.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دادستان مازندران: آتش‌سوزی مسجد جامع ساری امنیتی نبوده است
حسینی عالمی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی مسجد جامع ساری گفت: علت آتش‌‌‌سوزی به دلیل اتصالی سیم برق که ریشه در شدت گرما و تابش خورشید به سیم‌های برق دارد، رخ داده است.(ادامه)
تصاویر: زنان این روستا تا به حال رای نداده‌اند!
مردان روستای مهری پور پاکستان در سال ۱۹۴۷ حکم دادند که زنان روستا نمی‌توانند رای دهند، اما قانون انتخابات جدید و تغییر افکار عمومی ممکن است منجر به لغو این حکم در سال جاری شود.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : لشکر جوانان بی کار و  بیکاران تحصیلکرده همچنان روبه افزایش می‌رود. انگار رسالت نخست دانشگاه‌ها بیکارپروری شده است. باسوادانی که بدون هیچ‌گونه تخصصی بعد از نا‌امیدی از یافتن شغل مرتبط با رشته تحصیل، بنا بر شرایط اقتصادی سر از تاکسی‌های آنلاین و پیک موتوری در می‌آورند. .... جوانان و فارغ‌التحصیلان بیکار ؛ بازنشسته‌ها سرکار !
شمال نیوز : شمال نیوز : لشکر جوانان بی کار و بیکاران تحصیلکرده همچنان روبه افزایش می‌رود. انگار رسالت نخست دانشگاه‌ها بیکارپروری شده است. باسوادانی که بدون هیچ‌گونه تخصصی بعد از نا‌امیدی از یافتن شغل مرتبط با رشته تحصیل، بنا بر شرایط اقتصادی سر از تاکسی‌های آنلاین و پیک موتوری در می‌آورند. ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران شنبه ۲۳ تیرماه
(ادامه)
شمال نیوز : امید که مدیریت بازسازی در اختیار اشخاص صاحب صلاحیت از معماران برجسته ایران قرار گیرد و از هر گونه اقدام شتاب‌زده و اندیشیده نشده خودداری گردد. .... مدیریت بازسازی مسجد جامع ساری در اختیار اشخاص صاحب صلاحیت از معماران برجسته ایران قرار گیرد
شمال نیوز : امید که مدیریت بازسازی در اختیار اشخاص صاحب صلاحیت از معماران برجسته ایران قرار گیرد و از هر گونه اقدام شتاب‌زده و اندیشیده نشده خودداری گردد. ....(ادامه)
نام تیم‌های اروپایی خواهان بیرانوند مشخص شد
دروازه بان تیم پرسپولیس با اعلام تیم هایی که خواهانش هستند، گفت: در سخت ترین شرایط زندگی‌ام هستم و می‌توانم ١٨ برابر پرسپولیس پول بگیرم؛ اگر اتفاقی افتاد هواداران مرا درک کنند.(ادامه)
احتمال رگبار پراکنده باران در مازندران
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
شهدا در مورد حجاب چه گفته‌اند
ما مسلمانان باید به تمام جهانیان بفهمانیم که زنانمان زینب‌وار با حجاب اسلامی و مردها همانند حسین شهید در میدان نبرد مبارزه می‌کنیم. (ادامه)
ازدواج بی سرو صدای خانم بازیگر ایرانی +عکس
پگاه آهنگرانی بازیگر سینمای ایران ازدواج کرد. (ادامه)
پیدا شدن موجود انسان نمای عجیب در سواحل چین! +عکس
پیدا شدن یک موجود انسان نمای عجیب در سواحل چین خبرساز شد. (ادامه)
تکذیب تذکر رهبرانقلاب به وزیر اطلاعات
(ادامه)
ویژه برنامه‌های نوروزی صدای مازندران در صدر
ویژه‌برنامه‌های نوروزی صدای مازندران در ارزیابی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، از میان کلیه مراکز، حائز رتبه نخست شد. (ادامه)
قبل از شروع میگرن این علائم را تجربه می کنید
گاهی که دچار سردرد می شوید، ممکن است علائم اولیه و هشدار دهنده میگرن را در خود مشاهده می کنید. این علائم در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و چند ساعت یا چند روز قبل از بروز میگرن در خود مشاهده می کنید.سعی کنید به علائم خود قبل از هر بار میگرن دقت کنید و این علائم را برای خود یادداشت کنید.(ادامه)
تغییر رسمی زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر
رئیس فیفا در نشست خود رسما اعلام کرد جام جهانی 2022 قطر، فصل پاییز برگزار می‌شود.(ادامه)
بهترین ساعت جذب ویتامین D
یک متخصص تغذیه گفت: بهترین منبع جذب ویتامین D نور خورشید است که مردم می‌توانند از اوایل خرداد و تا دهم شهریورماه بین ساعت 10 صبح تا 14 عصر از این منبع الهی بهره گیرند.(ادامه)
عکس/ هشدار به وزیر اطلاعات
(ادامه)
مسجد جامع ساری یک روز پس از آتش سوزی
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اختلال در روند اطفا توسط سلفی‌بگیران در حادثه مسجد جامع ساری/به‌کارگیری 150 نیرو برای آواربرداری
مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره روند بازسازی مسجد جامع ساری گفت: تخلیه نخاله‌ها در حال انجام است که بیش از 150 نیرو را در این زمینه به‌کار گرفتیم تا بتوانند نخاله‌ها را از مسجد خارج کنند.(ادامه)
عکس/تفریح مهران غفوریان و خانواده اش
(ادامه)
شهردار ساری: حریق مسجد جامع ساری پس از ۸ ساعت کامل مهار شد
شهردار ساری با بیان اینکه حریق مسجد جامع ساری پس از هشت ساعت کامل اطفا شد گفت: پاکسازی و آواربرداری مسجد جامع ادامه دارد.(ادامه)
استاندار : قلب مردم از سوختن مسجد جامع جریحه دار شد/ تشکیل ستاد بازسازی
استاندار مازندران با بیان اینکه سوختن مسجد جامع ساری قلب مردم را جریحه دار کرده است از تشکیل ستاد بازسازی و احیای آن خبر داد.(ادامه)



رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال نخستین بخش از برنامه جامع پیشنهادی برای مقابله با دور جدید تحریم‌ها برای رئیس‌جمهور خبر داد. ۱۲ بسته اجرایی دولت برای مقابله با تحریم‌های جدید + عکس
رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال نخستین بخش از برنامه جامع پیشنهادی برای مقابله با دور جدید تحریم‌ها برای رئیس‌جمهور خبر داد.(ادامه)
دیدار دوستانه نساجی - سایپا نیمه تمام ماند
دیدار دوستانه دو تیم سایپا تهران و نساجی مازندران با سرمربیگری دو کاپیتان سابق تیم ملی کشور به دلیل بیرون کشیدن تیم میهمان از زمین در دقایق پایانی نیمه تمام ماند.(ادامه)
آغاز مرمت مسجد جامع ساری طی روزهای آینده
معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طی دو یا سه روز آینده با توجه به نقشه‌ها و وضعیت موجود کار مرمت مسجد جامع ساری را آغاز کنیم. (ادامه)
عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد، برای ما دعا کن.
عرض شرمندگی و خضوع داریم آقا/حتی اگر پاره تنمان بر خط قرمزها پا بگذارد در برابرش می ایستیم
عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد، برای ما دعا کن. (ادامه)
متهم پرونده ثامن الحجج متواری شد
حجم مالی پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج، چیزی حدود 12 هزار میلیارد تومان است که بخش زیادی از سپرده‌های مردم با تعیین بانک عامل، پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.(ادامه)
هشدار رهبر انقلاب به وزير اطلاعات: اين اظهارات به ضرر وزارت اطلاعات و اقتصاد ملي است
برخی شنیده‌ها حاکی است در پی اظهارات اخیر منتشرشده از سوی حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات "به‌ضرر وزارت اطلاعات" و نیز "به‌ضرر اقتصاد ملی" است.(ادامه)
شمال نیوز : در طول تاریخ وقتی مساجد و اماکن مذهبی دچار حادثه ای شدند دستان یاریگر مومنین محکمتر از همیشه به تجدید بنای باشکوه آن پرداخته تا دین خویش را به ساحت مقدس ربوبی ادا نماید و چون مسجدجامع قلب تپنده یک شهراست .... اعلام آمادگی « بابلی ها » برای بازسازی مسجد جامع ساری
شمال نیوز : در طول تاریخ وقتی مساجد و اماکن مذهبی دچار حادثه ای شدند دستان یاریگر مومنین محکمتر از همیشه به تجدید بنای باشکوه آن پرداخته تا دین خویش را به ساحت مقدس ربوبی ادا نماید و چون مسجدجامع قلب تپنده یک شهراست ....(ادامه)
خسارت بخش قاجاری مسجد جامع ساری جبران ناپذیر است
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: خسارت ناشی از آتش سوزی به ابنیه دوره قاجاریه مسجد تاریخی ساری جبران ناپذیر است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.