.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گزینه های احتمالی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
(ادامه)
شمال نیوز : احمدی لاشکی افزود: معرفی «دانش‌آشتیانی» به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی مناسب نیست زیرا این گزینه نمی‌تواند خواسته‌های به حق فرهنگیان را برآورده کند..... گزینه رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش مناسب نیست
شمال نیوز : احمدی لاشکی افزود: معرفی «دانش‌آشتیانی» به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی مناسب نیست زیرا این گزینه نمی‌تواند خواسته‌های به حق فرهنگیان را برآورده کند.....(ادامه)
اعلام زمان فروش بلیت اتوبوس برای‌ اربعین
مدیرعامل شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت:‌ برای انتقال زائران اربعین حسینی(ع) به سه پایانه مهران، چزابه و شملچه، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که پیش‌فروش بلیت این سفرها از هفته آینده در همه مراکز فروش بلیت شرکت‌های مسافربری انجام می‌شود.(ادامه)
تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حالی برگزار شد که با حواشی قابل تأملی همراه بود.

هتاکی به انقلاب، مقدسات و شهدای مدافع‎حرم در تریبون‎آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان
تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حالی برگزار شد که با حواشی قابل تأملی همراه بود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 4 آبان ماه در مازندران
(ادامه)
عاقبت زورگیری از رانندگان کامیون
چهار متهم به سرقت و زورگیری از رانندگان کامیون در ساری دستگیر شدند.(ادامه)
زنی که 3داعشی را اسیرکرد+ عکس
فعالان شبکه های اجتماعی تصویر یک پیشمرگ زن کُرد عراقی را منتشر کردند که سه عنصر گروهک تروریستی داعش را اسارت گرفته و خودرویشان را مصادره کرده است.(ادامه)
اعتراض به ناامن بودن کمربندی در ساری
اهالی منطقه 22 بهمن ساری دیشب در اعتراض به ناامن بودن کمربندی شمالی ، این جاده را بستند.(ادامه)
با ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور باید فاتحه استخدام دولتی را خواند!؟
رئیس جمهور در سفر استانی اخیر خود به اراک مهمترین مشکل کشور در حال حاضر و آینده را بیکاری نامید. اگرچه فردای این سخنرانی مدعی شد که دولت در هر سال بیش از 700 هزار شغل خالص ایجاد کرده است. بنابراین یک حساب سرانگشتی نشان می دهد که دولت باید تاکنون 3 میلیون شغل ایجاد کرده باشد. (ادامه)
باران پاییزی مهمان برخی از شهرهای مازندران
آسمان مازندران، امروز نیمه ابری تا ابری همراه با بارندگی پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
فرار یک آقازاده‌ با کیف ۶۰ میلیون دلاری
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: جریان فاسد با جوسازی به دنبال لاپوشانی نقش آقازاده ها در زد و بندهای دکل گم شده ای است که الان در خلیج مکزیک حفاری می کند، طوریکه طلب دولت از طرف یونانی را هم نمی روند بگیرند. (ادامه)
نظامی زن ایتالیایی در لبنان/ عکس
سرباز ایتالیایی عضو یونیفیل در لبنان(ادامه)
مدیرکل حج و زیارت استان گلستان در پی انتشار اخباری مبنی بر زنده بودن خانمی که در حادثه منا شهید اعلام شده بود و چند روز پیش تماسی باخانوده خود داشته و زنده است ... جزئیات خبر زنده بودن شهیده گنبدی منا
مدیرکل حج و زیارت استان گلستان در پی انتشار اخباری مبنی بر زنده بودن خانمی که در حادثه منا شهید اعلام شده بود و چند روز پیش تماسی باخانوده خود داشته و زنده است ...(ادامه)
عکس/ با خوردن این موز دوساعته می‎میرید
در صورتی که از برخی علایم کُشنده در موز غفلت کنید، این میوه می تواند در عرض دو ساعت جان شما را بگیرد. (ادامه)
 به نظر می‌رسد اطلاعات موجود بخشی از فساد 8 هزار میلیارد تومان اعلام شده که موضوع بیش از اینها باشد، دلیل آن این است که سیاسیون در آنجا بیشتر دخالت دارند جریان خاص حتی یک فرد خاص در آنجا ... اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از 8 هزار میلیارد تومان است
به نظر می‌رسد اطلاعات موجود بخشی از فساد 8 هزار میلیارد تومان اعلام شده که موضوع بیش از اینها باشد، دلیل آن این است که سیاسیون در آنجا بیشتر دخالت دارند جریان خاص حتی یک فرد خاص در آنجا ...(ادامه)
ضرب و شتم جانباز 75 درصدی / پدر فرد ضارب یکی از مسولان شهر است
(ادامه)
زن ایرانی کشته شده در فاجعه منا زنده شد
(ادامه)
ایستگاه شهر خدا
(ادامه)
برنامه ششم توسعه و باز هم این دیوار کوتاه کارمند و کارگر!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : قائم مقام وزیر کشور گفت : تغییرات احتمالی در سطح استانداران تا اواسط آبان‌ماه انجام خواهد شد و قطعا پس از صدور احکام انتخاباتی و استارت انتخابات تغییری در این سطح نخواهیم داشت..... تغییر استانداران تا 15 آبان انجام خواهد شد
شمال نیوز : قائم مقام وزیر کشور گفت : تغییرات احتمالی در سطح استانداران تا اواسط آبان‌ماه انجام خواهد شد و قطعا پس از صدور احکام انتخاباتی و استارت انتخابات تغییری در این سطح نخواهیم داشت.....(ادامه)
چهار ماموریت نجات موفق در بابل
نیروهای اورژانس 115 بابل هفته گذشته 4 تن را از مرگ حتمی نجات دادند.(ادامه)
آغاز غربالگری بینایی کودکان در مازندران
غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 ساله در مازندران آغاز شد.(ادامه)
اکبرزاده رئیس هیأت رزمی مازندران شد
صابر اکبرزاده با کسب رای اعتماد برای چهار سال رئیس هیأت ورزش‌های رزمی مازندران را برعهده گرفت.(ادامه)
افزایش قیمت سکه در بازار آزاد/ نرخ انواع ارز+ جدول
امروز در بازار آزاد، سکه طرح قدیم یک میلیون و 99 هزار و طرح جدید یک میلیون و 94 هزار تومان به فروش رسید .(ادامه)
عکس/ پیام اینستاگرامی دایی به پورحیدری
علی دایی با انتشار عکس نوشته ای از منصور پورحیدری در اینستاگرامش نوشت: دوستان برای سلامتی منصور خان پورحیدری بزرگ دعا کنید.(ادامه)
حذف یارانه ثروتمندان و اختصاص آن به مددجویان
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد رئیس کمیته امداد برای حذف یارانه دهکهای بالا و اختصاص اعتبار آن به مددجویان کمیته امداد خبر داد.(ادامه)
سؤال از وزیر کشور به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه شد+ متن سئوال
سئوال نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از وزیر کشور درباره وضعیت نابسامان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد.(ادامه)
84 درصد زنان ایرانی شاغل نیستند
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: ۸۴ درصد زنان کشور شاغل نیستند و تنها ۱۶ درصد کل زنان کشور شاغل هستند اما با این حال و با وجود آنکه زنان در کنار خانواده های خود هستند آمار طلاق بالا است.(ادامه)
یادمان شهدای غواص در میاندورود رونمایی می شود
فرمانده سپاه ناحیه میاندورود از برگزاری دو رزمایش در این شهرستان توسط بسیجیان خبر داد و گفت: آیین افتتاح یادمان شهدای غواص در یادمان شهدای سورک برگزار می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.