.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت ورزش ادعای دایی را تکذیب کرد
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خبر شروط این وزارتخانه برای نحوه پرداخت به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس صحت ندارد.

به گزارش شمال نیوز، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خبر شروط این وزارتخانه برای پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و اگر کسی مستندی دال بر نامه محرمانه وزارت ورزش و جوانان به سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس دارد حتماً ارائه کند.

ناظمی افزود: بنابر اعلام سازمان لیگ بازیکنان و کادر فنی 15 تیم لیگ برتری تنها 35 درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده‌اند این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بالاتر از متوسط تیم‌های لیگ برتری دریافتی داشته‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دو باشگاه محبوب و مردمی استقلال و پرسپولیس سرمایه ورزش کشور هستند، افزود: هیئت مدیره هر دو باشگاه مسئولیت اداره امور را بر عهده دارد و همانطور که اشاره شد وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور اجرایی و نحوه هزینه کرد این دو باشگاه ندارد، اما همچنان مطابق قانون پیگیر موضوع واگذاری و خصوصی شدن این دو باشگاه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : وزارت ورزش , دایی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.