.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : محمدی با بیان اینکه آقای پرهام تنها یک مدرک بیاورد که از مسؤولان کمک خواست و مسؤولان حمایت نکردند، افزود: این آقا حتی برای بخشش بدهی سرپرست باشگاه نساجی مازندران به بانک قوامین از ما درخواست کمک کرد و من این کار را انجام دادم..... باشگاه نساجی نباید فدای خواسته‌های شخصی عده‌ای شود
شمال نیوز : محمدی با بیان اینکه آقای پرهام تنها یک مدرک بیاورد که از مسؤولان کمک خواست و مسؤولان حمایت نکردند، افزود: این آقا حتی برای بخشش بدهی سرپرست باشگاه نساجی مازندران به بانک قوامین از ما درخواست کمک کرد و من این کار را انجام دادم.....(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه بعید می دانم این طرح تحقق پیدا کند تصریح کرد: این طرح از نظر ابعاد مالی وفنی آسیب های زیادی را به منطقه شمال کشور،‌ دریای خزر و مردم این مناطق وارد خواهد کرد.
نمایندگان شمال، مخالف انتقال آب به سمنان هستند/ سرنوشت ارومیه در انتظار دریای خزر(خبر)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه بعید می دانم این طرح تحقق پیدا کند تصریح کرد: این طرح از نظر ابعاد مالی وفنی آسیب های زیادی را به منطقه شمال کشور،‌ دریای خزر و مردم این مناطق وارد خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: چهارمین جشنواره انار بهشهر برگزار می شود.

چهارمین جشنواره انار اشرف در بهشهر برگزار می شود
شمال نیوز: چهارمین جشنواره انار بهشهر برگزار می شود. (ادامه)
شمال نیوز : مادر کودک با تائید گم شدن فرزندش به امدادگران گفته بود: ماهان با باز کردن درب ورودی از منزل خارج شد و دقایقی بعد به دنبالش رفتم، اما اثری از او نبود و تقاضای کمک کردم..... راز گم‌شدن کودک 3 ساله نوری برملا شد
شمال نیوز : مادر کودک با تائید گم شدن فرزندش به امدادگران گفته بود: ماهان با باز کردن درب ورودی از منزل خارج شد و دقایقی بعد به دنبالش رفتم، اما اثری از او نبود و تقاضای کمک کردم.....(ادامه)
آن‌گونه که نجفی خبر داده، رییس جمهور در نظر دارند روز یکشنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کند و با بیان قطعی بودن معرفی صالحی امیری و سلطانی فر، تاکید کرد که معرفی خودش قطعی نیست و ممکن است این مسئولیت را ... گزینه‌هایی که از مجلس نهم رای اعتماد نگرفتند، در مجلس دهم وزیر می‌شوند؟
آن‌گونه که نجفی خبر داده، رییس جمهور در نظر دارند روز یکشنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کند و با بیان قطعی بودن معرفی صالحی امیری و سلطانی فر، تاکید کرد که معرفی خودش قطعی نیست و ممکن است این مسئولیت را ...(ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: همه نمايندگان محترم باخبرند كه ،باعنايت به جايگاه حقوقي و اختيارات قانوني حتي با وجود انتظارات جز در موارد شاز و نادر در جابجايي مديران استاني تصميم گيري نمي كنم. جز درموارد نادر درجابجایی مدیران تصمیم گیری نکرده ام
شمال نیوز: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: همه نمايندگان محترم باخبرند كه ،باعنايت به جايگاه حقوقي و اختيارات قانوني حتي با وجود انتظارات جز در موارد شاز و نادر در جابجايي مديران استاني تصميم گيري نمي كنم.(ادامه)
شمال نیوز: ۳ تن از شهدای ایرانی به تیر مستقیم به شهادت رسیده اند به نحوی که تروریست ها با ورود به نیروگاه به سوی مهندسین و تکنیسین ها تیراندازی می کنند و سپس عامل انتحاری خود را منفجر می کند. یک مهندس شمالی در بین شهدای حمله داعش به کرکوک + عکس
شمال نیوز: ۳ تن از شهدای ایرانی به تیر مستقیم به شهادت رسیده اند به نحوی که تروریست ها با ورود به نیروگاه به سوی مهندسین و تکنیسین ها تیراندازی می کنند و سپس عامل انتحاری خود را منفجر می کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 41 42 43 44 45 46

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.