.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:جمنا مشکلاتی داشت چون در آن وزن کشی‎ها منطقی نبود یعنی برخی طیف‎های اصولگرا عملا نقشی را ایفا کردند که خیلی بیشتر از وزن‎شان بود..... جمنا تحت تأثیر پایداری ها قرار گرفت/حیات جمنا پایان یافته است/اینکه اصولگرایان نیازی به تطبیق خود با افکارعمومی و مردم نمی بینند یک ضعف جدی است
شمال نیوز : تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:جمنا مشکلاتی داشت چون در آن وزن کشی‎ها منطقی نبود یعنی برخی طیف‎های اصولگرا عملا نقشی را ایفا کردند که خیلی بیشتر از وزن‎شان بود.....(ادامه)
اختصاص اعتباری بیش از 2 میلیاردی به چشمه سورت
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار جهت تامین زیرساخت های چشمه سورت در سال جاری خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد..... نمی‌دانم با چه مبنایی می‌گویند نوبخت باید برود
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد.....(ادامه)
عکس منتشر نشده از منتظری و رهبرانقلاب!
عکسی از آیت‌الله منتظری و آیت‌الله خامنه‌ای که به تازگی در کتاب زندگی و زمانه شهیدبهشتی منتشر شده است.(ادامه)
آتش سوزی مسجد جامع ساری و چندنکته اساسی(يادداشت)
(ادامه)
میوه‌های قطعه‌قطعه شده هوس‌انگیز اما کم‌خاصیت!
در جوامع امروزی به‌دلیل کمبود وقت بسیاری از ما غذاهای آماده مصرف را ترجیح می‌دهیم. این دیدگاه در مورد سبزیجات و میوه‌ها نیز صادق است.(ادامه)
برداشت خوشه‌ های طلایی برنج در ساری
اولین برنج در شالیزار‌های روستای خاریک و زرویجان ساری برداشت شد.(ادامه)
برکناری احتمالی دو مدیر پر سر و صدای استقلال
عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات و بلاتکلیفی ستاره‌هایی چون جباروف و تیام سبب شده تا وزیر ورزش از عملکرد تیم مدیریتی استقلال ناراضی باشد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌ های ترافیکی ۴ روزه در جاده‌ های مازندران
محدودیت‌ های ترافیکی از چهارشنبه ۲۷ تیر تا شنبه ۳۰ تیرماه در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.(ادامه)
آثار و برکات زیارت امام رضا(ع)
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فضائل و آثار زیارت امام رضا (ع) گفت: اگر انسان امام رضا (ع) را با معرفت زیارت کند وجودش از طوفان‏‌های سخت زندگی رها، دل او از غم و صفات ناپسند زدوده و توشه‏‌اش براى سفر آخرت فراهم خواهد شد.(ادامه)
شیرسوار:کارخانه نساجی را از دست نااهلان نجات دهید
همان تفکرات و جریانات منفعت‌گرایی که کارخانه عظیم نساجی مازندران «شماره دو» را امروز به نابودی و تنها تَلی از خاک کشانده‌اند، باری دیگر احیا شده و بدون هیچ توجهی نسبت به ارزش ملکی این کارخانه، به افق نیکبختی خویش و نزدیکان‌شان می‌نگرند و حق مردم شریف را به‌راحتی زیر پا لِه می‌کنند.(ادامه)
6 فایده انجام حرکت شنای سوئدی
شنای سوئدی یکی از حرکات ورزش مفید است که بر روی عضلات بدن و ذهن کار می‌کند.(ادامه)
۱۳ دلیل داغ شدن گوشی و راه جلوگیری از آن‌ها
احتمالا تا حالا بارها با مشکل داغ شدن گوشی مواجه شده‌اید. این یک پدیده‌ی شایع به‌حساب می‌آید که معمولا در فصل تابستان بیشتر هم می‌شود. روش‌های جلوگیری از داغ شدن گوشی و خنک کردن آن را می‌دانید؟(ادامه)
ناجا در خط مقدم امر به معروف قرار دارد
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.(ادامه)
تعداد زنان سرپرست خانوار در منطقه کیاسر بسیار بالا است. یکی از دلایل آن، عدم ازدواج مجدد این زنان می باشد. آنها تمام عمر خویش را برای تامین آسایش خانواده و بزرگ کردن فرزندانشان می گذرانند.شهر کیاسر، با مرکزیت بخش چهاردانگه،  در ۷۰ کیلومتری جنوب ساری در استان مازندران واقع شده است. این بخش ۱۱۰ روستا دارد. بخشی از این روستاها در دهستان های پشت کوه، و بخش دیگر در چهاردانگه و گرماب قرار گرفته اند. تعدادی از این روستاها  در مناطق کوهستانی جنگلی و بخشی در مناطق کوهستانی خشک پراکنده اند. طبق آمار، کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۰% مردم،  یعنی هزار و ۷۰۰ خانوار را در این منطقه تحت پوشش خود قرار داده است. از این تعداد، ۸۶% پیرمرد و پیرزنهایی هستند که تنها زندگی می کنند. فعالیت زنان در روستاهای کیاسر(خبر)
تعداد زنان سرپرست خانوار در منطقه کیاسر بسیار بالا است. یکی از دلایل آن، عدم ازدواج مجدد این زنان می باشد. آنها تمام عمر خویش را برای تامین آسایش خانواده و بزرگ کردن فرزندانشان می گذرانند.شهر کیاسر، با مرکزیت بخش چهاردانگه، در ۷۰ کیلومتری جنوب ساری در استان مازندران واقع شده است. این بخش ۱۱۰ روستا دارد. بخشی از این روستاها در دهستان های پشت کوه، و بخش دیگر در چهاردانگه و گرماب قرار گرفته اند. تعدادی از این روستاها در مناطق کوهستانی جنگلی و بخشی در مناطق کوهستانی خشک پراکنده اند. طبق آمار، کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۰% مردم، یعنی هزار و ۷۰۰ خانوار را در این منطقه تحت پوشش خود قرار داده است. از این تعداد، ۸۶% پیرمرد و پیرزنهایی هستند که تنها زندگی می کنند.(ادامه)
۷۰۰۰ خودرو شیشه دودی در مازندران جریمه شدند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اعمال قانون بیش از هفت هزار دستگاه خودرو در سطح استان به علت استفاده از شیشه دودی طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پیش بینی بارش باران در مازندران
آسمان مازندران امروز چهارشنبه ۲۷ تیر نیمه ابری دربعضی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
خوردن خربزه برای همه توصیه نمی شود، اگر میخواهید بدانید شما هم از آن دسته از افراد هستید که نباید خربزه بخورند این مقاله را بخوانید. این افراد هرگز خربزه نخورند!
خوردن خربزه برای همه توصیه نمی شود، اگر میخواهید بدانید شما هم از آن دسته از افراد هستید که نباید خربزه بخورند این مقاله را بخوانید.(ادامه)
پس از افزایش قیمت ارز در بازار، دولت برای کنترل قیمت‌ها و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت سایر اقلام وارداتی تصمیم گرفت، به واردکنندگان کالاها ارز‌ 4200 تومانی بدهد؛ اما برخی واردکننده‌ها از فرصت به ‌دست ‌آمده استفاده کرده و علاوه بر اینکه .... مردم انتظار دارند، لیست منتشره توسط قوه قهریه پیگیری شود/ وزرا باید توضیح دهند برای ارز اختصاص داده‌ شده چه اتفاقی افتاده است/ صرف انتشار لیست، نمک پاشیدن بر زخم مردم است
پس از افزایش قیمت ارز در بازار، دولت برای کنترل قیمت‌ها و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت سایر اقلام وارداتی تصمیم گرفت، به واردکنندگان کالاها ارز‌ 4200 تومانی بدهد؛ اما برخی واردکننده‌ها از فرصت به ‌دست ‌آمده استفاده کرده و علاوه بر اینکه ....(ادامه)
این مشکلات چشم را نادیده نگیرید
اگر به تازگی خال یا لکه ای جدید در چشم شما پدیدار شده است، باید برای بررسی دقیق شرایط به چشم پزشک مراجعه کنید.(ادامه)
پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد
به دلیل انصراف تیم استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام معرفی شد. ‏ (ادامه)
قطعی 2 ساعته برق در ساری به‌دلیل سوختن تابلو برق
رئیس اداره برق حنوب شهرستان ساری با تأیید قطع 2 ساعته برق در اطراف میدان شهرداری ساری، گفت: این حادثه به‌دلیل آتش‌گرفتن تابلو برق مستقر در این میدان برق بوده است.(ادامه)
استاندار: مسجد جامع ساری با ضوابط میراث فرهنگی احیاء می شود
استاندار مازندران گفت: مسجد جامع و سوخته شده ساری طبق ضوابط میراث فرهنگی بازسازی و احیاء می شود.(ادامه)
۱۰ تن از اراذل و اوباش در چمستان دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری ۱۰ تن از اراذل و اوباش در حوزه قضایی چمستان خبر داد.(ادامه)
تصادفات منجر به فوت در بهشهر ۳۶ درصد کاهش یافت
فرمانده انتظامی بهشهر از کاهش ۳۶ درصد تصادفات منجر به فوت در بهشهر خبر داد و گفت: کاهش تصادفات منجر به فوت بیانگر توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در بین افراد است.(ادامه)
دانستنی‌هایی درباره سکته نخاعی
نخاع از تکانه های عصبی برای برقراری ارتباط با بخش های مختلف بدن استفاده می کند. در موارد شدید سکته نخاعی، فقدان ارتباط می تواند موجب فلج شدن بیمار شده و ممکن است زندگی وی را در معرض خطر قرار دهد.(ادامه)
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت ۲میلیون و ۸۳۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۳۵ هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
عکس/ فخرفروشی آلمانی‌سواران در تهران!
فخر فروشی کاروان بچه پولدارهای تهرانی با خودروهای گرانقیمتشان در خیابانهای تهران!(ادامه)
فردوسی‌پور: نه نامه نوشته‌ام و نه خداحافظی کرده‌ام
عادل فردوسی‌پور، گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون موضوع قطع همکاری‌اش با سازمان صدا و سیما را تکذیب کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.206 seconds.