.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان کار بازارچه نوروزی ماهک و جای خالی مسئولین!

سومین بازارچه خیریه نوروزی مجمع خیرین "ماهک" شب گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ سومین بازارچه خیریه نوروزی ماهک شب گذشته با برگزاری جشن قلک شکان و رونمایی از قلک جدید، جنگ شادی وبا حضور خیل عظیم مردم به پایان رسید.

این مراسم در حالی برگزار شد که انتظار می رفت مسئولین شهری و استانی در این محفل کودکان و همشهریان خود را همراهی کنند اما به جز سید محمد جعفری عضو شورای شهر ساری هیچ مسئول دیگری زحمت حضور در این مراسم را به خود نداد.
البته عصر جمعه شهردارساری به همراه معاون فرهنگی خود ، کیادهی مشاور، باقری و پیری اعضای شورای شهر ساری از بازارچه دیدن کردند.

این در حالی است که از تمام دستگاه های اجرایی استان و شهرستان دعوت بعمل آمده بود.

به گزارش شمال نیوز؛ به رسم هرسال در مراسم اختتامیه این بازارچه چندنمونه از تابلو نقاشی و دلنوشته های کودکان سرطانی عضو ماهک به مزایده گذاشته می شود. امسال نیز این مراسم برگزار شد اما تنها با حضور یک عضو شورای شهر ساری.

در حالی که انتظار می رود پس از 5 روز کار این بازارچه، آقایان حداقل برای شرکت در مراسم اختتامیه زحمت حضور را بخود دهند اما بازهم این اتفاق نیافتاد و در نهایت دو اثر این کودکان یکی توسط تنها عضو شورای شهر ساری و دیگری توسط یک بانوی هنرمند حاضر در مراسم خریداری شد.

عضو شورای شهر ساری در این مراسم با بیان اینکه به ساروی بودن خود می بالم گفت: ساروی ها در مباحث اجتماعی بخصوص خیریه ها و اقداماتی که حقوق مدنی را پیگیری می کند بسیار فعال هستند.

سید محمد جعفری افزود: در مسیر اهداف عالی که برای شهر ساری در نظر گرفته شد به نمایندگی از شما انجام وظیفه می کنم.
این عضو شورای شهر ساری تصریح کرد: ماهک اگر ماهک شد به همت شما همشهریان عزیز است.

لذا منطقی است که در استانی که بالاترین آمار سرطان کودکان در کشور را داراست و بناست تا با احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان "ماهک" به کل استان خدمات رسانی شود، بیمارستانی که تاکنون بدون هیچگونه کمک دولتی و تنها با کمک های مردمی در حال ساخت است، از مجموعه مدیریت شهری  (مدیریت شهری تنها شهرداری و شورای اسلامی شهر نیست!! )  و استانی انتظار می رود اگر مساعدت مالی نمی کنند حداقل به دعوت نامه ای که برای شان ارسال می شود احترام قائل شده و با حضورشان موجبات دلگرمی این کودکان نحیف و دردکشیده و خانواده هاشان را فراهم نمایند.

خاطرنشان می گردد در این ایام پیری، جعفری، باقری اعضای شورای شهر ساری، عبوری شهردار ساری، محمدی کیادهی، معیل، جمشیدی مدیرکل بانوان استانداری مازندران از بازارچه بازدید کردند.

فراموش نکنیم خانواده "ماهک" روز به روز در حال گسترش است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 اسفند 1393
مسئولين هميشه جايشان خالي است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.44 seconds.