.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برخورد جدی با شکارچیان غیرمجاز در مازندران
مسؤول نظارت بر حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: رعایت نکردن مکان، زمان و تعداد شکار مشمول جرایم و ضرر و زیان است.(ادامه)
تداوم ناپایداری جوی در مازندران
آسمان مازندران، امروز نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
پنج فوتی و زخمی در تصادف رامسر + تصاویر
در برخورد شدید خودروهای هیوندا و پژو 206 در رامسر 3 نفر جان باختند و 2 نفر مصدوم شدند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
فرماندار ساری: وام‌دار هیچ سازمان و شخصی نیستم
(ادامه)
یک بام و دوهوای ایجاد اشتغال در مازندران
(ادامه)
مشوق هزار میلیاردی برای توسعه صادرات مرکبات و کیوی
هزار ميليارد ريال مشوق صادراتی برای توسعه صادرات مركبات وكيوی مازندران اختصاص یافت. (ادامه)
آنچه در نود دیشب گذشت
فردوسی پور در این برنامه تلاش زیادی کرد که بلبشوی مالی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را در مدیریت به چالش بکشد و حتی در قسمتی هم موفق شد . جایی که فتح الله زاده گفت هفته بعد از برنامه نود شکایت می کنم(ادامه)
جریمه میلیونی داروخانه متخلف در ساری
یک واحد داروخانه متخلف در ساری 82 میلیون ریال جریمه شد.(ادامه)
تعجب‌آور است که این بی‌قراری و نگرانی، هیچ انعکاس و اثری در مجامع حزب‌اللهی ندارد. نه تنها به اصل مسئله بی‌اعتنایی می‌شود، که حتی از باب محبت به رهبری هم اراده‌ای برای تکرار و پیگیری این دغدغه‌ی اندوهبارِ رهبری ندارند.
اشک رهبری برای دردی فراموش شده(ديدگاه)
تعجب‌آور است که این بی‌قراری و نگرانی، هیچ انعکاس و اثری در مجامع حزب‌اللهی ندارد. نه تنها به اصل مسئله بی‌اعتنایی می‌شود، که حتی از باب محبت به رهبری هم اراده‌ای برای تکرار و پیگیری این دغدغه‌ی اندوهبارِ رهبری ندارند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: طبق آخرین تصمیمات جابجایی ۳ فرماندار در استان قطعی است و کارهای آن در شرف انجام میباشد.

جابجایی ۳ فرماندار در استان قطعی است
شمال نیوز: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: طبق آخرین تصمیمات جابجایی ۳ فرماندار در استان قطعی است و کارهای آن در شرف انجام میباشد. (ادامه)
سوال رضایی از مسئولان اقتصادی؛ پول‌ها کجا هستند؟
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقدینگی از مرز یک‌میلیون میلیارد تومان گذشته پس چرا پول دست مردم نیست و تقاضای کل پایین آمده است؟(ادامه)
حجت الاسلام پور محمدی درگذشت
(ادامه)
شمال نیوز : دادستان آمل با اشاره به پلمب 2 مرکز غیر بهداشتی سقط جنین ضمن هشدار جدی به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: این مجموعه باید نظارت جدی بر مجموعه عوامل ذیربط و عملکرد و کارایی مدیران شبکه بهداشت شهرستان‌ها و کادردرمانی مراکز بهداشتی داشته باشد...... همکاری برخی مدیران دولتی در باند خرید و فروش نوزادان
شمال نیوز : دادستان آمل با اشاره به پلمب 2 مرکز غیر بهداشتی سقط جنین ضمن هشدار جدی به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: این مجموعه باید نظارت جدی بر مجموعه عوامل ذیربط و عملکرد و کارایی مدیران شبکه بهداشت شهرستان‌ها و کادردرمانی مراکز بهداشتی داشته باشد......(ادامه)
کی‌روش تاریخ خداحافظی‌اش را اعلام کرد
کی‌روش گفت بعد از جام جهانی از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد. او حتی اگر تنها تا پایان قراردادش یعنی بعد از جام جهانی، هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد و دیگر قراردادش را تمدید نکند، رکورددار طولانی ترین دوره سرمربی گری تیم ملی ایران خواهد شد.(ادامه)
حضور توریست‌های زن روسی در امام‌زاده عباس(ع) ساری +عکس
مدیر آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری گفت: دو توریست زن از کشور روسیه با حضور در امام‌زاده عباس (ع) ساری از بقعه و ضریح این امام‌زاده بازدید کردند.(ادامه)
قیمت نرخ خرید و فروش سکه و ارز در 24 آبان 95
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار(ادامه)
بهترین دروازبان جهان در راه ساری
سید پیمان حسینی در صورت توافق با مسئولان تیم،به پدیده کاسپین ساری می پیوندد.(ادامه)
قارچ‌های روینده در جنگل گلوگاه
این تصاویر مربوط به قارچ‌های جنگل گلوگاه است که به صورت خودرو در جنگل می‌روید.(ادامه)
ارائه 150 محصول فناوری تجاری‌سازی شده مازندران در نمایشگاه فن‌بازار
رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 150 محصول فناوری در حال تجاری‌سازی و یا تجاری‌سازی شده مازندران در نمایشگاه فن‌بازار ارائه شود.(ادامه)
ثبت بیش از هزار شرکت تجاری در مازندران
هزار و 555 شرکت تجاری و مؤسسه غیر تجاری هفت ماه امسال در مازندران به ثبت رسید.(ادامه)
ورود خودرو به داخل شهر مهران ممنوع شد
رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: ورود خودرو به داخل شهر مهران ممنوع شد.(ادامه)
قدرتمندترین زن روسیه کیست + تصاویر
او اولین زنی است که رئیس سنای روسیه شده، کمااینکه در دوران فرمانداری موفق سن‌پترزبورگ نیز تنها زنی بود که در سرتاسر روسیه چنین جایگاهی را در اختیار داشت.(ادامه)
تصاویر: بزرگترین قبرستان جهان در عراق
قبرستان «وادی‌السلام» در قسمت شمالی حرم حضرت علی (ع) در شهر نجف با بیش از 5 میلیون جسد بزرگترین قبرستان دنیا محسوب می‌شود. شهرت این مکان به علت روایاتی است که این قبرستان را محل رجعت تعدادی از پیامبران و امامان و مومنین در روز قیامت می‌دانند.(ادامه)
عکس/نمایی دیدنی از بیت الله الحرام
(ادامه)
سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟
دلیل نهفته سرگیجه بستگی به این دارد که سرگیجه فرد "مرکزی" است یعنی به دلیل وجود مشکل در مغز یا نخاع ظاهر می‌شود یا اینکه "حاشیه‌ای" است و از وجود مشکل در گوش داخلی ناشی می‌شود.(ادامه)
وضعیت زائران ایرانی در انفجار امروز کربلا
(ادامه)
آغاز ثبت‌نام بدون آزمون و تکمیل ظرفیت آزمون سراسری
متقاضیان پذیرش بدون آزمون و همچنین تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری از امروز می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. (ادامه)
عضو هیات مدیره عکاسان شهرستان ساری داغدار شد
شمال نیوز: عضو هیات مدیره عکاسان شهرستان ساری در غم از دست دادن پدر خود داغدار شد. (ادامه)
عکس/ کوچک ترین میزبان زائران اربعین
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان و سرازیر شدن سیل عاشقان حسینی به سمت کربلای معلی، بسیاری از مردم عراق به خدمت رسانی به زائران پیاده سیدالشهداء مشغول اند. در این میان تصویر کودک خردسالی که کمتر از ۳ ساله به نظر می رسد در حال توزیع میوه میان راهپیمایان اربعین و پذیرایی از آنان است، در فضای مجازی دست به دست شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.