.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ تصادف مرگبار پراید و اتوبوس در مشهد
تصادف پراید و اتوبوس اسکانیا در جاده مشهد- گلبهار 2 کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت.(ادامه)
زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران نواخته شد
زنگ پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور با حضور معاون طرح و برنامه و امور مجلس پدافند غیرعامل در دبیرستان حضرت ولی‌عصر (عج) ساری نواخته شد.(ادامه)
چای مناسب هر گروه خونی
از نوع گروه خونی می توان تعیین کرد که کدام چای برای افراد مناسب تر است.(ادامه)
تلاش عربستان برای شلیک موشک به سوی مکه و متهم کردن یمنی‌ها
یک مقام امنیتی یکی از کشورهای خلیج‌فارس از توطئه خطرناک سعودی‌ها برای شلیک موشک به سوی مکه و متهم کردن یمنی‌ها خبر داد.(ادامه)
۱۴ وعده سرخرمن روحانی به جوانان بیکار
روحانی در وعده های انتخاباتی خود به ۱۴ مورد در زمینه بیکاری اشاره کرد ، اما دولت یازدهم پس از آمدن به پاستور تنها در زمینه بیکاری هشدار داد و خبری از تحقق وعده های حسن روحانی نیست که نیست. (ادامه)
عکس/ پست علی کریمی برای پدر استقلال
علی کریمی در پست جدید خود از مردم خواست برای سلامتی پورحیدری دعا کنند.(ادامه)
۷ عادت خطرناک برای کبد
کبد بزرگ ترین کارخانه بدن است؛ بنابراین باید به خوبی مراقب سلامتی آن باشید. اما متأسفانه عادت هایی هستند که ناخواسته به این ارگان حیاتی آسیب می رساند.(ادامه)
عکس: برگه معافیت از خدمت شهید مطهری
تصویر زیر مربوط به برگه معافیت از خدمت سربازی شهید مطهری است.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا در سطح استان مازندران موقوفاتی وجود دارد که مختص زوّار امام رضاء ع است متاسفانه اداره کل اوقاف استان صدای آنرا در نمی آورد، همانطور که دائم برای احیای وقف تبلیغ می کند باید در اجرای نیّت واقف هم جدی باشد..... اوقاف مازندران صدای موقوفات «مختص زوّار امام رضا (ع)» را در نمی‌آورد!
شمال نیوز : قطعا در سطح استان مازندران موقوفاتی وجود دارد که مختص زوّار امام رضاء ع است متاسفانه اداره کل اوقاف استان صدای آنرا در نمی آورد، همانطور که دائم برای احیای وقف تبلیغ می کند باید در اجرای نیّت واقف هم جدی باشد.....(ادامه)
اهدای پیراهن منقوش به تصویر شهید بلباسی به باشگاه پرسپولیس/ تقدیر فرماندار قائم‌شهر از دست‌نشان
امید است دیگر ورزشکاران عزیز این مرز و بوم نیز مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران عزیز بوده و همواره در تداوم آن کوشا باشند.(ادامه)
عکس/ خسرو حیدری در منزل پدری امید ابراهیمی
هافبک استقلال برای ابراز همدردی با هم تیمی خود در منزل پدری امید ابراهیمی حضور یافت.(ادامه)
عکس/ رزمایش پدافند غیرعامل در ساحل بابلسر
رزمایش پدافند غیر عامل سپاه بابلسر صبح امروز در ساحل این شهر برگزار شد.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
برخی از خودرو داخلی به شرح زیر است .(ادامه)
شهادت یکی از سرداران سپاه در سوریه + عکس
سردار غلامرضا سمایی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بود که روز گذشته در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد..... نگاهي به كارنامه استاندارمازندران و چند سوال مهم!
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد.....(ادامه)
دلایل خوب برای مصرف انگور قرمز
انگور قرمز در پوست و همچنین هسته‌های خود حاوی آنتی اکسیدانی به نام رسوراترول است که به «مولکول جوانی» شهرت دارد. رسوراترول یک عامل حفاظت کننده موجود در انگور است که به صورت سدی در برابر مهاجمان بیرونی عمل می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 8 آبان ماه در مازندران
(ادامه)
انتقاد رئیس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد از برخورد با صفدرحسینی
(ادامه)
نجات یک زن دو روز پس از واژگونی پراید در بابلسر
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، گفت: زنی که در خودرویش پس از واژگونی در شالیزارها باقی مانده بود توسط اورژانس 115 بابلسر نجات یافت.(ادامه)
تداوم ناپایداری جوی در مازندران
آسمان مازندران، امروز نیمه ابری تا ابری پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز : در استان مازندران از ابتدای‌ سال ‌جاری تاکنون ٢٩ پرونده در این زمینه تشکیل شده است. آماری که به گفته پزشکی قانونی این استان ‌سال گذشته ٢٤ مورد بوده است و این یعنی رشد ٢١‌درصدی خشونت علیه مردها در این استان.... رشد ٢١‌درصدی « شوهر آزاری » در استان مازندران !
شمال نیوز : در استان مازندران از ابتدای‌ سال ‌جاری تاکنون ٢٩ پرونده در این زمینه تشکیل شده است. آماری که به گفته پزشکی قانونی این استان ‌سال گذشته ٢٤ مورد بوده است و این یعنی رشد ٢١‌درصدی خشونت علیه مردها در این استان....(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
صحنه ای کمتر دیده شده از رهبر انقلاب
تصویر کمتر دیده شده‌ای از مقام معظم رهبری در اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال منتشر شده است.(ادامه)
تغییر در نوع سفرهای استانی احمدی‌نژاد
(ادامه)
از سيف‌الله صدراسلام تا قاری زمان ما(يادداشت)
(ادامه)
تصادف مرگبار در جاده هراز
- رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت که براثر وقوع تصادف شدید جمعه شب در ورودی شهر رینه درجاده هراز یکی از سرنشینان خودروی ایسوزو پس از برخورد شدید با کامیون حمل شیر کشته و هر 2 راننده این خودروها نیز به شدت زخمی شدند. (ادامه)
تصویری از خوشحالی متفاوت رضاییان / اشک رامین بعد از گل درآمد
رامین رضاییان بعد از گل پرسپولیس خوشحالی جالبی داشت. (ادامه)
هدیه خاص سردار سلیمانی به یک دختر شهید
سیاست > نظامی - باشگاه خبرنگاران نوشت:سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس امروز در دیدار با خانواده شهید سرلشکر ناصری انگشترش را به دختر وی اهدا کرد.(ادامه)
کلید اینترنت در دست این 14 نفر است
(ادامه)
شمال نیوز: حرف‌های ما انعکاس انتقادات مردمی است، تذکر می‌دهیم که چنین حرف‌های ناپخته‌ای را تکرار نکنند و مراقب حرف‌های خود باشند.
واکنش شدید امام جمعه بابل به اهانت وزیر بهداشت به ائمه جمعه
شمال نیوز: حرف‌های ما انعکاس انتقادات مردمی است، تذکر می‌دهیم که چنین حرف‌های ناپخته‌ای را تکرار نکنند و مراقب حرف‌های خود باشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.