.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه برگزاری بازارچه ماهک؛
چشم هایی که خیره به در است
شمال نیوز: هیچ لذتی بالاتر از این نیست که ببینید با کمترین هزینه کمکی بزرگ به کودکان مبتلا به سرطان میکنید تا آنها هم بتوانند همچون فرزندان دلبند شما بخندند و شادی کنند و فرصت زندگی دوباره به آنها هدیه می دهید تمام خستگی تان از تن بدر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ بازارچه خیریه نوروزی ماهک امروز سومین روز کار خود را ادامه می دهد. این سومین سال برگزاری بازارچه نوروزی ماهک است که در آستانه سال نو و با هدف حمایت از کودکان سرطانی جهت احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در ساری دایر می شود.

در این بازارچه هنرمندان ساروی همگی گوشه ای از هنر و خلاقیت خود را به نمایش گذاشته تا در گوشه ای از ساخت این بیمارستان سهیم باشند. وارد بازارچه که می شوید از انواع غذاهای ایرانی و فرهنگی، کیک و شیرینی ، صنایع دستی ، گل و گیاه و هفت سین را می بینید .



رییس هیئت مدیره مجمع خیرین ماهک در گفتگو با ما گفت: دو سال از آغاز احداث بیمارستان فوق تخصصی ماهک می گذرد و تاکنو پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رضا شهریاری با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچ دستگاه دولتی کمکی به ماهک نکرده است و عمده دریافتی های ما از کمک مردم است، افزود: تنها نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ساری زمینه پروانه ساخت این بیمارستان به شکل رایگان و تقبل هزینه بتن این پروژه به میزان 500 میلیون تومان را فراهم کردند.

با وجودیکه در این پروژه ها که به نوعی همگانی است و در واقع خدمت به خود محسوب می شود، انتظار می رود همه ی دستگاه های دولتی نیز به موازات بخش خصوصی و مردم پای کار آمده و گوشه ای از هزینه ای احداث این بیمارستان را بر عهده بگیرند اما نه تنها تاکنون این اتفق نیافتاد بلکه با گذشت دو روز از بازارچه هنوز هیچ مسئول استانی و شهرستانی برای بازدید از بازارچه قبول زحمت نکردند.

بیمارستانی که فقط متعلق به کودکان ساروی نیست. این بیمارستان قرار است به تمام کودکان مبتلا به سرطان در شمال کشور خدمات دهد تا علاوه بر تحمل رنج بیماری، رنج سفر و مشکلات اقامت در پایتخت را دیگر متحمل نشوند. نباید فراموش کرد که مازندران نه تنها بالاترین آمار سرطان در کشور را داراست بلکه متاسفانه رتبه دار بالاترین آمار سرطان کودکان نیز است.

پس کمی چشم ها را باز کنیم و با نگاهی عمیق تر بنگریم که در اطراف و همسایگی مان چه می گذرد.

بیماری ای که شاید خدای ناکرده فردا گریبان ما و فرزندان مان را بگیرد؛ فراموش نکنیم سرطان نیز نوعی حادثه است و حادثه هیچگاه خبر نمی کند. پیش از آنکه دیر شود عیدی این کودکان را در آستانه سال نو بپردازیم.

به گزارش شمال نیوز؛ سومین بازارچه خیریه نوروزی ماهک از 18 اسفند آغاز و تا 22 اسفندماه صبح ها از ساعت 10 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 22 در ساری خیابان فرهنگ مقابل ساختمان شهریار 3 دایر است.

کودکان شما منتظر حضور شما هستند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ماهک , سرطان , شمال نیوز
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 اسفند 1393
قابل توجه رياست جهاد كشاورزي استان كه حتما بخشي از اين بيماريها مربوط به استفاده از سموم كشاورزي و ونفوذ آنها به آبهاي زير زميني مي تواند باشد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.924 seconds.