.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
داروهایی خطرناک در فصل تابستان
داروهای ضد افسردگی تغییراتی را در شیمی مغز ایجاد کرده و بر انتقال دهنده های عصبی موجود در آن تاثیر می گذارند. این شرایط می تواند در تنظیم دما تداخل ایجاد کرده و موجب تعریق بیش از حد شود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت در ادامه با انتقاد از برخی افراد که بر خلاف منافع ملی رفتار می‌کنند، اظهار کرد: این افراد ظاهرا انسان‌های بزرگی هستند، اما از الان به اسم دین، ایران و منافع ملی به فکر منافع خود هستند. وقتی به رفتار آنها نگاه می‌کنید اثری از منافع ملی نمی‌بینید. .... وزیر بهداشت: بعد از آبان‌ماه آماده طوفان باشیم/شرایط سخت‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود/موضوع تحریم‌ها جدی است/ به اینکه افراد نفوذی میان ما هستند، شک نکنید
شمال نیوز : وزیر بهداشت در ادامه با انتقاد از برخی افراد که بر خلاف منافع ملی رفتار می‌کنند، اظهار کرد: این افراد ظاهرا انسان‌های بزرگی هستند، اما از الان به اسم دین، ایران و منافع ملی به فکر منافع خود هستند. وقتی به رفتار آنها نگاه می‌کنید اثری از منافع ملی نمی‌بینید. ....(ادامه)
بانک مرکزی قیمت همه ارز‌ها را افزایش داد +جدول
(ادامه)
بدل رامین رضاییان هم پیدا شد (عکس)
بعد از پیدا شدن بدل افرادی نظیر مسی، رونالدو، کی روش، برانکو، بیل گیتس و... حالا بدل یک فوتبالیست وطنی نیز در کشورمان پیدا شده است. این فرد خود را شبیه به رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال معرفی کرده و با این شرایط در برخی از برنامه‌ها و جمع‌های خصوصی برای خود کسب شهرت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : محمود میرلوحی با اشاره به ضرورت اصلاح اصلاحات در سه سطح رویکردها، روش ها و ساختار گفت که متاسفانه اصلاح رویکردها تا کنون انجام نشده و فضا در حد اصلاح روش ها باز بوده است..... به طبقات فرودست بی اعتنایی کردیم / دغدغه اصلاح طلبان این است که نتوانند مناطق روستایی، قشر کارگر و کشاورز را همراه خود کنند
شمال نیوز : محمود میرلوحی با اشاره به ضرورت اصلاح اصلاحات در سه سطح رویکردها، روش ها و ساختار گفت که متاسفانه اصلاح رویکردها تا کنون انجام نشده و فضا در حد اصلاح روش ها باز بوده است.....(ادامه)
عکس/ بهترین‌های جام جهانی 2018 روسیه
(بهترین بازیکن جام جهانی : لوکا مودریچ)؛ (کفش طلای جام جهانی : هری کین)؛ (دستکش طلای جام جهانی : تیبو کورتوا)؛ (بهترین بازیکن جوان جام جهانی: امباپه)(ادامه)
شمال نیوز : وطن خواه در مورد امکان رفع تمامی محدودیت‎های حاصل از وجود دکل‎های برق گفت: اگر بخواهیم موانع پروازی را به صفر برسانیم و از تمام طول باند استفاده کنیم با توجه به گسترده بودن شبکه توزیع برق و هزینه‎های بسیار بالای جابجایی، این کار بسیار دشواری است. برای رفع همین موانع جدید هم مذاکرات بسیار زیادی داشتیم تا به نتیجه برسیم..... وطن خواه : موانع پروازی در فرودگاه ساری برطرف شد
شمال نیوز : وطن خواه در مورد امکان رفع تمامی محدودیت‎های حاصل از وجود دکل‎های برق گفت: اگر بخواهیم موانع پروازی را به صفر برسانیم و از تمام طول باند استفاده کنیم با توجه به گسترده بودن شبکه توزیع برق و هزینه‎های بسیار بالای جابجایی، این کار بسیار دشواری است. برای رفع همین موانع جدید هم مذاکرات بسیار زیادی داشتیم تا به نتیجه برسیم.....(ادامه)
بهترین داور جام جهانی از دید کاربران اینترنتی +عکس
کاربران اینترنتی سراسر جهان، داور بین‌المللی کشورمان را به عنوان بهترین داور جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۵ تیرماه
(ادامه)
یارانه تیر ماه امشب واریز می‌شود
هشتاد و نهمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار برای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال امشب ۲۶ تیر ماه سال ۹۷ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
تعمیر آزادی مشکل جدید استقلال و پرسپولیس
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر با مشکلی به نام بازسازی ورزشگاه آزادی مواجه شدند.(ادامه)
استاندار: روزانه ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی درحال پرداخت است
استاندار مازندران گفت: روزانه ۱۵ تا ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی به متقاضیان واقعی و کاربلد در حال پرداخت است.(ادامه)
عکس/ همسر و فرزندان رئیس جمهور کرواسی
در حاشیه دیدار روسای جمهور کرواسی و روسیه، کیتارویچ همسر و فرزندانش را به پوتین معرفی کرد.(ادامه)
تازه‌ترین قیمت خودرو‌های وارداتی در بازار
(ادامه)
چگونه در تابستان کمتر عرق کنیم
عرق کردن برای خنک کردن و تعدیل دمای بدن لازم است و کسی نمی تواند جلوی تعرق خود را بگیرد اما با انجام اقداماتی می توان از تعرق بیش از حد بدن جلوگیری کرد. (ادامه)
عکس/ سلفی فردوسی‌پور با همه عوامل برنامه‌اش
(ادامه)
رییس جمهور کرواسی پیراهن شماره ۹ تیم ملی‌ را به پوتین اهدا کرد+ عکس
کالیندا گرابار کیتاروویچ، رئیس جمهور کرواسی قبل از دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ و پیش از آغاز مذاکراتش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، پیراهن تیم ملی کشورش را به وی اهدا کرد. (ادامه)
۷ نوع غذا که نباید برای ناهار مصرف کنید
وعده غذایی ناهار به دلیل اهمیتی که دارد جزو 3 وعده مهم غذایی قرار گرفته است پس استفاده از مواد غذایی مناسب و البته مغذی باید مد نظر قرار بگیرد.(ادامه)
آخرین اخبار از تعیین قائم‌مقام جدید شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان آخرین اخبار از تعیین قائم‌مقام جدید در این شورا را تشریح کرد.(ادامه)
تفریحات لاکچری ملی پوش ایرانی +عکس
رامین رضاییان برای تفریح و استراحت به دبی سفر کرده است.(ادامه)
عکس/ سلفی فردوسی‌پور با همه عوامل برنامه‌اش
سلفی عادل فردوسی پور با عوامل ویژه برنامه جام جهانی 2018 روسیه در آخرین قسمت این برنامه(ادامه)
فرانسه برای دومین بار قهرمان جام جهانی شد
دو تیم ملی کرواسی و فرانسه برای تعیین قهرمان جام جهانی روسیه در مسکو برابر هم به میدان رفتند.(ادامه)
بدل رامین رضاییان هم پیدا شد !+عکس
بعد از پیدا شدن بدل افرادی نظیر مسی، رونالدو، کی روش، برانکو، بیل گیتس و... حالا بدل یک فوتبالیست وطنی نیز در کشورمان پیدا شده است. (ادامه)
باداب‌سورت، دومین چشمه طبیعی آب شور جهان در آستانه خشک شدن قرار دارد. این چشمه پلکانی که از چندین حوضچه با آب‌هایی به رنگ‌ها و با خاصیت‌های درمانی گوناگون تشکیل شده است، در روستای ارست از توابع بخش چهاردانگه ساری قرار دارد. باداب‌سورت به دلیل خشکسالی، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، عدم توجه به محیط‌زیست و ورود گردشگران باوجود ممانعت از بازدید از سوی اداره کل میراث فرهنگی مازندران روزهای زوال خود را تجربه می‌کند.
بومیان منطقه با اعتقاد به اینکه آب این حوضچه‌ها برای برطرف کردن خستگی و درمان بیماری‌هایی مانند روماتیسم، بیماری‌های پوستی و ... خاصیت درمانی دارد. از روستاهای اطراف به اندک آب باقی در حوضچه‌ها پناه می‌برند که این روند در گذر زمان در خشک شدن و نابودی تدریجی چشمه‌های باداب‌سورت اثر منفی گذاشته است. ورود بی‌رویه گردشگرانی که به دلیل بی‌اطلاع بودن و عدم آگاهی‌رسانی کافی برای تفریح و گرفتن عکس وارد منطقه می‌شوند، در کنار بحران‌های زیست‌محیطی سالیان اخیر از دیگر عوامل اثرگذار بر خشک شدن چشمه‌های این جاذبه جهانی است.
حفاظت نادرست و غیرتخصصی، بحران آب و ناآگاهی عمومی در سایه اطلاع‌رسانی ضعیف از شرایط منطقه، سبب شده تا چهره رنگین باداب‌سورت به آرامی رنگ خشکسالی به خود بگیرد. خسارات خشکسالی به چشمه باداب‌سورت ساری(خبر)
باداب‌سورت، دومین چشمه طبیعی آب شور جهان در آستانه خشک شدن قرار دارد. این چشمه پلکانی که از چندین حوضچه با آب‌هایی به رنگ‌ها و با خاصیت‌های درمانی گوناگون تشکیل شده است، در روستای ارست از توابع بخش چهاردانگه ساری قرار دارد. باداب‌سورت به دلیل خشکسالی، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، عدم توجه به محیط‌زیست و ورود گردشگران باوجود ممانعت از بازدید از سوی اداره کل میراث فرهنگی مازندران روزهای زوال خود را تجربه می‌کند. بومیان منطقه با اعتقاد به اینکه آب این حوضچه‌ها برای برطرف کردن خستگی و درمان بیماری‌هایی مانند روماتیسم، بیماری‌های پوستی و ... خاصیت درمانی دارد. از روستاهای اطراف به اندک آب باقی در حوضچه‌ها پناه می‌برند که این روند در گذر زمان در خشک شدن و نابودی تدریجی چشمه‌های باداب‌سورت اثر منفی گذاشته است. ورود بی‌رویه گردشگرانی که به دلیل بی‌اطلاع بودن و عدم آگاهی‌رسانی کافی برای تفریح و گرفتن عکس وارد منطقه می‌شوند، در کنار بحران‌های زیست‌محیطی سالیان اخیر از دیگر عوامل اثرگذار بر خشک شدن چشمه‌های این جاذبه جهانی است. حفاظت نادرست و غیرتخصصی، بحران آب و ناآگاهی عمومی در سایه اطلاع‌رسانی ضعیف از شرایط منطقه، سبب شده تا چهره رنگین باداب‌سورت به آرامی رنگ خشکسالی به خود بگیرد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز (دوشنبه، 25 تیر ) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:(ادامه)
قطعی‌های غافلگیرکننده و آشفتگی مردم/قول استاندار برای تولید بیشتر برق
ساعات اعلام‌شده با ساعت واقعی خاموشی مغایرت دارد و با توجه به ضرورت نیاز مردم به برق در زندگی امروز و وابسته بودن تمام فعالیت‌ها به این انرژی، عدم اطلاع از زمان خاموشی، مشکلات زیادی را برای مردم در پی دارد.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری گاهی با وزش باد
آسمان مازندران دوشنبه ۲۵ تیر صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش بینی شده است.(ادامه)
پاسخ رئیس جمهور به وزیر ورزش درباره حضور زنان در استادیوم آزادی
رئیس جمهور پاسخ نامه وزیر ورزش و جوانان درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را داد.روحانی در پاسخ نامه سلطانی‌فر نوشت: «این حضور به نحو مناسب و با همکاری وزارت کشور ادامه یابد.»(ادامه)
هویت سلطان سکه مشخص شد
غلامحسین محسنی با اشاره به مسایل بازار ارز و سکه و واردات کالاهایی مانند تلفن همراه و واردات غیرقانونی خودرو گفت: مردم انتظار برخورد شدید و قاطع با متخلفان و ایجاد شفافیت را دارند، لذا ریاست قوه با دادستان تهران دستور داد چند شعبه و بازپرس ویژه برای این موضوعات اختصاص دهد.(ادامه)
عکس یادگاری وحید مرادی با امیر قلعه نوعی
عکس یادگاری مرحوم وحید مرادی ملقب به عقاب ایران با امیر قلعه نوعی سرمربی اسبق استقلال را می بینید در فضای مجازی دست به دست می شود. (ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.