.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جگر را کباب کنیم یا آبدار بخوریم؟
(ادامه)
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: که براساس بررسی وزارت بهداشت و درمان ، این استان از لحاظ بیماران مبتلا به دیابت در سطح استان های کشور رتبه سوم را داراست. مراقب باشید؛ دیابت در کمین 300 هزار مازندرانی
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: که براساس بررسی وزارت بهداشت و درمان ، این استان از لحاظ بیماران مبتلا به دیابت در سطح استان های کشور رتبه سوم را داراست.(ادامه)
این زن ورزشکار مورد علاقه ترامپ است
ورزشکار مورد علاقه رئیس جمهور امریکا(ادامه)
شمال نیوز: محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید. شهادت مدیر سابق حوزه خبر شبکه استانی در حلب سوریه+ تصاویر
شمال نیوز: محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز: من به شما می گویم که مجلس در طول سال 100 جلسه علنی دارد و به عبارتی 265 روز از سال را وقت دارد که به کارهای دیگر خود برسد بنابراین نماینده نباید غیبت داشته باشد

نمایندگان 265 روز از سال را تعطیل هستند/ هزینه هر دقیقه در مجلس بیش 100 میلیون تومان است(خبر)
شمال نیوز: من به شما می گویم که مجلس در طول سال 100 جلسه علنی دارد و به عبارتی 265 روز از سال را وقت دارد که به کارهای دیگر خود برسد بنابراین نماینده نباید غیبت داشته باشد (ادامه)
تصویر: پاسخگویی احمدی نژاد به پرسشهای مامور سرشماری
(ادامه)
قیمت خودروهای دست دوم مدل ۲۰۱۵ +جدول
تویو تا راو 4 ، با 16 هزار کیلومتر کارکرد ، به مبلغ 220 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. (ادامه)
شمال نیوز: این افراد حلقه اصلی و نزدیک ترامپ را تشکیل می دهند و در آینده ای نزدیک سمت های کلیدی را در دولت آینده آمریکا به ریاست ترامپ برعهده خواهند گرفت.
اعلام اسامی تیم ترامپ برای انتقال قدرت در کاخ سفید/ دختر و 2 پسر و داماد ترامپ در تیم انتقال قدرت(خبر)
شمال نیوز: این افراد حلقه اصلی و نزدیک ترامپ را تشکیل می دهند و در آینده ای نزدیک سمت های کلیدی را در دولت آینده آمریکا به ریاست ترامپ برعهده خواهند گرفت. (ادامه)
کاندیداهای ۹۶ چه شعارهایی بدهند تا رئیس‌جمهور شوند؟
نه اصول‌گرایی و نه اصلاح‌طلبی؛ مهم چیزدیگری است | جوانان با ارزشند؛ باور کنید آقایان رییس‌جمهور (ادامه)
حدادعادل بازهم سودای ریاست‌جمهوری دارد؟
در روزهایی که هیچ‌یک از چهره‌های شاخص اصول‌گرایی هنوز برای رقابت با حسن روحانی اعلام آمادگی نکرده‌اند، حدادعادل، یکی از نام‌های بالقوه برای کاندیدای مورد‌نظر اصول‌گرایی در سال آینده است (ادامه)
برخی از آثار استراتژیک «پیاده‌روی اربعین»(يادداشت)
(ادامه)
کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند تا شاید ربیع فلاح استاندار مازندران بتواند این تیم را از شرایط بحرانی خارج کند. تجمع بازیکنان تیم فوتبال نساجی مقابل استانداری مازندران + عکس
کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند تا شاید ربیع فلاح استاندار مازندران بتواند این تیم را از شرایط بحرانی خارج کند.(ادامه)
مازندرانی ها در صدر چاقی و ابتلا به دیابت
مازندران ها از نظر چاقی رتبه اول و ابتلا به دیابت رتبه سوم را در کشور دارند.(ادامه)
عکس/ گشت و گذار ترامپ در کاخ سفید
دونالد ترامپ روز گذشته در حاشیه دیدار با باراک اوباما از بخش های مختلف کاخ سفید بازدید کرد.(ادامه)
شکارچیان فلامینگو و مرغابی در میانکاله دستگیر شدند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر از دستگیری 3 شکارچی متخلف که مبادرت به شکار 3 قطعه فلامینگو و 5 قطعه مرغابی سرسبز در منطقه میانکاله کردند، خبر داد.(ادامه)
لرزش دست‌ها و چگونگی مقابله با آن
اگرچه لرزش دست ها مشکلی نیست که زندگی فرد را تهدید کند، اما می تواند انجام وظایف روزانه را دشوار سازد. اگر مشکل شدیدتر شود، فرد در نگه داشتن لیوان بدون ریختن نوشیدنی موجود در آن، غذا خوردن به صورت عادی، اصلاح کردن و نوشتن با دستخط خوانا نیز دچار مشکل می شود.(ادامه)
طبیعت پاییزی گلوگاه به روایت تصاویر
این روزها، رنگ و حال و هوای پاییز در شهرستان گلوگاه، جلوه‌های بدیعی ایجاد کرده است.(ادامه)
عکس: هجوم تهرانی‌ها به سمت ماشین دودی برای جا گرفتن
(ادامه)
عکس قدیمی هوایی از تهران که با بالن گرفته شد
(ادامه)
شمال نیوز : زارع در خصوص زمان برگزاری این ویژه برنامه ها تصریح کرد:  این ویژه برنامه ها از (٢٣آبان)  با همکاری اعضاء ستاد و ادارات تابعه به مدت یک هفته در ١٠٠  نقطه از سراسر استان برگزار می شود..... برگزاری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در مازندران
شمال نیوز : زارع در خصوص زمان برگزاری این ویژه برنامه ها تصریح کرد: این ویژه برنامه ها از (٢٣آبان) با همکاری اعضاء ستاد و ادارات تابعه به مدت یک هفته در ١٠٠ نقطه از سراسر استان برگزار می شود.....(ادامه)
شمال نیوز: نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: نمایندگان و فراکسیون ورزش از وزیر ورزش و جوانان خواسته اند مسئله مهاجرت ورزشکاران را پیگیری کند.

آقای وزیر موضوع مهاجرت ورزشکاران را پیگیری کنید
شمال نیوز: نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: نمایندگان و فراکسیون ورزش از وزیر ورزش و جوانان خواسته اند مسئله مهاجرت ورزشکاران را پیگیری کند. (ادامه)
کتاب درسبد خانوار نیست/ اجرای طرح بچه های کتاب
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تاکید بر گسترش فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: کتاب در سبد خانوارها قرار نگرفته است.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵
(ادامه)
زمان آغاز ثبت‌‌نام تکمیل‌ ظرفیت آزمون سراسری
ثبت‌نام مرحله تکمیل‌ظرفیت آزمون سراسری سال 95 دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش عالی از فردا یکشنبه 23 آبان ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
شیر را گرم بخوریم یا سرد؟
متخصصان طب سنتی معتقدند، بهتر است شیر گرم میل شود تا موجب سرعت نفوذ آن شده و زودتر از معده عبور کند.(ادامه)
دیابتی‌ها این واکسن را تزریق کنند
متخصص دیابت با اشاره به اینکه تزریق واکسن با کاهش احتمال ابتلا به آنفلوآنزا و بیماری‌ها‌ی عفونی، به کنترل قند خون بیماران دیابتی کمک می‌‌کند، گفت: به تمام این بیماران توصیه می‌شود که در فصل پاییز واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند. (ادامه)
سهم اندک مازندران در اردوی کشتی نونهالان
۴۲ کشتی گیر به اردوی تيم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند که ۵ کشتی گیر آن مازندرانی هستند.(ادامه)
جنگل واز از توابع بخش چمستان شهرستان نور است که این روز ها رنگ پاییزی به خود گرفته است. تصاویر: طبیعت پاییزی جنگل واز بخش جمستان نور(خبر)
جنگل واز از توابع بخش چمستان شهرستان نور است که این روز ها رنگ پاییزی به خود گرفته است.(ادامه)
۳۸۰ پارک فناوری در انجمن بین المللی عضویت دارند
رئیس بخش غرب آسیا شمال آفریقای انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری از عضویت ۳۸۰ پارک علم و فناوری در انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری در اسپانیا خبر داد.(ادامه)
طرح اربعین حسینی
مؤمن پنج نشانه دارد،و یکی از آنها زیارت روز اربعین است. امام حسن عسکری ‏علیه السلام – تهذیب الأحکام ، ج ۶ ، ص ۵۲(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.568 seconds.