.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی در جشن خانوادگی جامعه کارگری در ساری ؛
دولت تغییر کرد اما شرایط تغییر نکرده است
شمال نیوز: خیانت و جنایت است که 90 درصد کارگران جامعه قرارداد سفید امضاء هستند این امر تاسف آور است و باید بررسی شود.
دولت تغییر کرد اما شرایط تغییر نکرده است

شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شان کارگران بقدری بالاست که امام راحل و مقام معظم رهبری به این قشر زحمتکش جامعه اهمیت فراوانی می دهند، گفت: کارگران تولید کننده ثروت و فضیلت در جامعه هستند که طبیعی است رسیدگی وضعیت اقتصادی آنها یکی از وظایف مسئولین نظام است.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی عصر پنج شنبه در جشن خانوادگی جامعه کارگری به مناسبت روز جهانی کارگر و بسیج کارگری مازندران در سالن هلال احمر ساری یکی از مسائل در وضعیت کشور بحث تورم عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولین باید بدانند بیشترین آسیب را در این زمینه قشر ضعیف جامعه می بینند چرا که تورم خانه برانداز و کمر کارگر را می شکند.

وی بیان کرد: سوء مدیریت همه آحاد جامعه را به نا کجا آباد می برد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت تغییر کرد اما شرایط تغییر نکرده است، افزود: از دولت خواهان تغییر وضعیت هستیم همانطور که مردم انتخاب کردند.

دامادی تاکید کرد: خیانت و جنایت است که 90 درصد کارگران جامعه قرارداد سفید امضاء هستند این امر تاسف آور است و باید بررسی شود.

وی از نساجی بعنوان صنعت مادر مازندران یاد کرد و اذعان داشت: باید حقوق معوقات کارگران پرداخت شود و متاسفانه تعطیلی کارخانجات و شرکت ها موجب بیکار شدن کارگران می شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری و شعار سال جاری اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطرنشان کرد: امروز باید برای رفع مشکلات جامعه و مردم مسئولین با توجه به منویات رهبری باید به رفع مسائل و مشکلات بپردازند.

دامادی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله ای که بین دولت و مردم فاصله ایجاد می کند، اعتماد است، افزود: مرم باید به دولت اعتماد داشته باشند و این همانند یک اتوبان دو طرفه است که با عملیات اجرایی مشخص می شود.

وی بیان کرد: ارائه آمار رکود اقتصادی، تورم و امنیت شغلی توسط مسئولین باید در سفره کارگران مشاهده شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه انقلاب ایران با انقلاب کشورهای دیگر متفاوت بود، گفت: بدلیل متفاوت بودن آن عرصه در دست کارگران بود و انقلاب معنوی و اسلام کارگری بوده است.

به گزارش ایلنا، دامادی مزیت انقلاب ایران را در رهبری امام راحل و هدایت روشن بینانه مقام معظم رهبری در حال حاضر عنوان کرد.

وی خطاب به مسئولین صنعتی کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهارداشت: با توجه به اینکه تعرفه واردات پایین است و اگر از این میزان کمتر شود موجب واردات کالاهای بنجل خارجی به بازار می شود پس باید میزان تعرفه را ثابت نگه داریم تا بازار مملو از تولیدات داخلی شود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : محمد دامادی
نظرات خوانندگان :

جعفری 11 ارديبهشت 1393
نماینده های مجلس قائمشهر سوادکوه جویبار برای همیشه جهت حضورشان درمجلس به عنوان نماینده فاتحه ی مجلس را بخوانند.الفاتحه.
نساجی تو قائمشهره آنوقت دامادی نماینده ساری پیگیر اشتغال جوانان تو نساجی هست.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
من ساروی هم مشکل دارم
دلیل اصلیش اینه چون ساروی ها حرفشو قبول ندارند میاد واسه شما روضه میخونه
از کرمانو تنکابن رشت و گرگانو اینچیزاهم صحبت میکنه
اصلا شعار داریم که میگه مشکلات تمام شهرهای ایران رو دامادی نماینده ساری بسپارید
کل اگر طبیب بودی سرخود دوامیکردی
باید برای جایی صحبت کنه که حرفشو گوش بدن خدارو چه دیدی شاید دوره بعد از قازمشهر کاندید شد نه که خودشو سوادکوهیی میدونه
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
الکی میگه.مشکل نساجی رو داره دامادی حل میکنه؟؟؟؟؟؟
جاده نظامی قائمشهر
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
حالا شما سال بعد بهش رای بدید ببینید مثل ساری که 7تا کارخونه صنایع چوب در همین مدت ساخت برای شما دیگه دوتا که میسازهالبته از نوع نساجیش
الان این حرفو زدم علی جونش میاد مینویشه ایشون خداتومن یا دلار یا یورو برای این کارخونه پول اورد و الان این کارخونه الان در 7 شیفت کار میکنه
داش شماهم کاری نداشته باش ماهم نداریم به فکر خودت باش کسی دلش برای منو تو نمیسوزه ایشون رای میخواد باید از همین تریبون ها استفاده بکنه تا توی رسانه ها باشه
خیلی بده من از رای هم متاسفم قرار نبود اینجور بشه ولی باز راه رو اشتباه رفت
مازندران 11 ارديبهشت 1393
سلام مامتوجه نشديم آخر اين دامادي طرفدار كيه ؟ اون شجاعي كه خوب تكليفش توانتخابات آينده مجلس روشنه . اما دامادي چرا ديگه ؟!
شهرام اطاقسرای 11 ارديبهشت 1393
واقعا جای تاسف داره که تازه اقای نماینده اقای نماینده این رافهمیده چون فکر نکنم این بزرکواران تاحال منطقه شهرک صنعتی خودشون نرفتن سر نزدن این قضییه حدود 8الی 10 ساله من که تواین کارها نیستم اطاع دارم واقعا جای تاسف داره که نماینده بجای این هم سال بکویید این قضییه حل شده تازه اومد میکه همچین چیزی هست واقعا جای تاسف داره
حسین 12 ارديبهشت 1393
بخاطر این تغییری نکرد که امثال جنابعالی و رسایی در مجلس هستند
پاسخ ها به این نظر
فارس 12 ارديبهشت 1393
واقعاً همین قدر می فهمی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی 13 ارديبهشت 1393
فارس عزیز،حسین فهمید تو با اون علامات سوالات کشیده هنوز درک نکردی
فدرال 14 ارديبهشت 1393
آقای دامادی با نام پدرت (خدابیامرز) خوب رای جمع کردی ولی از دستت کاری بر نمی یاد.
.
میدونم دوس داری وارد سیاست بشی اما راهشو بلد نیستی . به خاطر همین نمیتونی خودتو بالا بکشی.
سعید 12 ارديبهشت 1393
تا کی شعارهای عوامفریبی و پوپولیستی .
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
درود مرد اول جوان استان
رحمت خدا بر پدرت
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
اینم که فقط بلده حرفای قشنگ بزنه
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
آقای دامادی شرایط منطقه را درک نمی کنید
دولت باید با تدبیر عمل کند شما بجای عجله کردن بهتر است کمی با تدبیر حرف بزنید
مصطفی آقابیگی (دارایی ساری ) 12 ارديبهشت 1393
با تشکر از زحمات آقای دامادی :فرقی ندارد چه کسی از کدام شهر و استان باشد .باید به اصل موضوع که همان نگرانی نماینده ساری از وضعیت کارگران است ،دقت نمود .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
شماره تلفنتو هم مینوشتی تا باهات تماس بگیره
بابا شماها دیگه کی هستید
پشیمانم که به روحانی رای دادم 12 ارديبهشت 1393
کجا دولت تغیر کرد متاسفانه در استان مازندران دولت در برخی شهرستانها اصلا هیچ تغیری نکرده.
ارادت خاصی به اقای فلاح و یونسی داریم اما واقعا این وضعیت ایا برای مردمی که رای به تغیر دادن چه معنایی دارد. در شهری که نماینده خودش هشت هزار رای از مجموع هفتاد هزار رای را داشته استانداری دارد به او باج می دهد در شهری که روحانی بیش از هفتاد درصد رای داشته هنوز هیچ تغیری صورت نگرفته است.
اقای فلاح اقای یونسی واقعا مردم برای چه به اقای روحانی رای دادن شما واقعا اگر نمیتوانید به خواسته مردم اجابت کنید خواهشا استعفا دهید اقای یونسی بزرگوار شما فکر میکنید چرا برخی نمایندگان اصرار دارند تغیرات ایجاد نشود ایا به نظر شما انها برای رضای خدا این درخواست را دارند یا انتخابات مجلس ؟؟؟؟؟؟؟!
اقای فلاح شما امین ارای مردم هستید مطمعن باشید روز قیامت باید پاسخگو باشید تا کی باید صبر کنیم تا یک تغیر در شهر مان ایجاد شود . نماینده چقدر قدرت دارد که در دولت که میگوید همه کاره من هستم الکی شبها نشینید فرماندار و بخشدار را عوض نکنید.
اقای یونسی تا کی ما باید تحقیر شویم .واقعاانصاف است نمایند ه ای که در شهری که صد و بیست هزار جمعیت دارد او هشت هزار رای دارد تا کی باید جولان دهد.
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
مرحبا جوان ارزشی و کوشا
پاسخ ها به این نظر
ز -ف 13 ارديبهشت 1393
من هم پشیمانم .
اگ رواقعا می دانستم این افراد میشوند مسول سیاسی استانداری >
مسولین سیاسی که حتی نمی توانند مدیران کل را همسو با دولت کنند پس به درد استانداری نمی خورند .
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
اقای دامادی لطفا بخشدار دودانگه را انتخاب کن تا مجدا برای شما حاشیه درست نکنند
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
آخر شما ها مدیران ضعیف دوست دارید سرکار باشند تا با سفارش کار کنند و امثال مدیر عامل ... که مدیران در حد کوتله هستند حالا داد بیداد می کنند که چرا تغییر اتفاق نیافتاد!!!!!!
اعتدال 13 ارديبهشت 1393
انتصاب در بهزیستی استان گرفته تا فرماندار محمود آباد همه و همه از منصوبان دولت قبل هستند نباید هم شرایط تغییر کنه
borzo 12 ارديبهشت 1393
ادیانی باید از حقوق کارگران دفاع کنه نه بی لیاقتانی مثل شما-علیپور و حسینی بی لیاقت
منصف 13 ارديبهشت 1393
آقای دامادی نماینده ساری شما مشکلات شهر خودت را کاری نتونستی انجام بدی اونوقت میری در خصوص شهرهای دیگر جبهه گیری میکنی بعنوان مثال شما توی کمسیون عمران مجلس هستی ولی هنوز کمربندی غربی ساری بعد از سالها همینطور افتاده است اگه واقعا اقدامی میخوای انجام بدی دادشو توی مجلس و وزارتخانه مجلس میزنند نه در رسانه های محلی و منطقه ای حق را تهران میگیرند نه در استان.
سور 13 ارديبهشت 1393
نگاه ملي و وسيع اين جوان ستودنيست.شهر ساري در تاريخ خود شاهد اولين شخصيتي ميباشد كه بدون هياهو و نصب 100 بنر براي كارهاي خودش مشغول انجام وظايف خود ميباشد.او هر هفته 3 روز در منطقه خود مشغول فعاليت و تلاش و سركشي و خدمات فراوان ميباشد خدا قوت
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
وقتي آقايان مديركل دولت قبلي بر سر كار باشند نبايد هم تغييري رخ دهد
دولت تدبیر 4 ساله خواد بود با این طریق... 13 ارديبهشت 1393
مدیرانی که از دولت قبل پست گرفتن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرماندار محمود اباد ، مدیر کل بحران ، مدیر کل دفتر استاندار، مدیر کل اقتصادی استانداری ، و یک فرماندار دیگر از دولت قبلی (نور یا ...) و... این شد استانداری ،
بماند هنوز 6 فرماندارو حدود 40 بخشدارعوض نشدن
مدیر کل بهزیستی ، مدیر کل صنعت معدن تجارت ،تامین اجتماعی ، مدیر علوم پزشکی و ..... بماند که خیلی از مدیران کل هنوز تغیر نکردن.
پس لطفا اینقدر نگوید دولت عوض شد .نه برادر من دولت عوض نشد .فقط یک
عده ای .....در راس استان قرار گرفتن و فکر میکنند باید عدالت و اخلاق علوی را پیاده کنند . در صورتی که علی (ع) هم تمام فرمانداران خود را عوض کرده بود و از افرادی گذشت که مورد اعتماد ایشان و با ایشان بودند .
فراموش کردن که انها برخی جاها حتی به دهیار رحم نکردن . درست است مانباید مثل انها شویم اما تا این حد ....دادن در شان دولت نیست. خودمون پست گرفتیم بقیه را بگویم صبر کنید درست می شود .
پس این قدر طرفداران روحانی اصلاحات در ادارات هنوز بعد از هشت سال هیچ اعتمادی به انها نمیشه و بعضی جاها مثل وزارت کشور برخی نیروها اینقدر دلسرد شدن که اگر عاشق وطن و میهن خودشان نبودن معلوم نبود سرگذشت انها چه ها میشد. اقای یونسی خودتان بهتر می دانید اینقدر از ادارات دیگر نیرو وارد استانداری و فرمانداری ها و حتی بخشداری ها کردن تا از نیرو های طیف اصلاحات و اعتدال استفاده نکنند
پس برای رضای خدا هم شده فقط به فکر خودتان نباشید .
اقایانی که دسترسی به مسولین استانداری دارید برای رضا یخدا هم شده به فلاح و یونسی بگویید به فکر پشتوانه اجتماعی آقای روحاین هم باشند.
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
آقای دامادی من بچه محل شما هستم بکران تازه آمده بود ما را به قطب زعفران تبدیل کند
چرا برداشتیش
کیاسری 13 ارديبهشت 1393
اقای دامادی جوان نا پخته ای هست و فکر می کند مردم از حرفهایش در رسانه به او احسنت می گویند نه اقای دامادی الان اصل رایانه هست امار سخنرانی شما امار عملکرد شما امار لاوی گری شما به روز برای مردم روشن است شما همان شورا می ماندید هم برای شما هم برای شهرستان بهتر بود
انجم روز 13 ارديبهشت 1393
سلام بر نماینده همیشه در صحنه نماینده ساعی و پرتلاش و جوان ما جوانان شهر و روستای ساری همیشه و در همه حال پشتیبان شما هستیم بخدا ایشان همیشه در بین مردم علی الخصوص قشر زحمت کش روستا ها هستند درود بر تو ای جوان برنا . ارادتمند انجم روز شورای اسلامی روستای گلورد بخش کلیجانرستاق
محمد 13 ارديبهشت 1393
جناب آقای دامادی اطفا به کارکنان شرکتی که از دوران دولت سرمایه داری و ... اقای هاشمی بوجود آمدند و متاسفانه پایان هر سال با کم کردن حقوق و گرفتن امضای سفید می گرفتند و در روز روشن حق ما و زن و بچه هایمانت را پایمال میکردند و بدتر از آن هم هیچ مرجعی حتی مدیران دستگاهی که آنجا کار می کردیم پیگیر کارمان نبودندو می گفتند شما نیروی ما نیستسد ، نیروی شرکت هستید تا اینکه در دولت آقای احمدی نژاد این ظلم بزرگ برداشته شد و تعداد 30نفراز همکاران ما که کمترین آنها با ده سال سابقه کار در حال انجام وظیفه هستند به نیروی قراردادی تبدیل وضعیت شدند حالا از جنابعالی تقاضا داریم تا برای تامین امنیت شغلی به پیمانی تبدیل شویم /قطعا دعای خیر خانواده بدرقه راهتان خواهد بود/
ساروی 13 ارديبهشت 1393
آقای دامادی
کمی به فکرشهرخودتان باشید چرا ازوجودمهندس جمالی که سالیان زیادی مدیرتوزیع آب ساری بوده والحق مدیرکاربلد ومردمی بوده درشهرنکاوبهشهر استفاده میشه وکسی اومده که همه ازش ناراضیند ازشما میخواهیم که مهندس جمالی راکه ازطرفداران شماهم بوده به شهرمون برگردانید ضمنا میتونید راجع به توانمندی مهندس ازکشاورزان هم نظرخواهی کنید منتظراقدام شماهستیم
پاسخ ها به این نظر
رضا محمدی 13 ارديبهشت 1393
حرف دل ماروزدید آقای دامادی چرا ما کشاورزان بایدتاوان بی تدبیری بعضی هارو بدیم حداقل کاری که میتونی برای ماانجام بدی برگشت مهندس سیدعباس جمالی به شهرساری وتصدی مسئولیت مدیریت توزیع آب ساری هست این خواسته ماست کسی که باروابط عمومی بالا ومردمی بودن چندین سال خدمات خوبی به مردم منطقه داد وحالا باید درشرق مازندران مدیریت کنه
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
والله اینجا واسه پست گرفتن نیست،حالا به اسم هرکسی میاید کامنت میزنید بزنید ولی شان خودتونو با حرکات پایین نیارید! الان چی شد که فکر کردی دامادی میتونه به شما پست بده؟
آقای جمالی شما اگه خیلی طرفدار داشتید رای میاوردید!
اینقدر با این حرکات اول به خودتون بعد به شعور مردم توهین نکنید
مگه نگفتید توی ستادش بودید برید پیشش حرفتونو بزنید یه قول خشگل بهت میده من اینجور متوجه شدم بالای هزارنفرو با قول هاش بازی داده
ما که این حرکات رو دیدیم نرفتیم شماهم نرو
ولی جاش اینجا نیست مهندس!
نا شناس 15 ارديبهشت 1393
آقای محترم
من ازدوستان نزدیک آقای جمالی هستم ایشون دارای پست هستند ومسئولیت مدیریت توزیع آب شرق مازندران رادارند وفکرشون درگیرمشکلات اونجاست وقصد بازگشت هم ندارند وباتوجه به شناختی که دارم تا کنون برای گرفتن مسئولیت لابی نکردند شایدطرفدارآقای دامادی بوده ولی فعلا ارتباط خاصی ندارند که اینگونه مطلب گذاشتید میتونید از نمایندتون سوال کنید
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
خودت بیا کامنت هایی رو که زدی بخون!! خداوکیلی شما از دوستانش هستی!! اگه دوسش بودی هیچوقت نمیومدی توی یه سایت خبری کامنت بدی پست چی میشه!!!!! معمولا کسی طلب پست میکنه باید یه جایی طلبکار باشه که فکر رو کرده
از اون مهمتر ایشالله بازم شما خوده جمالی نیستید یا باشید برای منو امثال من توفیقی نداره مگه من دامادی هستم این همه از اینور اونور اومدن توی ساری پست گرفتن ،ایشون نمیتونه به یکیشون بگه بالای چشتون ابروئه منم خوشحال میشم یه ساروی در ساری مدیر باشه تا از شهرهای دیگه این الان شده آرزوی منِ ساروی
ولی بازم میگم ای کاش اینجور جاها دنبال پست نمیبودی واقعا لیاقتشو داری می رفتی سراغ کسیکه دلش برای شهر بسوزه نه برای خودش حالا منظورم شجاعی یا دامادی یا احیاینا خوده آقای جمالی نیست
ولی با این حرکت شان خودتو پایین میاری
دوست عزیز مهندس!
انجم روز 13 ارديبهشت 1393
آقای رمدانی چرا کامنت ها را نمی زاری داداش باز از اون کارا کردی ها
انجم روز 13 ارديبهشت 1393
آقای رمدانی لطفا کامنت ها را بروز کن داداش چرا ثبت نمی کنی
دودانگه ای 13 ارديبهشت 1393
دامادی به خاطر بابات دیگر این حرفهارا نزن چرا؟ چون شماها نماینده ما مازندرانی ها هستید . از شما دیگر بعید است . چرا؟ چون داد مارا به گوش مسئولین برسانید و بستانید . نه اینکه فقط انتقاد نمائید . نماینده یعنی چه؟
ازنساجی می گوئید شماها باید بودجه بگیرید و کارخانه هارا راه بیندازدید تا جوانان ما بیکار نباشند . از ماست که برماست ؟
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
نخواستیم بهتر بشه بدتر از این نشه جای شکر داره
باران 12 ارديبهشت 1393
کاش یکی بشنود که به روحانی رای دادیم برای تغییر به جهت مثبت نه درجا زدن و تحمل وضع نامطلوب موجود.
سبحان 12 ارديبهشت 1393
اقاي دامادي كالاهاي خارجي صنايع داخلي را ازپاي درآوردلطفا بيشتر پيگيرباشيد
غریبه 12 ارديبهشت 1393
چه بگویم که دیگر دوستان نگفته باشن
فقط اینکه وقتی مدیری و یا معاونی با حقوق 3یا4یا5و... در حمایت از دولت حاظر نیست از یارانه 45000تومنی بگذره اونوقت میخواین در راستای برنامه های دولت از خودشون تلاش ویژه نشون بدن
اقای دامادی همین شما که امروز سنگ دولت رو به سینه میزنی دیروز در ستاد قالیباف بودی
وضعییت ادارات ما هم همینه همه بدنبال بقای خود و کار برای ماندگاری خودن نه ملت و وطن و کشور و...
پس شما را بخدا بس کنید و بیشتر اعصابمونو بهم نریز
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
اقای مهندس دامادی ایام شعاردادن گذشت الان بچه های زیر پنج سال با رایانه وتبلت و..اشنا هستند واز من وامثال ما خیلی جلوترند قرص ومحکم اعلان می کنی بیش از 90 در صد از قردادها ی کارگری سفید امضا می شود دروغ محض است لطفا امار این قبیل اظهار نظر ها را مستند اعلام کن شما که داد کارگر مظلوم را سر می دهی خود برای اشتغال جوانان شهر ودیار ما چه کردی ؟ اگر شجاعت داری برنامه اختلاس های چند میلیاردی را پیگیری کن چرا؟اگر این دزدی ها صورت نمی گرفت مملکت ما از نظر اشتغال وضع بهتری داشت ؟دیگه زمان شعار گذشت زمان عمل است عمل عمل عمل .... تا کی می خواهیم عوام فریبی کنیم اقا مردم می فهمند مردم نان دانه ای 500تومانی می خورند اگر می توانید از جناح وخط پیاده شوید تا واقعیت هارا با وضوح بهتر وبیشتری ملاحظه فرماییدراستی اقا محمد در شهر شما چه می گذرد؟درارتباط با گرانی و....بیکاری ... خدا پدر ومادر کارافرینان را بیامرزد لااقل ازاعتبار خود بدون دریافت هیچگونه مساعدتی حداقل برای جمع کثیری شغل ایجاد کردند نه با قرارداد سفیدی که جنابعالی داد انرا سر داده ای لااقل به عنوان نماینده محترم مجلس سری به کارافرینان شهرت بزن وازنزدیک قردادهارا نیز ملاحظه کن واگر قرداد سفیدی یافتی به عنوان مدافع حقوق کارگری از نهادهای ذیربط حق وحقوق شان را مطالبه کن که این حق شماست وماهم استقبال می کنیم ولی اقازاده همه کارافرینان وکارفرماها اینقدر بیدین نیستند که حق کارگر را ضایع نماینداین جاده دو طرفه است هم کارگر وهم کارافرین هردو دارای حق هستند جان مادرت اقای رمدانی درج کن
یک فرهنگی 13 ارديبهشت 1393
آقا از شجاعی یاد بگیر که خیلی حساب شده و معقولانه رفتار می کنه و با حرفاش موجبات خنده نمی شه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
اینقدر از شجاعی مایه نذارید!! فردا مصاحبه میکنه این حرفترو من نزدم سوءبرداشت شده
ایشون بلندگو هم دستش بگیره کسی از حرفش حساب نمیبره درد منِ ساروی الان اینه
مدیران استان میگن اشکال ندارنه وچوئه هرچی باره والله من دیدم که اینو میگن
خانواده شهید 13 ارديبهشت 1393
همشهریان عزیز با
گلچین مداحی شهادت امام علی النقی(ع)
شهادت حضرت امام هادی (ع) بر تمامی شیعیان تسلیت باد .
علیرضا 13 ارديبهشت 1393
ای بابا این داره باز کف دستشو نشون می ده یکی بگه جریان این کف دست چیه !
حجت 14 ارديبهشت 1393
اقای دامادی فقط برای رسیدن به امیلتان واینکه بگویی کاری برای ساری انجام دادی پدر شهرکهای صنعتی را در اوردی این ادم حدش این نبود والله مشکل دارد
ساروی 14 ارديبهشت 1393
با تشکر از مهندس دامادی نماینده ای جوان و محبوب ساری به دلیل بیان مشکلات مردم استان و همچنین پیگیری شبانه روزی ایشان برای حل مشکلات حوزه انتخابیه امیدواریم در تمام مراحل زندگیشان موفق باشند
قبادیان سوادکوهی 14 ارديبهشت 1393
مرده خسته ناپزیر استان. دورود خدا برشما نماینده جوان مازنی من سوادکوهی هستم هر وقت مشکل سوادکوه داشتم به شما مراجعه شد انجام گرفت به خدای بزرگ قسم یاد میکنم انجام گرفت من کار شخصی نداشتم عموم وبرای شهرستان سوادکوه بود و مشکلات خانواده بزرگ اتاق اصناف (بازارو معتمدین)بود به حرف ما دل جان گوش دادند چرا نمی توانیم چنین مرد جوان را در استان سر سبز مازندران را داشته باشیم خدا قوت مرد جوان هر وقت تلفن زدیم جواب داد اگر چه توانست انجام داد که داد که میدهد ..نماینده اتاق اصناف مازندران در کشور اسلامی ایران عزیز...
سردار 14 ارديبهشت 1393
اینکه انتقادات سازنده باشد پذیرفتنی هست یادتون رفته است همیشه میگفتید ارزو داریم
نماینده مون را درقاب تلویزیون و رسانه ملی ببینیم؟؟
بی شک فعالترین وسخت کوش ترین نماینده ادوار مختلف دامادی بوده ببینید دقیق هر هفته 3 روز درحوزه انتخاباتش حضور فعال دارد و پیگیرمشکلات ومعضلات مردم و از نزدیک وبه عنوان مثال تا کنون از 150 روستا بازدید داشته با توجه به بحرانی که هم اکنون کشور در ان گرفتاره یک نماینده چکار بکنه؟
بارهها صدا وفریادههای مردم مظلوم ساری وحومه رو از تریبون بهارستان از دامادی شنیدیم
واقعا این انتقادات بی رویه وبر اساس غرض وکینه بی انصافی ست
مدارک و اخبار واسنادش موجود هست
کارش همینه پیگیری وقانونگذاری ووصول واوردن اعتبار که چندین بار گفتیم
نطق هفته قبلش در مجلس و ادامه ماجرا
انتظار از یک نماینده چیست که دامادی انجام نداده؟!!
انصاف داشته باشید
گناه دامادی درستاد قالیباف بودن است متاسفم برای کسانیکه مواجب می گیرند وتخریبش می کنند
اقای رمدانی که کامنتمون رو تایید نمی کنه خدا رو در نظر بگیر وتایید کن فقط منتقدان رو تایید نکن.....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
شجاعی هم یوسف نژاد کلا توی تلویزیون بودن اونم سر بحث های ملی نه مثل این آقا بره پشت رئیس مجلس ایست کنه تا تصویرش توی تلویزیون بیوفته!!
عمو مارو چی فرض کردی؟
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
بکران بخشدار نمونه استان بود از نظر همه مردم دودانگه اقای دامادی کمک کرد که آقای بکران ران تغیر بدهند وای به حا مردم دودانگه .......
امید 13 ارديبهشت 1393
دامادی شجاعی از میاندرود خدا حفظی کنید
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
باسلام اقای دامادی شمادرهرزمینه ای همین عکس رانشان میدهید. آیامنظورتان این است که کف دستتان موندارد؟یااینکه میخواهیدبگویید شماغیرازاین عکس .عکس دیگری ندارید.
نا شناس 15 ارديبهشت 1393
آقاي دامادي انشاالله با كارهاي صادقانه خود موفق باشيد
ali 15 ارديبهشت 1393
بخدا قسم به کائنات قسم این نماینده مثل آب خوردن دروغ میگه و فقط برای بستگان وباندش کار میکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 ارديبهشت 1393
من جزو باند(ستادش بودم) خداشاهده نمیتونه انجام بده دلش میخواد زورشو میزنه ولی حریف نمیشه
اینقدر از این حرفا زدید هرکی توی خیابون منو میبینه فکر میکنه من استاندار شدم والله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.