.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی دایی:اسنادمالی منتشرشده دروغ است
آقای گودرزی که اعلام می کنند مدیران این دو باشگاه این بدهی ها را به بار آورده اند به این سوال هم پاسخ بدهد که چه کسی این مدیران را انتخاب کرده است؟ وقتی مدیران را خودشان انتخاب می کنند باید تاوانش را هم بدهند.

شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان که برخلاف آیین نامه لیگ برتر اسناد مالی قرارداد بازیکنان سرخپوش را در اختیار رسانه ها قرار داده است گفت: وزارت ورزش و جوانان که خود متوالی ورزش است با اقدامی که انجام داده بی قانونی را رواج داده است. وقتی اینها این کار را می‌کنند ما نمی‌دانیم باید حرف‌مان را به چه کسی بزنیم.

به گزارش مهر، علی دایی که از اتفاقات اخیر پیرامون باشگاهش ناراحت است و تیمش هم با تساوی برابر راه آهن شانس قهرمانی اش را کاهش داد، در مورد انتشار لیست قرارداد بازیکنان گفت: این لیست که از سوی وزارت ورزش در اختیار رسانه ها قرار گرفته است دروغ است. جدا از این سوال من این است که این لیست چطور این لیست در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فکر می کردم دوران سندسازی تمام شده است اما اینطور نیست. وزارت ورزش اگر لیست پرداختی ها را منتشر کرده است باید لیست واریزی ها را هم منتشر کند. طبق ماده 10 قراردهای سازمان لیگ، مبلغ قراردها باید محرمانه بماند. حالا چطور وزارت ورزش این بی قانونی را انجام داده است نمی دانم. وزارت ورزش باید جوابگوی این مسئله باشد که این اسناد چطور منتشر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با برناممه 90 گفتگو می کرد با اشاره به تناقض گویی هایی که در اعلام میزان بدهی باشگاه پرسپولیس صورت می گیرد گفت: طبق اسنادی که آقایان منتشر کرده اند بدهی آقای رویانیان برای این فصل کمتر از پنج میلیارد تومان است. بعد چطور همین آقایان می آیند اعلام می کنند که بدهی پرسپولیس 70 میلیارد تومان است؟ آقای گودرزی که اعلام می کنند مدیران این دو باشگاه این بدهی ها را به بار آورده اند به این سوال هم پاسخ بدهد که چه کسی این مدیران را انتخاب کرده است؟ وقتی مدیران را خودشان انتخاب می کنند باید تاوانش را هم بدهند.

علی دایی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش بی قانونی را رواج داده است گفت: اگر طبق اظهارات آقایان پرسپولیس با 14 -15 میلیارد تومان بسته شده، شاهکار کرده است که این نتایج را گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مبلغ قراردادش که یک میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام شده است گفت: مبلغ دریافتی من از باشگاه پرسپولیس کمتر از پنجاه درصد است که در این لیست به اشتباه عنوان شده. من 740 میلیون تومان این فصل از باشگاه دریافت کرده ام.

دایی در مورد قهرمان لیگ سیزدهم هم گفت: هر پنج تیم شانس رسیدن به  عنوان قهرمانی را دارند. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که به این عنوان برسیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 فروردين 1393
گندش که در اومد شد دروغ..... بیت المالو میزنین تو رگ بی غیرتا اون چی بازیه برده رو میبازین با هوادارتون اون جوری برخورد میکنید اون چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.489 seconds.