.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد فرماندار از عدم اجرای پرتکل خواهر خواندگی؛
کوالالامپور خواهر خوبی برای چالوس نبود !
شمال نیوز: فرماندار چالوس گفت: متاسفانه حدود ۱۱ سال گذشته که چالوس و کوالالامپور مالزی خواهرخوانده شدند، از مزایای این خواهرخواندگی استفاده ای بهینه نشده است.

شمال نیوز: فرماندار چالوس گفت: متاسفانه حدود ۱۱ سال گذشته که چالوس و کوالالامپور مالزی خواهرخوانده شدند، از مزایای این خواهرخواندگی استفاده ای بهینه نشده است.

محمد ناصر زندی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه گردشگری چالوس اظهار کرد: در سال 82 با حضور وزیر وقت گردشگری مالزی این تفاهم نامه در چالوس منعقد شد و مشاور آقای ماهاتیر محمد پیگیر این ارتباطات بود که متاسفانه تنها در حد یک خبر باقی ماند.

وی افزود: در چنین توافقنامه هایی دو شهر که با هم خواهرخوانده نامیده می شوند در موضوعات مختلف اقتصادی،فرهنگی،گردشگری و... با هم تبادل داشته باشند که متاسفانه از این فرصت به خوبی استفاده نشد.

زندی بیان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفت  مدت زمان چنین تفاهم نامه هایی 7 سال است که متاسفانه از زمان قانونی آن نیز گذشته است.

فرماندار چالوس بیان کرد: از طریق استانداری و نماینده مجلس پیگیر هستیم که راه حل مناسبی برای ادامه تفاهم و برقراری ارتباط با شهر مالزی اقدام شود.

زندی افزود: امیدواریم روابط این شهر با استانداردهای جدید دوباره برقرار شود تا بتوانیم از تجربیات شهر کوالالامپور برای شهر چالوس استفاده ببریم.

وی گفت: نیاز است مسئولان شهری در جهت افزایش تجربه خود از شهرهای مختلف گردشگری و صنعتی و توریستی ایران بازدید و ارتباط دو طرفه برقرار کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 ارديبهشت 1393
جناب فرماندار دیر از خواب بیدار شدید.خواب دیدی خیر باشه(سهراب)
شهرام اطاقسرایی 9 ارديبهشت 1393
این خواهرخواندکی فایدهای هم داره غیر از مهمانی رفتن مهمانی امدن پول خرج کردن اقایان یک پیشنهاد بادبی انتالیا ازاین دست مردواری برادر خواندکی ببندید تااوضاع شما خوب بشه زنان حرف دله چیزی دنیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.553 seconds.