.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم. ایجاد قرارداد کاری مازندران و ایتالیا در حوزه صنایع‌ دستی و گردشگری
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم.(ادامه)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است. مدیریت مشارکتی در شهر(يادداشت)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است.(ادامه)
نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکار‌های توسعه، استفاده از تجربیات زنان دیگر کشور‌ها است و ما نیز درهمین راستا، تلاش خواهیم کرد تجربیات زنان موفق دو کشور، به اشتراک گذاشته شود..... برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان استان مازندران در اتریش
نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکار‌های توسعه، استفاده از تجربیات زنان دیگر کشور‌ها است و ما نیز درهمین راستا، تلاش خواهیم کرد تجربیات زنان موفق دو کشور، به اشتراک گذاشته شود.....(ادامه)
استاندار مازندران پیشنهاد انعقاد سه تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین مازندران و اتریش در خصوص گردشگری با محوریت رامسر، حوزه صنعت با محوریت آمل و بخش کشاورزی با محوریت یکی از شهرهای شرق مازندران را به سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ارائه کرد.

انعقاد سه تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین مازندران و اتریش
استاندار مازندران پیشنهاد انعقاد سه تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین مازندران و اتریش در خصوص گردشگری با محوریت رامسر، حوزه صنعت با محوریت آمل و بخش کشاورزی با محوریت یکی از شهرهای شرق مازندران را به سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ارائه کرد. (ادامه)
پیشنهاد خواهرخواندگی بین 3 شهر مازندران با اتریش
استاندار مازندران پیشنهاد انعقاد سه تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین مازندران و اتریش در خصوص گردشگری با محوریت رامسر، حوزه صنعت با محوریت آمل و بخش کشاورزی با محوریت یکی از شهرهای شرق مازندران را به سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ارائه کرد.(ادامه)
عکس/ تراکتور گزینه پرسپولیس را شکار کرد
غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: با توجه به خواهرخواندگی دو باشگاه تراکتور و روبین کازان روسیه و همکاری این باشگاه با رضا شکاری به توافق نهایی رسیده و قرار داد سه ساله امضا کنیم.(ادامه)
شمال نیوز ظ: حسین زادگان با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ادامه داد: تاکنون خواهرخواندگی و برادرخواندگی های مختلفی با کشورهای مختلف و سی آی اس برقرار کردیم ولی به دلیل آنکه سازو کار و تعریف درستی نداشتیم انتظارات برآورده نشده است..... استاندار مازندران : برنامه های ۱۰۰ روزه زینتی نیست / ظرفیت و اقتصاد دریا در استان خالی مانده است
شمال نیوز ظ: حسین زادگان با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ادامه داد: تاکنون خواهرخواندگی و برادرخواندگی های مختلفی با کشورهای مختلف و سی آی اس برقرار کردیم ولی به دلیل آنکه سازو کار و تعریف درستی نداشتیم انتظارات برآورده نشده است.....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به این که باید آدم های موفق را تقویت کنیم تا در حوزه های مورد نیاز مجدانه کار کنیم، عنوان کرد: باید اقدامات خود را از روی کاغذ و جلسه روی زمین بیاوریم و به صورت عملیاتی و در قالب اقدام کار کنیم، در این راستا در حال راه اندازی نظام پیشنهادها هستیم..... استاندار : برنامه صد روزه ملاک ارزیابی و ماندگاری مدیران مازندران است
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به این که باید آدم های موفق را تقویت کنیم تا در حوزه های مورد نیاز مجدانه کار کنیم، عنوان کرد: باید اقدامات خود را از روی کاغذ و جلسه روی زمین بیاوریم و به صورت عملیاتی و در قالب اقدام کار کنیم، در این راستا در حال راه اندازی نظام پیشنهادها هستیم.....(ادامه)
استاندار مازندران: بهره لازم از خواهرخواندگی با مناطق مختلف نبردیم
استاندار مازندران گفت: از خواهرخواندگی و تفاهمات صورت گرفته با با مناطق مختلف تاکنون بهره لازم را نبرده ایم.(ادامه)
شمال نیوز  : همچنین به‌منظور بررسی برنامه‌ها تصدی شهرداری ساعت ۹ صبح فردا دو نفر باقی‌مانده از مجموع پنج کاندیدا شهرداری در صحن شورا حضور خواهند یافت و درنهایت شهردار با رأی اعضای شورا انتخاب خواهد شد... کلید ساختمان شهرداری رشت به چه کسی می رسد؟
شمال نیوز : همچنین به‌منظور بررسی برنامه‌ها تصدی شهرداری ساعت ۹ صبح فردا دو نفر باقی‌مانده از مجموع پنج کاندیدا شهرداری در صحن شورا حضور خواهند یافت و درنهایت شهردار با رأی اعضای شورا انتخاب خواهد شد...(ادامه)
اقدام عجیب یک نامزد شورای شهر
«پدیده این دوره از انتخابات شوراهای شهر یک جوان تحصیلکرده جوانرودی است که با داشتن مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لندن، لباس پاکبانی به تن کرد تا تبلیغات انتخاباتی‌اش را از سطح شهر جمع‌آوری کرده و به مخازن زباله بریزد.» (ادامه)
خواهرخواندگی ایسیکول قرقیزستان و مازندران
رئیس پارلمان قرقیزستان از خواهرخواندگی ایستان ایسیکول قرقیزستان و مازندران خبر داد.(ادامه)
قدرتمندترین زن روسیه کیست + تصاویر
او اولین زنی است که رئیس سنای روسیه شده، کمااینکه در دوران فرمانداری موفق سن‌پترزبورگ نیز تنها زنی بود که در سرتاسر روسیه چنین جایگاهی را در اختیار داشت.(ادامه)
شمال نیوز: استانداران مازندران و مارکه ایتالیا در پایان سفر سه روزه هیات اقتصادی ، تجاری و علمی ایتالیان به این استان چهار تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند.
استانداران مازندران و مارکه ایتالیا چهار تفاهمنامه همکاری امضا کردند
شمال نیوز: استانداران مازندران و مارکه ایتالیا در پایان سفر سه روزه هیات اقتصادی ، تجاری و علمی ایتالیان به این استان چهار تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند. (ادامه)
شمال نیوز: صاحبان و مدیران 43 شركت تولیدی، اقتصادی، گردشگری و تجاری استاندار ماركه ایتالیا را در این سفر همراهی می كنند.
مدیران و نمایندگان 43 شركت ایتالیایی وارد مازندران شدند
شمال نیوز: صاحبان و مدیران 43 شركت تولیدی، اقتصادی، گردشگری و تجاری استاندار ماركه ایتالیا را در این سفر همراهی می كنند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از برنامه سفر سه روزه استاندار مارکه و هیئت اقتصادی و تجاری ایتالیا به مازندران خبر داد.
برنامه سفر سه روزه استاندار مارکه ایتالیا اعلام شد/ امضا یادداشت تفاهم همکاری و خواهر خواندگی ساری و آنکونا
شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از برنامه سفر سه روزه استاندار مارکه و هیئت اقتصادی و تجاری ایتالیا به مازندران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران از حضور هیأت تجاری 120 نفره ایتالیایی در استان خبر داد.



هیات تجاری 120 نفری ایتالیایی در راه مازندران + جزئیات برنامه
شمال نیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران از حضور هیأت تجاری 120 نفره ایتالیایی در استان خبر داد. (ادامه)
فرار بزرگ فوتبالیست معروف سرباز
(ادامه)
میز ویتنام در مازندران ایجاد شود
(ادامه)
حسین انتظامی: رسانه‌ها کیسه شن نشوند
(ادامه)
رشت و فوجو چین خواهرخوانده می‌شوند
شمال نیوز: قرارداد دوستی شهرهای رشت و فوجو چین در قالب انعقاد تفاهمنامه اولیه خواهرخواندگی در سفر به چین امضا شده است.(ادامه)
شمال نیوز: کفیل شهرداری آستراخان در مراسمی که معاونت فرهنگی شهرداری ساری در پارک روشن مرکز استان ترتیب داد، اظهار داشت: در مدت زمان کوتاه حضور خود در ساری، با اطمینان می گویم عاشق این شهر شدم. کفیل شهرداری آستراخان عاشق ساری شد !
شمال نیوز: کفیل شهرداری آستراخان در مراسمی که معاونت فرهنگی شهرداری ساری در پارک روشن مرکز استان ترتیب داد، اظهار داشت: در مدت زمان کوتاه حضور خود در ساری، با اطمینان می گویم عاشق این شهر شدم.(ادامه)


شمال نیوز: فرماندار چالوس گفت: متاسفانه حدود ۱۱ سال گذشته که چالوس و کوالالامپور مالزی خواهرخوانده شدند، از مزایای این خواهرخواندگی استفاده ای بهینه نشده است. کوالالامپور خواهر خوبی برای چالوس نبود !
شمال نیوز: فرماندار چالوس گفت: متاسفانه حدود ۱۱ سال گذشته که چالوس و کوالالامپور مالزی خواهرخوانده شدند، از مزایای این خواهرخواندگی استفاده ای بهینه نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: رشت و آستراخان با امضای تفاهمنامه همکاری بین شهرداران این دو شهر خواهرخوانده شدند. رشت و آستراخان خواهرخوانده شدند
شمال نیوز: رشت و آستراخان با امضای تفاهمنامه همکاری بین شهرداران این دو شهر خواهرخوانده شدند.(ادامه)
شمال نیوز: باید دید که ساری که پیش از این خواهر خواندگی شهرهای كومی روسیه در زمان وحید زارع ، نخجوان ارمنستان ، عشق آباد در زمان خان محمدی و یكی از شهرهای آسیایی میانه را پذیرفته چه نفع ای از این پیمان خواهرخواندگی برده است؟
یتیمی مرکز استان در خواهر خواندگی !
شمال نیوز: باید دید که ساری که پیش از این خواهر خواندگی شهرهای كومی روسیه در زمان وحید زارع ، نخجوان ارمنستان ، عشق آباد در زمان خان محمدی و یكی از شهرهای آسیایی میانه را پذیرفته چه نفع ای از این پیمان خواهرخواندگی برده است؟ (ادامه)
خواهر خواندگی اصفهان و فرایبورک + تصاویر
فرایبورگ تنها شهر آلمان است که با یک شهر ایران خواهرخواندگی دارد. اصفهان و فرایبورگ تبادلات اقتصادی و فرهنگی فراوانی دارند. به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دويچه وله؛ فرایبورگ شهری است که بر روی سنگفرش جلوی ساختمان شهرداری آن آرم اصفهان قرار دارد. این شهر تنها شهر آلمان است که خواهرخواندگی فعالی با اصفهان در ایران دارد. محمد صلواتی، استاد بازنشسته دانشگاه کارلسروهه که مقیم فرایبورگ است این خواهرخواندگی را راه انداخته است. او می‌گوید: خودم در اصفهان به دنیا آمدم و همیشه آرزو داشتم که این دو تا شهر را به هم نزدیک کنم.(ادامه)
امضای قرارداد خواهرخواندگی رامسر و شیراز
(ادامه)
برگزاری تور سفرای کشورهای هدف در مازندران
(ادامه)
بايد تمرین بیشتری برای لابی گری در امور ارتباطی انجام داد
(ادامه)
تشکیل شورای روابط خارجی در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.