.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید نماینده ساری از اوقاف مازندران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از سامانه جامع موقوفات بازدید کرد.
        
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و دکتر جمال باقری رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری از سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف بازدید کردند.
 
در این بازدید محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، جمال باقری رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری، حجت الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری، نوروز رشیدی معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه مازندران و درویشی مسئول دفتر فنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران حضور داشتند.

 رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری از فعالیت این سامانه ابراز امیدواری کرد و گفت: فعالیت سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه مازندران، اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان را شفاف سازی می‌کند.


راه اندازی سامانه جامع موقوفات، سازمان اوقاف را به یکی از سازمان‌های پویا و کارآمد تبدیل کرده است

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه، سازمان اوقاف به یکی از سازمان های پویا و کارآمد تبدیل شده است.


همچنین حجت الاسلام ستار علیزاده توضیحاتی در راستای چگونگی فعالیت سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف به محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و جمال باقری رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری ارائه کرد.
 
در این بازدید محمد دامادی با ابراز امیدواری از فعالیت سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف، گفت: با راه اندازی این سامانه، سازمان اوقاف به یکی از سازمان های پویا و کارآمد تبدیل شده و خدمات کامل و به‌روز در حوزه وقف و بقاع را به جامعه ارائه می‌دهد.

جلسه برسی مشکلات و نواقصی طرح تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری


جلسه برسی مشکلات و نواقصی طرح تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری با حضور محمد دامادی و جمال باقری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد.


طرح جامع تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری تهیه شود
رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری گفت: با همکاری اوقاف و شهرداری طرح جامع تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری تهیه شود.

 رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری در جلسه برسی و مشکلات طرح تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری که در دفتر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه شورا به عنوان نهاد هماهنگ کننده فعالیت می‌کند، افزود: شهروندان مرکز مازندران دوست دارند وضعیت اماکن متبرکه و امامزادگان این شهرستان شرایط بهتری پیدا کند.
 
جمال باقری با تاکید بر اینکه امامزاده عباس(ع) ساری استعداد خوبی برای جذب توریست دارد، بیان کرد: تا به این مرحله اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران همکاری خوبی در اجرای این طرح داشته است.
 
باقری با بیان اینکه طرح تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری باید با طرح توسعه حرم امامزاده مطابقت داشته باشد، گفت: مسئولان فنی اوقاف و شهرداری ساری باید با یکدیگر طی جلساتی نقشه راه و طرح جامع تعریض این خیابان را برسی و پایه‌گذاری کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح نیازمند نقشه جامع و کامل است، افزود: با همکاری اوقاف و شهرداری طرح جامع تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری تهیه و اجرای شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : محمد دامادی
نظرات خوانندگان :

انجم روز 13 ارديبهشت 1393
سلام بر شیر مرد ساری هر سایتی را که میخوانی نام این عزیز حک شده واقعا" دستت درد نکنه نماینده مردمی یعنی همین . همین که از ارگانها و سازمانها سرکشی می کنی همین نقطه عطفی است تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنی درود بی کران بر تو و خاندانت باد . ارادتمند شما انجم روز شورای اسلامی روستای گلورد بخش کلیجانرستاق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.