.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حضرت آیت الله جوادی گفت: پیش از انقلاب در راهپیمایی‎ها، روحانیان جلو بودند، مردم سه جا را آتش می‎زدند، یکی شراب‎فروشی‎ها، یکی بانک‎ها و سینماها را آتش می‎زدند، بعد از انقلاب شراب‎فروشی‎ها سه قسم شد، یک عده واقعا توبه کردند، یک عده فرار کردند و یک عده رفتند در زیرزمین، بانک‎ها اما همچنان باقی ماندند و رباخواری دارند، ما واقعا حرف خدا را باور نکردیم. اشک های حضرت آیت الله جوادی آملی به خاطر وجود ربا در سیستم بانکی(خبر)
حضرت آیت الله جوادی گفت: پیش از انقلاب در راهپیمایی‎ها، روحانیان جلو بودند، مردم سه جا را آتش می‎زدند، یکی شراب‎فروشی‎ها، یکی بانک‎ها و سینماها را آتش می‎زدند، بعد از انقلاب شراب‎فروشی‎ها سه قسم شد، یک عده واقعا توبه کردند، یک عده فرار کردند و یک عده رفتند در زیرزمین، بانک‎ها اما همچنان باقی ماندند و رباخواری دارند، ما واقعا حرف خدا را باور نکردیم.(ادامه)
برخورد با مغازه دار و اصناف راه مبارزه با قاچاق کالا نیست
شمال نیوز: این آمارها نمی تواند درست و دقیق باشد و اینکه می گویند 2 یا 20 درصد کالای قاچاق وجود دارد،صحیح نیست چراکه کالای قاچاق آمار ندارد. (ادامه)
داعش، چگونه این همه ثروت دارد؟
درست است که نابودی کامل گروه تروریستی داعش در آینده ای نزدیک سخت به نظر می رسد ولی می توان گفت درگیری داعش در نبرد با نیروهای مخالف و قطع منابع مالی از گسترش بیشتر این گروه تروریستی جلوگیری خواهد کرد. (ادامه)
آیت‌ الله علم‌ الهدی: از جیب هر معلم 8 میلیون و 800 هزار تومان دزدیده شد
آیت‌ الله سید‌احمد علم‌ الهدی؛ در استان خراسان‌‌ رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: امروز شاهد هستیم که می‌گویند 8 هزار میلیارد از ثروت این مردم را دزدیده‌اند آن هم از یک قشر ضعیف و خدمتگزار و جامعه ساز یعنی معلمان. اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان اکنون 900 هزار نفر هستند. از جیب هر معلم، 8 میلیون و 800 هزار تومان دزدیده شد. مسئله باید به همین شکل باشد؟ اگر مسیر اقتصاد مقاومتی طی می‌شد مگر این اتفاق می‌افتاد؟ (ادامه)
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با انتشار یادداشتی ، با تاکید بر ضرورت تقویت حوزه فرهنگی کشور برای تقویت هویت دینی و اسلامی ، تاکید کرد که سیدرضا صالحی امیری را برای سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته و مورد وثوق می داند.


حمایت معاون سیاسی استاندار مازندران از صالحی امیری
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با انتشار یادداشتی ، با تاکید بر ضرورت تقویت حوزه فرهنگی کشور برای تقویت هویت دینی و اسلامی ، تاکید کرد که سیدرضا صالحی امیری را برای سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته و مورد وثوق می داند. (ادامه)
 شمال نیوز: رئیس جمهور سابق کشور که این روزها در پی نهی مقام معظم رهبری برای حضوذ در انتخابات ریاست جمهوری فارغ البال شده است است در یک سفر خانوادگی به استان مازندران آمد. سفر خانوادگی احمدی نژاد به مازندران + تصاویر
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق کشور که این روزها در پی نهی مقام معظم رهبری برای حضوذ در انتخابات ریاست جمهوری فارغ البال شده است است در یک سفر خانوادگی به استان مازندران آمد.(ادامه)
نوشیدن آب با معده خالی چه فوایدی دارد؟
نوشیدن آب به طور طبیعی باعث حرکت روده ها می شود. شب ها بدن خودش را ترمیم و سموم را می زداید. وقتی با معده خالی آب می نوشید سموم مضر از بدن خارج شده و بدن سالم و تازه می ماند. نوشیدن مقداری آب به افزایش تولید سلول های عضلانی و سلول های خونی جدیدی کمک می کند. (ادامه)
مهدی رحمانیان گفت: نهادینه شدن دانش و تجربه کار فرهنگی در وجود صالحی امیری او را برای اداره وزارت فرهنگ و ارشاد توانمند کرده است. صالحی امیری دارای دانش و تجربه فرهنگی کافی است
مهدی رحمانیان گفت: نهادینه شدن دانش و تجربه کار فرهنگی در وجود صالحی امیری او را برای اداره وزارت فرهنگ و ارشاد توانمند کرده است.(ادامه)
تسلیت اعضای تیم ملی به امید ابراهیمی
عضای تیم ملی فوتبال ایران درگذشت پدر امید ابراهیمی را تسلیت گفتند.(ادامه)
سرودۀ توهین‌آمیز مبلغ سعودی علیه ایران
(ادامه)
استادی که 99 درصد پیش بینی هایش درباره انتخابات آمریکا
یک پروفسور دانشگاه در آمریکا که ۹۹ درصد پیشبینی هایش درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری درست بوده، پیش بینی کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دونالد ترامپ پیروز خواهد شد. (ادامه)
نشت گاز سبب مسمومیت ۵ نفر در بابل شد
(ادامه)
عضویت مدیرعامل سابق چوب وکاغذ مازندران در هیات مدیره کاغذ پارس
ابوالفضل روغنی گلپایگانی که چندی پیش از مدیرعاملی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران کنار رفت، به عضویت هیات مدیره صنایع کاغذ پارس درآمد. (ادامه)
شمال نیوز: امید ابراهیمی هافبک متعصب، جنگنده و با غیرت استقلال و تیم ملی در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست. امید ابراهیمی زرندینی داغدار شد
شمال نیوز: امید ابراهیمی هافبک متعصب، جنگنده و با غیرت استقلال و تیم ملی در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست.(ادامه)
نیکی کریمی در لباس فوتبال +عکس
مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال ملوان، عکسی از خود به همراه نیکی کریمی بازیگر سینما منتشر کرد. (ادامه)
ایران به سه گوشی آیفون تاییدیه دائم داد
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای وظیفه ذاتی خود به سه مدل از گوشی‌های آیفون تأییدیه دائم داد.(ادامه)
تاثیر ید در رشد انسان
کمبود ید باعث ایجاد بیماری هایی شایع همچون اختلالات تیروئیدی و گواتر در افراد می شود.(ادامه)
برگزاری بزرگداشت روز مازندران در قائم‌شهر
فرماندار قائم‌شهر از برگزاری بزرگداشت روز مازندران در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
عکس/ برداشت زعفران در مزارع فاروج
برداشت زعفران در مزارع فاروج همه ساله از اواسط پاییز شروع و به مدت یکماه ادامه دارد. استان خراسان شمالی با یک هزار و 238 هکتار سطح زیر کشت زعفران بعد از استان های خراسان رضوی و جنوبی در رتبه سوم کشور قرار دارد.(ادامه)
حج و زیارت مازندران نسبت به صدور ویزای جعلی عراق هشدار داد
مدیر کل حج و زیارت مازندران نسبت به صدور ویزای جعلی به کشور عراق هشدار داد و گفت: مردم باید نسبت به وعده‌های دروغین برخی دفاتر غیر‌مجاز و جاعلان ویزا هوشیار باشند و تمامی برنامه‌های سفر زیارتی خود را از مراکز قانونی انجام دهند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، ۶ آبان ۱۳۹۵
(ادامه)
بهترین میان وعده ها برای کاهش وزن
بهترین میان وعده برای کاهش وزن، انواع سبزیجات و میوه جات تازه فصلی است که باعث احساس سیری در افراد می شود و خانواده ها باید کودکان و نوجوانان چاقشان را به مصرف این مواد عادت دهند.(ادامه)
افزایش 18 درصدی باران در نخستین ماه فصل پاییز
بارش باران مهر امسال در مازندران در مقایسه با مدت مشابه پارسال 18 درصد افزایش یافته است.(ادامه)
خیابانی در تهران به نام مرحوم عسگراولادی
شورای شهر تهران با نامگذاری یکی از خیابان‌های منطقه ۱۲ تهران به نام مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی موافقت کرد.(ادامه)
جانباز 70 درصد قائم‌شهری به شهادت رسید
صبح امروز شهیدالله باقری جانباز 70 درصد قائم‌شهری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
تعداد زندان های مازندران کاهش یافت
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تعداد زندان ها در مازندران و مجموعا در کل کشور کاهش یافته است.(ادامه)
کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم برنج قاچاق
بیش از 2 هزار و 160 کیلوگرم برنج قاچاق در قائم شهر کشف و ضبط شد.(ادامه)
این غذاها پروتئین خالص دارند
برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن گوشت مرغ در یک رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند به شما در از دست دادن وزن کمک کند با این حال، مزایای مشابه گوشت گاو به عنوان منبع اصلی پروتئین است.(ادامه)
فناوری اطلاعات بر صنعت راه آهن تاثیر زیادی گذاشته است
مدیر کل دفتر آمار و فناوری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: فن‌آوری اطلاعات بر صنعت راه‌آهن و حمل‌ونقل ریلی تأثیر زیادی گذاشته است.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی در جاده های شمال
محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.