.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هوا پاییزی مازندران همچنان صاف
آسمان مازندران، امروز صاف تا نیمه ابری پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
11 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شد
شمال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید گیلان گفت: ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید تاکنون پرداخت شده است. (ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: جناب وزیر! وزارتخانه بسیارمهم وپرمشغله ای را انتخاب کرده اید وسرتان بسیارشلوغ شده! اما کارگران چه گناهی کرده اند که باید درهردوره ای مورد ظلم وبی عدالتی قرارگیرند حتی دردوره ای که دولت با شعار ... انتظارات جامعه کارگری و نقاط تاریک درکارنامه وزیرکار
شمال نیوز: جناب وزیر! وزارتخانه بسیارمهم وپرمشغله ای را انتخاب کرده اید وسرتان بسیارشلوغ شده! اما کارگران چه گناهی کرده اند که باید درهردوره ای مورد ظلم وبی عدالتی قرارگیرند حتی دردوره ای که دولت با شعار ...(ادامه)
به نظر می‌رسد در مدت باقی مانده از فعالیت دولت، استاندار گیلان باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را داشته باشد و به تغییر هم در رویکرد خود هم در ترکیب تیم مدیران دولت تدبیر و امید اقدام کند.

آقای استاندار صعود به رده بر‌تر با مدیران دسته اول ممکن نیست(ديدگاه)
به نظر می‌رسد در مدت باقی مانده از فعالیت دولت، استاندار گیلان باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را داشته باشد و به تغییر هم در رویکرد خود هم در ترکیب تیم مدیران دولت تدبیر و امید اقدام کند. (ادامه)
روزهای غم‌انگیزی که برای یک سرمایه‌گذار در بابل رقم خورد
(ادامه)
چرا صادق زیباکلام دستگیر نمی‌شود؟
(ادامه)
گاف روزنامه ایرانی جهانی شد +عکس
روزنامه “خبر جنوب” چهارشنبه گذشته با انتشار تصویر هیلاری کلینتون در صفحه نخست خود از پیروزی او در انتخابات خبر داده بود!(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
شمال نیوز : این اظهارات در حالی است دلسوزان استان و جمعی از نمایندگان ، انتخاب نهایی محل استقرار منطقه آزاد تجاری را منوط به نظر کارشناسان دولت دانسته اند و سخنانی از جنس آنچه نماینده بابلسر و فریدونکنار می گوید هیچ مبنای کارشناسی نداشته و ..... نانواکناری: اظهار نظری درباره منطقه آزاد تجاری در مازندران نکردم / فقط حوزه انتخابیه من !
شمال نیوز : این اظهارات در حالی است دلسوزان استان و جمعی از نمایندگان ، انتخاب نهایی محل استقرار منطقه آزاد تجاری را منوط به نظر کارشناسان دولت دانسته اند و سخنانی از جنس آنچه نماینده بابلسر و فریدونکنار می گوید هیچ مبنای کارشناسی نداشته و .....(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد.

نفس انتشار سند محرمانه جرم است/محکومیت یک قاضی به حبس(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد. (ادامه)
عکس: ترامپ در یک فیلم هالیوودی!
ترامپ در فیلم «تنها در خانه» در آن زمان دونالد ترامپ مالک هتل پلازای نیویورک بوده است.(ادامه)
عکس/ قهرمانان المپیکی راهی کربلا شدند
(ادامه)
عکس/ گنبد حرم امیرالمومنین (ع) از نمایی متفاوت
(ادامه)
مجلس طرح «شفافیت دریافتی مدیران» را رد کرد
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، طرح یک فوریتی شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد در دستور کار قرار گرفت و پس از سخنان مخالفان و موافقان و نماینده دولت، کلیات این طرح به تصویب نرسید. به این ترتیب، این طرح کلا از دستور خارج شد؛ ارائه مجدد آن، مستلزم تهیه طرح جدید و بررسی در کمیسیون تخصصی مجلس است. (ادامه)
انتقاد ادیانی به بررسی طرح دریافتی مدیران دولتی در کمیسیون اصل نود
شمال نیوز: نماینده مردم قائم شهر درباره نحوه پرداختی طرح شفافیت دریافتی مدیران دولتی در کمیسیون اصل نود انتقاد کرد. (ادامه)
انتقاد کواکبیان از «ماستمالیزاسیون» در مجلس و پاسخ لاریجانی
شمال نیوز: در جریان بررسی طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد، مصطفی کواکبیان انتقاداتی را به مجلس وارد کرد و این شیوه را «ماستمالیزاسیون» خواند. (ادامه)
وزیر ارشاد در جریان آخرین وضعیت مجتمع کردان ساری قرار می‌گیرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جریان آخرین وضعیت مجتمع مرحوم کردان ساری قرار می‎دهیم.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پارک علم و فناوری مازندران به عنوان رئیس بخش غرب آسیا و شمال آفریقای انجمن جهانی پارک های علم و فناوری انتخاب شد .

یک مازندرانی رئیس غرب آسیا و شمال آفریقا انجمن جهانی پارک های علمی شد
شمال نیوز: رئیس پارک علم و فناوری مازندران به عنوان رئیس بخش غرب آسیا و شمال آفریقای انجمن جهانی پارک های علم و فناوری انتخاب شد . (ادامه)
آخرین تصاویر از شهید خزایی در سوریه
شهید محسن خزایی از خبرنگاران با سابقه صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود که اواخر عمر دنیایی خود را برای پوشش خبری از جنگ سوریه در این منطقه گذراند و در پایان حین تهیه گزارش در حلب به شهادت رسید.(ادامه)
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد
انتخابات میان دوره‌ای برای انتخاب نایب رئیس هشتمین دوره اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و در جریان این انتخابات حسین سلاح ورزی به عنوان نایب رییس انتخاب شد.(ادامه)
جریمه 45 میلیونی قاچاقچیان چوب
دو قاچاقچی چوب در ساری به پرداخت 54 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.(ادامه)
قول وزیر ورزش به باشگاه سرخابی
گمانه‌زنی‌ها در مورد شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس با جلسه‌ای که روز گذشته سرپرست این باشگاه با وزیرورزش داشت تقریبا به سنگ خورد.(ادامه)
جدول/ قیمت روز طلا و سکه
آخرین تغییرات قیمت در بازار طلا و سکه را در جدول زیر ببینید:(ادامه)
کاروان ورزش مازندران راهی کربلا و نجف شد
کاروان ورزش مازندران همزمان با اربعین حسینی عازم کربلا و نجف شدند.(ادامه)
مراقبت‌های پوستی در هنگام شب
باید هر شب قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنید ؛ در غیر این صورت ،منافذ پوست از آلودگی پرشده و در نتیجه موجب بروز آکنه ، لکه های تیره و آسیب‌دیدگی پوست خواهد شد؛ پس پوست خود را تمیز و از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.(ادامه)
حضور نویسنده فرانسوی در کانون پرورش فکری مازندران + تصاویر
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه ادبی با حضور کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.(ادامه)
نمایشگاه کتاب در ساری افتتاح شد
همزمان با سراسر مازندران، نمایشگاه کتاب ساری در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد.(ادامه)
نرخ بیکاری فصل تابستان در مازندران ۱.۳ درصد کاهش یافته است
استاندار مازندران از کاهش ۱.۳ درصدی نرخ بیکاری در فصل تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.(ادامه)
عکس: علی مطهری در کنار بازیگر نقش شهید مطهری
علی مطهری و رسول توکلی در حاشیه بازدید مطهری از پشت صحنه سریال معمای شاه.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.44 seconds.