.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جزئیات قتل یک زن در پارک بر سر تاب
(ادامه)
احمدی نژاد و روحانی چقدر نفت فروختند؟
(ادامه)
دستمزد داوران جام‌جهانی ۲۰۱۸ چقدر است؟
در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ داوران و کمک داوران از کشورهای مختلف بازی‌ها را سوت زده‌اند. این داوران بر اساس پست‌های خود در زمین و تعداد بازی‌هایی که در آن حضور داشته‌اند،حقوق دریافت می‌کنند.(ادامه)
نامه عجیب یک دزد برای صاحب‌خانه! +عکس
اقدام عجیب یک دزد هندوستانی پس از سرقت مقداری طلا از یک منزل مسکونی سوژه رسانه ها شد. (ادامه)
جلسه مهم رهبر انقلاب با اعضای دولت
(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس اعلام مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران استادیوم شهید وطنی قائم شهر در هفته ی سوم آماده می شود. .... نساجی احتمالا در ساری به میدان می‌ رود
شمال نیوز : بر اساس اعلام مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران استادیوم شهید وطنی قائم شهر در هفته ی سوم آماده می شود. ....(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده آمل گفت : یک نماینده از روزی که بعنوان کاندیدا عکس و فتوکپی شناسنامه را برای ثبت نام ارائه می‌دهد و روند بررسی صلاحیت وی آغاز می‌شود تا روزی که از طریق آراء صندوق‌ها رای می گیرد و در تهران خانه، ماشین و امکانات می‌گیرد و 4 سالی که .... مخالفت نماینده آمل با افزایش تعداد نمایندگان مجلس
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : یک نماینده از روزی که بعنوان کاندیدا عکس و فتوکپی شناسنامه را برای ثبت نام ارائه می‌دهد و روند بررسی صلاحیت وی آغاز می‌شود تا روزی که از طریق آراء صندوق‌ها رای می گیرد و در تهران خانه، ماشین و امکانات می‌گیرد و 4 سالی که ....(ادامه)
اتومبیل‌های لوکس رونالدو +عکس
اتومبیل‌های لوکس رونالدو +عکس در این جا می‌توانید با اتومبیل‌های مختلف رونالدو که ارزش کل اتومبیل‌های او حدود ۵۰ میلیون دلار مشاهده کنید. (ادامه)
کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ تورم(يادداشت)
(ادامه)
رئیس جمهور پس از دریافت گزارش وزارتخانه‌ها درباره واردات خودورها ضمن دستورهای جدید به سه وزارتخانه و معاون حقوقی ریاست جمهوری؛ از رئیس قوه قضائیه خواست ترتیبی اتخاذ نمایند تا با دقت و سرعت و خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، مجرمان و متخلفان به مجازات قانونی برسند و اموال و سودهای کلان نامشروع به بیت‌المال بازگردد.

روحانی: دولت فساد‌ستیزی را از خود آغاز می‌کند/درخواست از رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی فوری و مجازات متخلفان و بازگشت سودهای نامشروع (خبر)
رئیس جمهور پس از دریافت گزارش وزارتخانه‌ها درباره واردات خودورها ضمن دستورهای جدید به سه وزارتخانه و معاون حقوقی ریاست جمهوری؛ از رئیس قوه قضائیه خواست ترتیبی اتخاذ نمایند تا با دقت و سرعت و خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، مجرمان و متخلفان به مجازات قانونی برسند و اموال و سودهای کلان نامشروع به بیت‌المال بازگردد. (ادامه)
وزیر اطلاعات: تابع نظر رهبر انقلاب هستم
حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات خبر هشدار رهبر انقلاب درباره اظهارات اخیرش را تائید کرد. (ادامه)
فغانی و کمک‌هایش مدال گرفتند +عکس
فغانی و کمک‌هایش مدال گرفتند +عکس رییس فدراسیون جهانی فوتبال، مدال و تقدیرنامه علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان را پس از دیدار رده‌بندی به آنان اهدا کرد. (ادامه)
شرایط دریافت ارز دولتی تغییر کرد
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دفاتر معاونت صنایع وزارت صمت به عنوان مجوز دهنده جهت سهمیه‌بندی تخصیص ارز دولتی اضافه شدند.(ادامه)
شورای نگهبان «FATF» را رد کرد
کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای شورا صرفنظر از ایرادات ماهیتی مصوبه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی که جز مصوبات چهارگانه موسوم به FATF است، اعلام کردند با توجه به اینکه لایحه قضایی است و باید از سوی رییس قوه قضاییه اعلام و ارجاع شود آن را مغایر قانون اساسی تشخیص دادند. (ادامه)
نظر کدخدایی درباره رد صلاحیت "روحانی"
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون مبارزه با پولشویی مغایر قانون اساسی بود.(ادامه)
نامه تهدیدآمیز سازمان لیگ به استقلال
سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه استقلال بر ضرورت برگزاری سوپرجام ‏تأکید و اعلام کرد: در صورت انصراف از حضور در این مسابقه جریمه‌ای ‏چند میلیارد تومانی در انتظار آن باشگاه است.‏(ادامه)
انتقال بیش از ۹۳۳ میلیون لیتر فرآورده نفتی به مازندران و گلستان
۹۳۳ میلیون و ۷۴۰ لیتر انواع فرآورده نفتی در سه ماه نخست امسال به مازندران و گلستان انتقال یافت.(ادامه)
امنیتی نبودن آتش سوزی مسجد جامع ساری
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: حادثه آتش سوزی مسجد جامع ساری امنیتی نبوده است.(ادامه)
8 ماده مغذی ضد سرطان
اسید اورسولیک در گیاهان دارویی مانند ریحان و ارگانو و همچنین پوست سیب یافت می شود. این ماده مغذی گیاهی توانایی خود در مختل کردن روند سرطان های لوزالمعده، دهانه رحم، ریه، روده بزرگ، پوست و پستان را نشان داده است.(ادامه)
آخرین قیمت سکه و طلا امروز ۲۳ تیر + جدول
(ادامه)
بهترین نوشیدنی برای سطوح متعادل کلسترول
به واسطه سطوح ناکافی از کلسترول HDL، بدن از قدرت دفاعی لازم برای مقابله با کلسترول LDL که می تواند گرفتگی در شریان ها را موجب شود، برخوردار نخواهد بود.(ادامه)
شورای نگهبان «FATF» را رد کرد
سخنگوی شورای نگهبان گفته است که این شورا اصلاح قانون مبارزه پولشویی که جزو مصوبات ۴ گانه موسوم به FATF است را مغایر قانون اساسی دانسته است.(ادامه)
عکس/ دریاچه ارومیه دوباره سرخ شد
افزایش دما در تابستان موجب افزایش سرعت تبخیر آب دریاچه میشود و در نتیجه ی آن غلظت نمک دریاچه افزایش می یابد...(ادامه)
عکس/ جلسه امروز سران قوا
نشست مشترک سران سه قوه صبح امروز به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد.(ادامه)
بیشینه دمای مازندران هفته جاری تا ۳۵ درجه می رسد
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بیشینه دمای هوای استان در هفته جاری بین ۳۲ تا ۳۵ درجه در مناطق مختلف استان پیش بینی می شود.(ادامه)
۵۰ سال نابینایی مشتی اسماعیل
اسماعیل یوسفیان ۷۲ ساله ، ساکن شهر کیاسر واقع در استان مازندران، بیست سال است که بطور کامل بینایی خود را از دست داده است و امرار معاش او از طریق نماز و روزه ی استجاره ای میباشد.تا یک سال پیش بخشی از درآمد ناچیز مشتی اسماعیل از طریق کشاورزی بود که مجبور بود سیزده کیلومتر تا زمین کشاورزی پیاده برود و در شالیزار مشغول به کار شود.سی سال است که او برای اهالی محل روضه خوانی میکند و در خانه اش نیز میکروفون و بلندگوی قدیمی ای دارد که در موعد اذان همیشه اذان میگوید. شب های جمعه قراعت قرآن دسته جمعی و خواندن تفسیر و احکام دعای کمیل از برنامه های هفتگی وی میباشد.او که خود حاصل ازدواج فامیلی بوده، خود نیز ازدواج فامیلی کرده است که ماحصل آن سه فرزند میباشد. مشتی اسماعیل که بخاطر ازدواج فامیلی دچار ضعف بینایی مادرزادی از بچگی بوده است، یکی از فرزندانش نیز دچار ضعف بینایی میباشد با این وجود همیشه توصیه میکند که ازدواج فامیلی نداشته باشید.(ادامه)
بنزین گران می‌شود؟
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه افزایش قیمت سوخت بر دیگر متغیر‌های اقتصادی نیز تاثیرگذار است، گران کردن آن در این شرایط اقتصادی به نفع مردم نیست.(ادامه)
30 میلیون کاربر فیلترینگ تلگرام را دور می‌زنند
تعداد ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق فیلترشکن‌های هاتگرام و تلگرام طلایی، فیلتر تلگرام را دور می‌زنند. 30 میلیون کاربر فیلترینگ تلگرام را دور می‌زنند(ادامه)
واریز سود سهام عدالت ۴۰۰هزار نفر تا پایان تیر
مشاور سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت ۴۰۰هزار نفر (افراد باقی‌مانده) تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد سود عملکرد سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ بیشتر خواهد بود.(ادامه)
رئیس سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت تاکید کرد: ما علیه آقای سیف اعلام جرم کردیم، دولت باید او را عزل کند. نباید گذاشت با سلام و صلوات دوره‌اش تمام شود و بعد سفیر ایران در چین بشود. با تغییر کابینه مخالفم/ «سیف» باید عزل شود/ تخصیص ارز به شرکت ۲۶ روزه، خیانت در امانت است
رئیس سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت تاکید کرد: ما علیه آقای سیف اعلام جرم کردیم، دولت باید او را عزل کند. نباید گذاشت با سلام و صلوات دوره‌اش تمام شود و بعد سفیر ایران در چین بشود.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.