.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : نماینده  دوره  هشتم و نهم مردم ساری و میاندرود  در مجلس شورای اسلامی به عنوان قائم مقام امور بین الملل وزارت کشور منصوب شد ..... نماینده سابق ساری قائم مقام امور بین الملل وزارت کشورشد
شمال نیوز : نماینده دوره هشتم و نهم مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان قائم مقام امور بین الملل وزارت کشور منصوب شد .....(ادامه)
حادثه مرگبار بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان امارات در اثر سانحه تصادف درگذشت.(ادامه)
حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد
علیرضا حیدری كانديدای فدراسيون كشتی ايران با برنامه ريزی، هماهنگی و پيگيری ستاد ديپلماسی اين فدراسيون، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه امیرآباد به‌دلیل فراهم بودن زیرساخت‌ها به‌عنوان منطقه آزاد تجاری انتخاب‌ شده، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری بحث زمین بود که در منطقه امیرآباد حدود 2 هزار هکتار زمین تملک شده بود..... رضیان : نمایندگان مازندران با بندر امیرآباد مخالفتی ندارند
شمال نیوز : نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه امیرآباد به‌دلیل فراهم بودن زیرساخت‌ها به‌عنوان منطقه آزاد تجاری انتخاب‌ شده، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری بحث زمین بود که در منطقه امیرآباد حدود 2 هزار هکتار زمین تملک شده بود.....(ادامه)
انتصاب دکتر شجاعی به عنوان قائم مقام امور بین الملل وزارت کشور
دکتر سید رمضان شجاعی امروز بعنوان قائم مقام امور بین الملل وزارت کشور توسط وزیر کشور معرفی می شود. (ادامه)
دستگیری یک مدیر سابق پدیده
(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخورد امام علی(ع) با دزدان بیت‌المال گفت: این افرادی که حقوق‌های میلیونی گرفتند و اختلاس‌های میلیاردی کردند، را باید در نماز جمعه شلاق زد..... صاحبان فیش‌های نجومی باید در نماز جمعه شلاق بخورند
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخورد امام علی(ع) با دزدان بیت‌المال گفت: این افرادی که حقوق‌های میلیونی گرفتند و اختلاس‌های میلیاردی کردند، را باید در نماز جمعه شلاق زد.....(ادامه)
عکس/ ترامپ وقتی کودک بود!
(ادامه)
 سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: چگونه باید گفت دید و فهمید که تعدد نامزد‌ها و تفرقه و اینکه هر کسی دنبال یکی برود چه نتیجه‌ای به دنبال دارد مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود اما ما چند بار گزیده شدیم.


ماچندبار ازیک سوراخ گزیده شدیم اما به هوش نیامدیم/انتخابات۹۲نشان داد تعددنامزدها و تفرقه چه نتیجه‌ای دارد/طرف مقابل به تفرقه ما علاقه دارد(خبر)
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: چگونه باید گفت دید و فهمید که تعدد نامزد‌ها و تفرقه و اینکه هر کسی دنبال یکی برود چه نتیجه‌ای به دنبال دارد مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود اما ما چند بار گزیده شدیم. (ادامه)
استفاده از شبکه های بی سیم در کنار مزایای فراوان خود، برای کاربران تهدیداتی نیز دارد که از آن طریق سودجویان و کلاهبرداران سایبری به اهداف شوم خود می رسند.
هشدار پلیس فتا مازندران درباره اینترنت wifi در پیاده روی اربعین
استفاده از شبکه های بی سیم در کنار مزایای فراوان خود، برای کاربران تهدیداتی نیز دارد که از آن طریق سودجویان و کلاهبرداران سایبری به اهداف شوم خود می رسند. (ادامه)
 در انتخابات گذشته کسی را تأیید و یا تکذیب نکرده‌ام و شایعه شد که این کار را انجام دادم و معتقدم بررسی نظارت‌ها مرجع قانونی دارد و فردی که در انتخابات به ناحق رأی می‌دهد گناه خودشان است... در انتخابات گذشته کسی را تأیید و یا تکذیب نکرده‌ام
در انتخابات گذشته کسی را تأیید و یا تکذیب نکرده‌ام و شایعه شد که این کار را انجام دادم و معتقدم بررسی نظارت‌ها مرجع قانونی دارد و فردی که در انتخابات به ناحق رأی می‌دهد گناه خودشان است...(ادامه)
منطقه آزاد آزمونی است که مردم ‌بوسیله آن رفتار ما را قضاوت خواهند کرد و مردم، ناظر ‌منصفی هستند.اقدامات پراكنده و ناهماهنگ، این خطر را به ما یادآوری می کند که ما تا منطق خود را آزاد نکنیم... منطقه آزاد،منطق آزاد می خواهد!
منطقه آزاد آزمونی است که مردم ‌بوسیله آن رفتار ما را قضاوت خواهند کرد و مردم، ناظر ‌منصفی هستند.اقدامات پراكنده و ناهماهنگ، این خطر را به ما یادآوری می کند که ما تا منطق خود را آزاد نکنیم...(ادامه)
تمام فواید گریپ‌فروت
گریپ فروت میوه ای است که از برخی فواید سلامت قابل توجه بهره می‌برد.گریپ فروت میوه ای احیاکننده و خوشمزه است که از محتوای ویتامین C، یک نوع آنتی‌اکسیدان، بالایی سود می‌برد.(ادامه)
افزایش ابر در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: گذر جمعه به شنبه شاهد افزایش ابر و همچنین مه صبح‌گاهی در مناطق ساحلی استان هستیم.(ادامه)
دستگیری متخلف نگهداری غیر مجاز پرندگان
ماموران حفاظت محیط زیست آمل از منزل یک متخلف 15قطعه از پرنده های حمایت شده را کشف و رهاسازی کردند.(ادامه)
عکس/اولین دیدار رؤسای جمهور فعلی و قبلی آمریکا
(ادامه)
نگرانی دشمن نه موضوع هسته‌ای بلکه سیستم نوین حکومت ایران است
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مشکل دشمن هسته‌ای بودن ما نیست بلکه اعتقادات، ولایت فقیه و سیستم نوین حکومت ما است‌.(ادامه)
پنیر عامل محافظ در مقابل مشکلات قلبی-عروقی
به گفته محققان، مصرف پنیر لبنی به جای غذاهای دیگر مملو از سدیم از برخی تاثیرات سدیم بر سیستم قلب-عروق نظیر فشارخون بالا حفاظت می کند.(ادامه)
عکس: مظفر الدین شاه قاجار درکنار امپراتور روسیه
(ادامه)
عکس/ عجیب‌ترین پیراهن تاریخ فوتبال
بولیوی در جام جهانی 1930، با پیراهنی حضور پیدا کرد که روی آن "زنده باد اروگوئه" نوشته شده بود.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی با بیان اینکه اعتقادمان رقم خوردن وقایع خیر برای مازندران است، افزود: در غیر این صورت مردم غرب مازندران خواستار استان شدن این منطقه هستند..... یا منطقه آزادتجاری یا جدائی غرب استان از مازندران !
شمال نیوز : احمدی با بیان اینکه اعتقادمان رقم خوردن وقایع خیر برای مازندران است، افزود: در غیر این صورت مردم غرب مازندران خواستار استان شدن این منطقه هستند.....(ادامه)
مشاور ترامپ: رئیس جمهور منتخب، توافق هسته‌ای را تغییر خواهد داد
مشاور سیاست خارجی رئیس جمهور جدید آمریکا از تصمیم ترامپ مبنی بر اصلاح توافق هسته ای با ایران، همسو با منافع کشورهای عربی خبر داد. (ادامه)
غرضی:در انتخابات سال 96 شرکت می‌کنم
وزیر اسبق دولت سازندگی با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم گفت: اگر عمری باقی باشد در انتخابات سال 96 شرکت خواهم کرد.(ادامه)
اخراج یک دانش‌آموز برای ۱۸ هزار تومانِ ناقابل
پدر یک دانش‌آموز گفت: پسرم به خاطر عدم توانایی در پرداخت شهریه و هزینه ۱۸ هزار تومانی کتاب‌های درسی، از مدیر هنرستانی در منطقه ۱۸ تهران سیلی خورد و از مدرسه اخراج شد. به گفته مدیر این هنرستان اخراج وی بنا به دستورالعمل وزیر جدید آموزش و پرورش بوده.(ادامه)
توصیه پلیس درباره اینترنت wifi در پیاده روی اربعین
زائران کربلای معلی به هیچ وجه گوشی تلفن همراه خود را به wifi ناشناس متصل نکنند.(ادامه)
بهبود درد مفاصل با پوست لیموترش
از آنجایی که بخشی از خواص لیموترش در پوست آن قرار دارد بنابراین بهتر است به جای دور ریختن از آن استفاده کنید.(ادامه)
امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که تاکنون برای دریافت کار ورود به آزمون استخدامی اقدام نکردند تا ساعت ۲۴ امروز مهلت دارند.(ادامه)
بیمه سلامت از زیربناهای تحقق اقتصاد مقاومتی است
استاندار مازندران بیمه سلامت را یکی از زیربناهای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و یاد آور شد: انتظار دارم همه سعی خود را در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم در این راستا به کار بندید.(ادامه)
مازندران رتبه نهم در سرشماری
مازندران دراجرای سرشماری نفوس و مسکن رتبه نهم را تاکنون به خود اختصاص داده است.(ادامه)
ثبات قیمت گاز در زمستان امسال
زمستان امسال قیمت گاز در کشور افزایش نمی‌یابد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.