.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری:سهم کودکان در مطبوعات کشور افزایش یابد

نماینده مردم ساری ومیاندرود درمجلس شورای اسلامی با توجه به برگزاری جشنواره مطبوعات کودک ونوجوان در مازندران گفت: سهم کودکان ونوجوانان را در مطبوعات کشور افزایش دهیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی  جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاریها و رسانه های مجازی  کودک و نوجوان، نماینده مردم ساری ومیاندرود درمجلس شورای اسلامی  گفت:همانطور که برگزاری همایش سرمایه گذاران دراستان فرصت خوبی برای پیشرفت است وسبب آشنایی سرمایه گذاران با پتانسیل وشناخت آداب ورسوم مردم می شود، مسلما برگزاری جشنواره ملی مطبوعات،خبرگزاریها ورسانه های مجازی کودک ونوجوان نیز می تواند دستاورد های بسیاری در حوزه کودک ونوجوان فراهم آورد.

محمد دامادی با اشاره به اینکه  استفاده مناسب از فضای جشنواره لازم است افزود:برگزاری این جشنواره سبب می شود تا خلاقیت کودکان شناسایی وبه معرض نمایش گذاشته شود وبا معرفی آثار برتر زمینه معرفی در سطح ملی نیز به وجود می آید.

وی با بیان اینکه جامعه رشد نخواهد کرد مگر اینکه از دوران کودکی فرزندان خود را متناسب با هنجارهای آن پرورش دهیم ادامه داد:فرزندان ،سرمایه های انسانی جامعه ما هستند که باید از سنین پایین دررشد وپرورش خلاقیت واستعدادهای آنان تلاش کنیم.

دامادی با انتقاد از اینکه در مطبوعات ورسانه های مجازی آنطور که لازم بود به حوزه کودکان پرداخته نشده است افزود:اگر در نشریات ستون وصفحه ای نیز به کودکان اختصاص داده شود ،در توجه این قشر به مطبوعات تاثیر خواهد داشت.

وی تصریح کرد:مسلما کودکان با خرید روزنامه یا مجله ای که مطالبی درباره علاقمندیهای آنان نوشته شده است، با نگاه به صفحات مختلف آن نسبت به مسایلی که برای رشد وپرورش آنها لازم است نیز آشنایی پیدا می کنند.

نماینده مردم ساری ومیاندروددرمجلس شورای اسلامی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد وفرهنگ بیان داشت :در صورتی که ارتقای فرهنگی درجامعه پدید نیاید ،به پیشرفت اقتصادی نیز نمی رسیم.

وی بابیان اینکه  تقویت فضای فرهنگی جامعه سبب شکل گیری  نسلی پویا درآینده می شود افزود:رسانه های بیگانه در قالب برنامه های مختلف کودک و...سعی دارند فرهنگ خودرا به فرزندان ما القا کنند .

دامادی ادامه داد:مسایل فرهنگی از دغدغه های امام خمینی (ره ) بود ولازم است درحوزه رسانه با توجه جدی به بخش کودک ،بسترسازی مناسب برای شکل گیری شخصیت آنها نیز صورت گیرد.

نماینده مردم ساری ومیاندرود درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت درحوزه کودک ونوجوان درظاهر آسان است ولی دراصل نیاز به کارسخت وکارشناسی دارد ادامه داد:مسولان فرهنگی باید دراین حوزه خوب کارکنند تا ارزشهای انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد:همانطور که امام خمینی (ره)جوانان انقلابی ومتعهد را پرورش دادند ،امروز نیز باید نیروهای نخبه کشور پرورش یابد تا نسل ما حفظ شود.

خاطر نشان  می شود: یازدهمین جشنواره و نمایشگاه ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان 1تا 4 اردیبهشت سال جاری به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری برگزار می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : محمد دامادی
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 فروردين 1393
از حمایتهای محمد دامادی وهمچنین رمضان شجاعی نمایندگان مجلس برای برپایی این نمایشگاه در استان مازندارن کمال تشکر را داریم
ایکاش خبر در ستون اصلی بود
کمبود ما مازنی ها از این دست کارهاست
سپاس شمال نیوز
سور 24 فروردين 1393
درود بر نماينده محبوب مازندران.سايت محترم شمال نيوز لطفا اخبار مهمتر مثل واكنش مهندس به حركت زمين در سنگده اشاره نماييد
حسین 24 فروردين 1393
کلا توی این سهسالی که از نمایندگی ممد دامادی میگذه به این نتیجه رسیدم فقط حرف میزنه حرفش هاشم زیاد روی حساب کتاب نیست!
اگه نفوذ داشتم یعنی مثل قبل انتخابات همونجور یار دبستانی یار دبستانی میکرد بود بهش میگفتم زیاد حرفهای شعار گونه نزن که کوپنت تموم شدست درسته داریم به زمان انتخابات نزدیک میشیم از الان هم رو گرم میگیره ولی مردم باهوشتر از این حرفاها هستند
بد کردی دامادی دلمون خیلی پره
باز خدا پدر رمضون شجاعی رو بیامرزه که برای اعضای ستادش جونشو میده
مجتبی 23 فروردين 1393
درود بر نماینده جوان و مردمی ساری و میاندرود ایشان بسیار مرد پر تلاش و سخت کوشی هستند و همیشه در بین مردم مخصوصا روستائیان زحمتکش است
نا شناس 24 فروردين 1393
دوره بعد به یوسف نزاد رای میدیم بشرط برگدوندن میاندرود به ساری این آقا که به روی خودشم نیورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.