.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كار خداپسندانه پرسپولیس ها در مازندران ؛
دایی و دستیارانش به دیدار کودکان سرطانی رفتند+ تصاویر
شمال نیوز: سرمربی تيم فوتبال پرسپولیس به همراه دستیارانش و بهروان با حضور در بیمارستان بوعلی بر بالین کودکان سرطانی ماهک حضور پیدا کردند.

به گزارش شمال نيوز، علی دایی که در اولین شب حضور در شهرستان ساری به دیدار محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس رفته بود درپی هماهنگی های به عمل آمده امشب به اتفاق کریم باقری، بهزاد غلامپور، جواد منافی، محمدرضا فروزانی و محمد دایی به مجتمع نگهداری کودکان سرطانی رفت و اعضای کادر فنی پرسپولیس در موسسه ماهک با کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کرده و پای درد دل های آنها نشسته و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

 حضور دایی و دستیارانش در این بیمارستان باعث شد تا خنده‌های شیرینی در این بیمارستان با دیدن دایی و دستیارانش بر لب کودکان سرطانی نقش ببندد.

اغلب کودکان علاقه مند به پرسپولیس و علی دایی بوده و قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری را یکی از آرزوهای خود دانسته و از مربیان درخواست می کردند تمام تلاش خود را برای قهرمانی سرخپوشان و شادی هواداران انجام دهند.

 علی دایی نیز ضمن خوش و بش با این بچه‌ها با سخنانی آنها را به آینده و اتکا به خدای بزرگ دعوت کرد و آنها را به زندگی امیدوار کرد، صحبت‌های شهریار بیشتر کودکان سرطانی را تحت‌الشعاع قرار داده بود تا حدی که پس از سخنانی دایی همه این کودکان برای سرمربی قرمزپوشان دست زدند اما نکته جالب برخورد دایی، باقری و سایر مربیان پرسپولیس با میلاد کودک 17 ساله‌ای بود که به دلیل بیماری سرطان چند سالی در بیمارستان بستری است.

میلاد که یکی از دوستداران پروپاقرص دایی، باقری و غلامپور بود با دیدن دایی، شهریار فوتبال ایران را در آغوش کشید و عکس‌هایی را که از دایی در کنار خود در بیمارستان نگه داشته بود به او نشان داد. همین موضوع بحث شد تا صحنه‌های جذابی در برخورد این نوجوان 17 ساله با پرسپولیسی‌ها به وجود بیاید.

مسئولان بیمارستان بوعلی ساری نیز بابت این اتفاق بسیار خوشحال بودند تا حدی که از دایی و دستیارانش و همچنین بهروان و عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس بابت هماهنگی‌های لازم تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است گرفتن عکس یادگاری و یادبودهای دایی، باقری، فروزانی، محمد دایی، غلامپور و حتی بهروان برای کودکان سرطانی نیز باعث شده بود تا شور و حال خاصی بین این بیماران به وجود بیاید.

دایی در انتهای دیدارش با کودکان سرطانی برای تمام مریض‌هایی که روی تخت بیمارستان هستند در روزهای پایانی سال 1392 آرزوی سلامتی کرد و به آنها گفت با امید به جنگ بیماری‌ها بروید و همیشه با اتکا به خداوند بزرگ برای زندگی در آینده امیدوار باشید، خداوند قطعاً در همه کارها یار و یاور انسان‌ها است.

دایی و دستیارانش همچنین از این کودکان خواستند برای قهرمانی پرسپولیس دعا کنند. برخی از کودکان سرطانی نامه هایی را به علی دایی و کریم باقری دادند.

به گزارش فارس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشکر از مسئولین موسسه ماهک بیان داشت: من خیرانی را که برای احداث این بیمارستان کمک می‌کنند دعا می‌کنم.

موسسه ماهک هم اکنون هزینه درمان 60 کودک سرطانی را که از استان های کشور به بیمارستان ˈ بوعلی ˈ ساری مراجعه می کنند ، پرداخت می کند.

این موسسه از چند سال پیش کار ساخت یک بیمارستان ویژه را با همکاری افراد نیکوکار برای کودکان سرطانی شمال کشور در ساری آغاز کرد ولی به علت کمبود منابع مالی پیشرفت کار آن کند است.

 

 



















ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امين 23 اسفند 1392
ما از اين حركتهاي نمايشي زياد ديديم خصوصا از همين اقاي دائي.مردم اونو خوب مي شناسند البته اونائي كه بايد بشناسند.
سید 24 اسفند 1392
سلام درود بر علی آقا وهمه عزیزانی که دراین راستا قدم برمی دارند.ای کاش هنگام حضور در قائم شهر از دانش آموزان فاطمه زهراغلامی و پرهام سلیمان تبار که یک بیماری نادر از ناحیه روده هستند و وضعیت مالی بدی رنج می برند عیادت می کردند.بازم دمشون گرم
نا شناس 24 اسفند 1392
سید هادی حسینی در اجلاس بین المجالس در ژنو مقر سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد
نا شناس 24 اسفند 1392
سید هادی حسینی در اجلاس بین المجالس در ژنو مقر سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد
ایرانی 25 اسفند 1393
اونایی که انتقاد می کنند لطف کنن یه روز به بیمارستان امام سری بزنن ، براشون بد نیست . امثال دایی با این جایگاه و مشغله باید تشویق بشن که این کار و تبدیل به فرهنگ کنند . اینجا دیگه جای تخریب و حسودی نیست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.