.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نقش کبد در کمک به کاهش وزن
اگر در مسیر کاهش وزن خود با دشواری مواجه شده اید، پیش از این که به سراغ مبارزه با چربی بروید شاید بهتر باشد شرایط کبد خود را بررسی کنید. ناتوانی در کاهش وزن می تواند یکی از نشانه های عملکرد ضعیف کبد باشد.(ادامه)
رای صادره‌ سوپرجام از اساس باطل است
قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام با اعتراض استقلالی‌ها همراه شده است.(ادامه)
عکس آتلیه‌ای یک روحانی و خانواده‌اش در سال ۱۳۰۱
عکس آتلیه‌ای زیر یک روحانی را به همراه فرزندانش در سال ۱۳۰۱ در تهران نشان می‌دهد.(ادامه)
خوراکی‌هایی برای مقابله با خستگی صبحگاهی
جو دوسر یک ماده غذایی مقوی با ارزش تغذیه ای بالاست. این ماده غذایی همواره باید در رژیم غذایی شما حضوری ثابت داشته باشد زیرا منبع انرژی مهمی محسوب می شود.(ادامه)
زیبایی‌های تالاب رنجور انزلی/عکس
تالاب بین المللی انزلی که سالهاست از آلودگی های زیست محیطی و انسانی رنج می برد ، هنوز زیبایی هایی سحرانگیز در خود نهفته دارد که چشم هر گردشگری را به سوی خود جلب می کند.(ادامه)
عکس/ گلایه وریا غفوری از وضعیت استقلال
استوری اینستاگرام وریا غفوری بازیکن استقلال و گلایه از وضعیت بوجود آمده برای این تیم.(ادامه)
عکس جالبی از امام، سید احمد و شهید رجایی
(ادامه)
شیوع بیماری ویروسی ۶۰ روستایی نوشهر را روانه بیمارستان کرد
رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از شیوع بیماری ویروسی همراه با تب، استفراغ و تهوع در یکی از روستاهای این شهر خبر داد و گفت: ۶۰ بیمار از دیروز تاکنون درگیر این بیماری شدند. (ادامه)
آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد آخرین مهلت داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه را اعلام کرد.(ادامه)
زمانی که سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اتاق کابینه کاخ سفید درباره آژانس‌های اطلاعاتی به نقطه حساسی رسیده بود، برق رفت! در کاخ سفید هم برق رفت!
زمانی که سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اتاق کابینه کاخ سفید درباره آژانس‌های اطلاعاتی به نقطه حساسی رسیده بود، برق رفت!(ادامه)
رونمایی از سرپرست جدید استقلال
گفته می شود عضو تازه وارد هیات مدیره آبی ها شنبه به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی خواهد شد.(ادامه)
عکس: خودروی عجیب مارادونا!
دیگه مارادونا، با امضای قراردای ۳ ساله ریاست باشگاه دینامو برست بلاروس را بر عهده گرفت. مارادونا سوار بر خودروای عجیب به هواداران این تیم معرفی شد.(ادامه)
واکنش گزینه مدیرعاملی استقلال به استعفای افتخاری
عضو هیئت مدیره استقلال گفت که از طریق رسانه‌ها متوجه استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.(ادامه)
علیرضا فغانی و تیم داوری فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه نمایش فوق العاده ای داشتند و ضمن قضاوت در 4 مسابقه، داور دیدار رده بندی هم شدند. محمود احمدی نژاد با فغانی تماس گرفت!
علیرضا فغانی و تیم داوری فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه نمایش فوق العاده ای داشتند و ضمن قضاوت در 4 مسابقه، داور دیدار رده بندی هم شدند.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی مازندران: خلاءهای نظام مهندسی ساخت برطرف شود
رئیس اتاق بازرگانی مازندران خواستار برنامه ریزی برای رفع خلائهای موجود در حوزه نظام مهندسی ساخت در استان شد.(ادامه)
مدیرعامل استقلال استعفا داد
استعفای رضا افتخاری از مدیرعاملی باشگاه استقلال به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد.(ادامه)
دوست دارید کدام زن همکار شوهر شما باشد؟! / عکس بَنر جنجالی در جنوب کشور
روزنه: بنر شهرداری بوشهر در رابطه با حجاب، واکنش منفی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. غالب کاربران در پاسخ به سوالی که در این بنر پرسیده شده است نوشتند که پوشش مهم نیست، شخصی را که متخصص تر است را انتخاب می کنیم. (ادامه)
آماده‌باش به خونه‌به‌خونه برای حضور در لیگ برتر
مسئولان سازمان لیگ به مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه برای جایگزینی این تیم به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر آماده‌باشد داده و آنها هم با جدیت و چراغ خاموش پیگیر موضوع هستند.(ادامه)
هنگام سخنرانی ترامپ در کاخ سفید، برق رفت / شوخی ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در جلسه‌ای پس از بازگشت از فنلاند داشت می‌گفت که "ایمان کاملی" به آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا دارد که در همین زمان برق اتاق کابینه کاخ سفید رفت و اتاق در خاموشی فرو رفت. با تاریک شدن اتاق، دونالد ترامپ به شوخی به کابینه خودش، قانونگذاران و خبرنگاران حاضر گفت: وای، آنها چراغ‌ها را خاموش کردند. باید کار آژانس‌های اطلاعاتی باشد!(ادامه)
پست اینستاگرامی مهدی رحمتی برای هواداران استقلال
(ادامه)
عکس/ جلسه شبانه شفر با تیام و جپاروف
وینفرد شفر، سرمربی استقلال عکسی از جلسه شبانه‌اش با جپاروف و تیام در صفحه اینستاگرام منتشر کرد. او نوشت: «ما هنوز به‌سختی روی آن (تمدید قرارداد) کار می‌کنیم.»(ادامه)
محسن هاشمی در گفتگو با روزنامه (سازندگی) ارگان کارگزاران، ظاهرا پروسه ورود خودش برای انتخابات 1400 را کلید زده است. زمزمه کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات ۱۴۰۰
محسن هاشمی در گفتگو با روزنامه (سازندگی) ارگان کارگزاران، ظاهرا پروسه ورود خودش برای انتخابات 1400 را کلید زده است.(ادامه)
لیست کالاهای ممنوعه برای حجاج اعلام شد
سازمان حج و زیارت لیست کالاهای ممنوعه برای حجاج را اعلام کرد.(ادامه)
فرمان رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی به‌کجا رسید؟
رئیس سازمان انرژی اتمی از تکمیل کارخانه تولید روتور برای استفاده در سانتریفیوژ‌های پیشرفته در چارچوب فرمان اخیر رهبر انقلاب و آمادگی سریع برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو غنی سازی خبر داد.(ادامه)
روزنامه همبستگی تعطیل شد
سردبیر روزنامه همبستگی از تعطیلی این روزنامه خبر داد.(ادامه)
در حالی این روزها انجام برخی کنده کاری ها از سوی دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان بابل باعث گله و تعجب مردم این شهر شده که به تازگی و در کمتر از چند ماه قبل همین خیابان ها آسفالت و ترمیم شده است. عمران و آبادی یا هدررفت بودجه ؟!
در حالی این روزها انجام برخی کنده کاری ها از سوی دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان بابل باعث گله و تعجب مردم این شهر شده که به تازگی و در کمتر از چند ماه قبل همین خیابان ها آسفالت و ترمیم شده است.(ادامه)
علیرضا فغانی ممنوع التصویر نیست
مدیر شبکه ورزش سیما تاکید کرد هیچ مشکلی برای پخش تصویر علیرضا فغانی داور فوتبال وجود ندارد و به زودی او را به برنامه ای در شبکه ورزش دعوت می کنیم.(ادامه)
انتصاب بانوان در پست های مدیریتی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
دو بانو به عنوان سرپرست ادارات آموزش، پژوهش وفناوری و بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران منصوب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در اغلب مدارس فوتبال مربیان با ادبیاتی سخیف با فوتبال آموزان برخورد می کنند.ادبیات کاربردی در مدارس فوتبال اصلا مناسب کار مربیگری که از آن به عنوان یک معلم یاد می شود نیست..... مدارس فوتبال سکوی پرتاب،سرگرمی یا دره سقوط ؟!
شمال نیوز : در اغلب مدارس فوتبال مربیان با ادبیاتی سخیف با فوتبال آموزان برخورد می کنند.ادبیات کاربردی در مدارس فوتبال اصلا مناسب کار مربیگری که از آن به عنوان یک معلم یاد می شود نیست.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران چهارشنبه ۲۷ تیر ماه
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.