.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد. رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» به کجا رسید؟
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد.(ادامه)
تصاویری از رستم قاسمی، در فضای مجازی منتشر شده است.عکس هایی با گمانه زنی های گوناگون و حواشی فراوان از همراهی یک زن .... جنجال عکس‌های خصوصی منتسب به رستم قاسمی / واکنش مشاور وزیر ؛ انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی؟ + عکس
تصاویری از رستم قاسمی، در فضای مجازی منتشر شده است.عکس هایی با گمانه زنی های گوناگون و حواشی فراوان از همراهی یک زن ....(ادامه)
اسکوچیچ ماندنی شد
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از توافق مشترک با دارگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای ادامه همکاری و حضور قدرتمند در ادامه راه خبر داد.(ادامه)
زمان جلسه رسیدگی به شکایت النصر از پرسپولیس مشخص شد
جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران بعدازظهر امروز در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.(ادامه)
نشست اضطراری AFC برای مبارزه با کرونا
AFC تمامی اعضای کلیدی، سهامداران، فدراسیون‌های عضو، لیگ‌ها، باشگاه ها و سازمان های تبلیغاتی لیگ قهرمانان آسیا حاضر در منطقه شرق را برای راه کار مبارزه با ویروس کرونا، به جلسه اضطراری دعوت کرد.(ادامه)
زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2020
کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد.(ادامه)
زمان قرعه‌کشی فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که روز نوزدهم آذر قرعه‌کشی فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد. (ادامه)
بیرانوند و باشگاه پرسپولیس نامزد‌های ایران در بخش رویایی AFC
باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران نامزد‌ جوایز رویایی سال ۲۰۱۹ کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
دیدار حمیرا ریگی با ظریف
سفیر جدید ایران در برونئی پیش از عزیمت به محل ماموریت، بعدازظهر امروز (شنبه) با ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
داور مازندرانی در لیست الیت آسیا
نام وحید کاظمی داور قائمشهری لیگ برتر فوتبال به جمع داوران الیت ٢٠١٩ آسیا اضافه شده است.(ادامه)
داور مازندرانی در لیست الیت کنفدراسیون فوتبال آسیا
وحید کاظمی، داور مازندرانی در لیست جدید الیت داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.(ادامه)
دعوای زن و شوهر ایرانی باعث فرود اضطراری هواپیما در هند شد!
زن ایرانی آن قدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد. (ادامه)
هزینه جمع آوری هر کیلو زباله 30 تومان است
شمال نیوز : حوه جمع آوری زباله در شهرها و آلودگی ایجاد شده و هزینه های هنگفت مرتبط با آن، جای نقد و کاوش دارد. بنا به برخی آمارها در ایران سالیانه 11 هزار میلیارد تومان صرف جمع آوری زباله می شود که رقم قابل توجهی است. (ادامه)
الاهلی عربستان حریف پرسپولیس
سرخپوشان پایتخت باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان به میدان بروند. (ادامه)
این ۱۹ نفر، ۱۱ سپتامبر را ساختند
(ادامه)
۹ سخنگوی وزارت خارجه ایران
روز چهارشنبه ششم آبان ماه بود که از حسین جابرانصاری مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه به عنوان دیگر گزینه تصدی این سمت نام برده شد(ادامه)
تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا شد
(ادامه)
کی‌روش بالاخره به ایران بازگشت
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان مرخصی خود به ایران بازگشت.(ادامه)
روایت تکان دهنده زندانی زن ایرانی در مالزی
سه روزی است از زندان مخوف مالزی خارج شده است. یک چیزی توی نگاهش هست. انگار چشم های او دنبال چیزی می گردد! دنبال جواب سوالی مهم! خیره می ماند و می گوید: چهار ماه بود ازدواج کرده بودم! نمی گوید ولی دنبالش نیامده، همسری چهار ماهه، چرا دنبالم نیامدی؟ چرا گذاشتی بروم؟(ادامه)
روایت تلخ دختر ایرانی از زندان‌های مالزی
این شش تبعه ایران (پنج زن و یک مرد) اکتبر سال ۲۰۱۱ به اتهام حمل مواد مخدر شیشه در فرودگاه بین المللی کوالالامپور بازداشت شده بودند.(ادامه)
تعطیلی دفاتر جهانی واحد مرکزی خبر؟
(ادامه)
منتخب عکس‌های خبری سال 2014
(ادامه)
بازداشت دو قاچاقچی ایرانی در مالزی
پلیس مالزی از دستگیری دو قاچاقچی ایرانی همراه سه قاچاقچی دیگر مواد مخدر در این کشور خبر داد.(ادامه)
ترور مدیر بانک مالزیایی مرتبط با بابک زنجانی
هر چند بررسی پرونده بابک زنجانی با کندی هر چه تمام‌تر پیش می‌رود، اما انتشار جزئیاتی پیرامون وی و تخلفاتش همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین نمونه علی شمس اردکانی از ترور مدیر یک بانک در مالزی خبر می‌دهد که مرتبط با بابک زنجانی بوده است.(ادامه)
برداشت ازحساب مسافران پروازگمشده مالزی
(ادامه)
سی ان ان اعلام کرد موشک استفاده شده برای سرنگون کردن هواپیما بر فراز اوکراین بسیار پیشرفته بوده است. مشخصات موشکی که هواپيماي مالزيايي را سرنگون کرد+عکس
سی ان ان اعلام کرد موشک استفاده شده برای سرنگون کردن هواپیما بر فراز اوکراین بسیار پیشرفته بوده است.(ادامه)
سقوط هواپیمای مسافربری مالزی در اوکراین
منابع خبری روسیه گزارش داده‌اند که یک فروند هواپیمای متعلق به خطوط هوایی مالزی در اوکراین و در نزدیک مرز روسیه سقوط کرده است.(ادامه)
100 روز گذشت؛ هواپیمای مالزی پیدا نشد
روز 8 مارس 2014 (17 اسفند 1392) یک فروند هواپیمای مسافربری مالزی در پرواز شماری ام اچ 370 با 239 سرنشین از کوالالامپور به مقصد پکن حرکت کرد اما به هنگام پرواز در این مسیر، ناگهان ناپدید شد و از سرنوشت آن هنوز خبری نیست.(ادامه)
در دنیا مقامات برای چه اتفاقی استعفا دادند؟
استعفا دادن یک مسئول بعد از یک اشتباه که صدمات جانی و مالی فراوانی دارد ، شاید در ظاهر بی اثر ترین راه برای مقابله با حادثه ای تلقی شود اما در باطن دارای اثرات مثبت فراوانی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.