همسر علی پروین+عکس
چندروزقبل علی پروین برای همسرش جشن تولد گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : گمانه های انتخاب نهایی استاندار مازندران صحت ندارد و گزینه ها در هیات دولت در دست بررسی هستند
زارعی : گمانه های انتخاب نهایی استاندار مازندران صحت ندارد / گزینه ها در هیات دولت در دست بررسی هستند
شمال نیوز : گمانه های انتخاب نهایی استاندار مازندران صحت ندارد و گزینه ها در هیات دولت در دست بررسی هستند (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.