.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کشتی گیر قهرمان آسیا به قصاص محکوم شد
قهرمان سابق کشتی و مدال آور آسیا که در جریان یک درگیری بچه محل خود را با چاقو از پا درآورده بود، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام قتل محاکمه و به قصاص محکوم شد.(ادامه)
خداحافظی متفاوت فرح دیبا در سفارت ایران /تصویر
تصویر زیر صحنه خداحافظی پونه سگ سفارت ایران در آمریکا را با فرح دیبا در سال ۱۹۶۲ نشان می‌دهد.(ادامه)
افتتاح مجتمعي به نام احمدی نژاد /تصویر
افتتاح مجتمعي به نام احمدی نژاد در رودبار(ادامه)
داغدار شدن خانواده شهیدان کشوری
محمدحسن مولوی خواهرزاده شهیدان کشوری دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
آسمان مازندران، امروز نیمه ابری تا ابری
آسمان مازندران، امروز نیمه ابری تا ابری و از اواخر روز با بارش پراکنده پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
عکس قدیمی از کلینتون و ترامپ درکنار یکدیگر
تصویری قدیمی و کمتر دیده شده از «هیلاری_کلینتون» و «دونالد_ترامپ» در کنار یکدیگر منتشر می شود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

۶۵۳ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در مازندران اجرا می‌شود
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد. (ادامه)
خلیفه بن حمد آل ثانی امیر اسبق قطر درگذشت
پایگاه خبری الوطن و برخی از پایگاه های عربی در خبری به نقل از دفتر امیری قطر اعلام کردند خلیفه بن حمد آل ثانی عصر یکشنبه در 84 سالگی درگذشت. (ادامه)
لاریجانی نامه معرفی وزرای پیشنهادی را به روحانی برگرداند
(ادامه)
جایگاه کارشناسان رسمی دادگستری در مازندران ارتقا یافت
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به ارتقا جایگاه کارشناسان رسمی دادگستری، گفت: کارشناسان دادگستری از پیش داوری در پرونده ها خودداری کنند. (ادامه)
تغییرات احتمالی در وزارت ورزش بعد از حضور سلطانی‌فر
با معرفی مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش، در صورت کسب رأی اعتماد احتمالا تغییراتی در این وزارتخانه به وجود خواهد آمد. (ادامه)
روایت نجفی از روند انتخاب وزیر آموزش و پرورش و علت نپذیرفتن مسئولیت وزارت
(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است.
توضیح اژه‎‌‌ای درباره مجرمیت سعید طوسی/ جزئیاتی از پرونده صندوق فرهنگیان، ثامن الحجج، نگین غرب، املاک شهرداری، احمد منتظری و ...(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است. (ادامه)
فاز جدید نامه نگاری احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به دبیرکل جدید سازمان ملل، انتخاب وی را به این سمت تبریک گفت و برای افزایش کارامدی سازمان ملل پیشنهادها و راه کارهایی را به وی ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز : این طرح که هم اکنون به عنوان یک طرح موفق در 60 کشور دنیا در حال استفاده است از برنامه های مهم چهارم توسعه در بخش بهداشت و درمان کشور است از سال 74  کلید خورد و در سال 91 و ابتدای دولت نهم در دو استان مازندران و فارس به صورت پایلوت اجرایی شد..... طرح پزشک خانواده ، پزشکان ناراضی ؛ مردم ناراضی !
شمال نیوز : این طرح که هم اکنون به عنوان یک طرح موفق در 60 کشور دنیا در حال استفاده است از برنامه های مهم چهارم توسعه در بخش بهداشت و درمان کشور است از سال 74 کلید خورد و در سال 91 و ابتدای دولت نهم در دو استان مازندران و فارس به صورت پایلوت اجرایی شد.....(ادامه)
شمال نیوز : سیدحسین ابراهیمیان رئیس واحد قائم‌شهر نیز میزبانی دو شهید گمنام را توفیقی برای این واحد دانست و اظهار کرد: «ان‌شاالله بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق مراسم تشییع و تدفین خوبی را برای این عزیزان برگزار کنیم.»
دانشگاه آزاد قائم‌شهر میزبان 2 شهید گمنام‎ دفاع‌مقدس می‌شود
شمال نیوز : سیدحسین ابراهیمیان رئیس واحد قائم‌شهر نیز میزبانی دو شهید گمنام را توفیقی برای این واحد دانست و اظهار کرد: «ان‌شاالله بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق مراسم تشییع و تدفین خوبی را برای این عزیزان برگزار کنیم.» (ادامه)
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است ..... برتری خونه به خونه بر نساجی در دربی مازندران
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است .....(ادامه)
نوبخت به کمیسیون تلفیق بازگشت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی پس از قهر سه جلسه از کمیسیون تلفیق برنامه، امروز درجلسه کمیسیون حضور یافت. (ادامه)
 با پژو 2008 آشنا شوید
(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر مدیریت این مرکز بر اساس وقف نامه به هیئت امنا واگذار شده و با رای‌زنی‌های انجام شده با شهرداری بابل و قول مساعد شهردار امید است دیگر شاهد چنین مشکلاتی در این مرکز نباشیم..... تغییر در اداره مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی بابل
شمال نیوز : در حال حاضر مدیریت این مرکز بر اساس وقف نامه به هیئت امنا واگذار شده و با رای‌زنی‌های انجام شده با شهرداری بابل و قول مساعد شهردار امید است دیگر شاهد چنین مشکلاتی در این مرکز نباشیم.....(ادامه)
دهه سوم محرم و اجتماع بزرگ مدافعان حرم در ساري
(ادامه)
 يک منبع آگاه از انصراف محمدعلی نجفی برای معرفی به مجلس به عنوان وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی جایگزین وی شد.
نجفی دقیقه ۹۰ خط خورد/ دانش آشتیانی جایگزین شد
يک منبع آگاه از انصراف محمدعلی نجفی برای معرفی به مجلس به عنوان وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی جایگزین وی شد. (ادامه)
عکس/ زمانی که تلویزیون ثبت‌نامی بود!
دهه شصت خريد تلويزيون سياه و سفيد به صورت ثبت نام و مستلزم تحقيقات بود و اسامی واجدين شرايط از طريق روزنامه های كثيرالانتشار اعلام میشد.(ادامه)
احتمال افت فشار گاز مازندران در زمستان جدی است
رئیس اداره گاز بهشهر گفت: در شرایط افت فشار گاز احتمال قطع گاز برای واحدهای مسکونی، بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار کم است و در بدترین شرایط آخرین مورد برای قطع گاز واحدهای مسکونی هستند.(ادامه)
عکس: نماز جماعت متقاضیان مسکن مهر مقابل وزارت راه
امروز ۲ آبان ۹۵، متقاضیان مسکن مهر پردیس برای دومین بار مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند.(ادامه)
گردشگری بین شهری سواحل مازندران پیگیری می شود
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: گردشگری دریایی بین‌شهری سواحل دریای خزر و فرا منطقه‌ای دیده‌شده و از سوی سازمان بنادر پیگیری می‌شود.(ادامه)
عکس/ بنر مشکی روی دیوار باشگاه پرسپولیس
بعد از برگزاری مراسم تشییع پیکر مهدی خانبانی، روانشناس سابق پرسپولیس که دیروز با حضور نمایندگان این باشگاه برگزار شد، مسئولان باشگاه پرسپولیس بنری را روی دیوار این باشگاه نصب کردند.(ادامه)
اوحدی: تنها راه مطمئن برای دریافت ویزا سامانه سماح است
رئیس سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام ۴۰۰ هزار نفر برای راهپیمایی اربعین در سامانه سماح خبر داد و گفت: تنها راه مطمئن برای دریافت ویزای عراق در اربعین، سامانه سماح است.(ادامه)
روحانی رسماً ۳ وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد + اسامی
رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به رئیس مجلس، وزرای پیشنهادی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پروش را معرفی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.