.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو کمیسیون عمران مجلس:
اختصاص یک میلیارد برای امامزاده عباس ساری

شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و ساماندهی و بازگشایی مسیر امامزاده عباس ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی در جلسه بررسی بازگشایی مسیر امامزاده عباس ساری اظهار کرد: من نماینده‌ای پوپولیستی نیستم و هنوز برای کارهایی که برای ساری انجام داده‌ام بنر تبلیغاتی در سطح شهر نصب نکرده‌ام.

نماینده مردم ساری و میاندرود، با اشاره به اینکه بازگشایی معبر امامزاده عباس ساری در شورای گذشته در دستور کار قرار داشت، گفت: با پیگیرهای که بنده در مجلس انجام داده ام توانستیم یک میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و بازگشایی این مکان زیارتی اعتبار جذب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید بازگشایی و تعریض ورودی امامزاده عباس ساری باید انجام شود، تصریح کرد: بنده مخالفت اداره اوقاف مازندران را از طریق معاونت پارلمانی اوقاف کشور پیگیری می کنم تا این کار را به سرانجام برسانم.

دامادی با اشاره به اینکه پروژه احداث کمربندی شمال پس از 35 سال در حال بازگشایی است، افزود: 16 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این کمربندی با پیگری های بنده در مجلس به این طرح ملی اختصاص یافت.

وی درباره مخالف اداره کل اوقاف مازندران برای اجرای این طرح گفت:  با قوت در مجلس شورای اسلامی پیگیر اجرای این مصوبه هستم، تا این طرح در مرکز استان اجرایی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: بنده نماینده آرامی در مجلس نیستم و برای رشد و توسعه مرکز استان از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : محمد دامادی
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 ارديبهشت 1393
باشه محمد اقا
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
هر هفته یک خبر از مهندس دامادی در راستای پیشرفت ساری دامادی مچکریم
علی 6 ارديبهشت 1393
جناب آقای دامادی ناراحت نباش ولی باور کن ساری بعنوان مرکز استان بخاطر ناهماهنگی مسولین ساروی و نبود انسجام از خیلی مزایای مرکز استان محروم میباشد
انجم روز 6 ارديبهشت 1393
درود بر مهندس دامادی که همیشه حامل خبرهای خوبی برای توسعه شهر ساری است قدر این نماینده جوان و ساعی را باید دانست
یا تشکر انجم روز شورای اسلامی روستای گلورد
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
آقای دامادی هر چقدر بخوای تبلیغ کنی دیگه نه به تو رای میدیم نه به اون شجاعی بلکه به کسی رای میدیم که ساری را زنده کرد واون کسی نیست جز حاج مهدی
یک شهروند 7 ارديبهشت 1393
یعنی چی میگی من برای کارایی که تو ساری انجام میدم بنر و تبلیغات نمی کنم شما کاراتو بگو و تبلیغات کن مثل بعضیها که دارن واقعا کار می کنن و شفاف سازی می کنن
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
سلام مرسی مرد خدا از زحمات بی دریغ شما ممنونیم نمی دونستیم که شهردارساری هم عضو کمیسیون عمران چون ایشون بنرهای خوبی میزنه پول رو کسی دیگه میاره اسم و کسی دیگه در می کنه به کجا چنین شتابان
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
از زحمات بی پایانتون سپاسگذارم و مطمئنا قدرتونو میدونیم ولی از صحبتاتون بوی دشمنی میاد که نه برای شما خوبه و نه برای ساری.
سور 8 ارديبهشت 1393
دیده ی بیدار و امیدوار مردم ساري به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.


اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن حضرت عالی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی شهر عزیزمان ساري، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.

از درگاه احدیت، تداوم توفیق و موفقیت،و سلامت و سعادت ، مسالت دارم.
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
شمال نیوز:
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
آقایی نماینده شما اتفاقا پوپولیستی هستید
در زمانهای بسیار دور طرحهایی برای کشور تدوین شده بود ولی حکومت وقت یا نتوانست انجام دهد یا نمی خواست انجام دهد اولا این طرحی که می فرمائید از طرحهای استانانداران قبل است و نه شما بلکه شما توان اجرای آنرا نداشتید این شهردار ارزشی توانست هرآنچه برای ما مفید است انجام دهد که من از همینجا از همه زحمات حاج مهدی عبوری تشکر می کنم
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
فرق شما ها و عبوری اینست:
عبوری مرد عمل است و شماها مرد شعار
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
آقای دامادی فقط حرف می زند عملکرد ایشان مثل اینکه باید فقط بیان مسائل از قبل طرح شده است چیز خاصی از ایشون ندیدیم
جواد حسینیان از ساری / از د ا / ادیب 8 ارديبهشت 1393
جناب محمد آقا چی میشود 20 میلیون از این 1 میلیارد مال ما بود تا بدهکاریهامونو می دادیم تا هم خودم هم خانوادمون باآرامش شبها بخوابیم / روزها هم با کابوس طلبکارها مواجه نشیم جناب محمد آقا بخدا هم من هم خانوادم به شما رای دادیم من وهم دیدین تو / دا / ادیب جواد ح 35 ساله از ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.