.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار علی آبادکتول معارفه شد

 در جلسه ای با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه شهرستان و سایر مدیران استانی و شهرستان فرماندار علی آباکتول به عنوان دومین فرماندار دولت تدبیر و امید در گلستان معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسن صادقلو، استاندار گلستان در مراسم معارفه فرماندار جدید علی آبادکتول که بعد از ظهر شنبه در این شهرستان برگزار شد، گفت:توسعه استان با توسعه نرم افزاری امکان پذیر است که موجب ایجاد اشتغال هم خواهدشد.

وی با اشاره به انتصاب فرمانداران در استان گفت: از نمایندگان استان که همراهی و تعامل مطلوبی دارند ضمن تشکری که خواهیم داشت، فضایی فراهم شود تا تحویل دولت آسانتر انجام گردد.

استاندار گفت: شرایط کشور شرایط خاصی است و نیاز به تعامل برای کشور یک ضرورت محسوب می گردد.

وی با تشریح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که این مقوله مهم، جوهره اش کاملا تشریح شده و عملی گردد.

صادقلو یادآور شد: ایجاد فرهنگ جهادی، اقتصاد درون زا و دانش بنیان، توجه ویژه به تحقق اصل 44 و توجه به نهادهای مردم نهاد موجب مشارکت مردم برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی  می شود.

استاندار گفت: باید بگونه ای برنامه ریزی گردد که شهرک های صنعتی استان بویژه علی آبادکتول وارد عرصه تولید شوند.

در ادامه حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول هم گفت: عمل صالح و خدمت به مردم بهترین کار یک مسئول و مدیر در جامعه اسلامی است.

وی افزود: مردم منتظرند تا خدمات شایسته دولت مردان شامل حال شان گردد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: شهرک صنعتی علی آبادکتول کمتر از 30 درصد فعال است و انتظار ما از مسئولان استان توجه به این مکان است.

سپس نماینده مردم علی آبادکتول هم گفت: مجلس و نمایندگان با حرکتی فعلانه از دولت تدبیر و امید حمایت می کنند تا بتواند به مردم بیشتر خدمت نماید.

رحمت اله افزود: باید با تعامل و همکاری مردم و مسولان شهرستان علی آبادکتول را که دارای قابلیت های زیادی می باشد توسعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار جدید که به منطقه اشراف دارند بتوانند موجبات خدمات بزرگی را فراهم نمایند.

در ادامه احمد تجری مفرد فرماندار جدید علی آبادکتول گفت: با همکاری نماینده محترم مجلس، نماینده خبرگان رهبری، علمای شیعه و سنی و همه و همه شهرستان را توسعه دهیم.

وی تاکید کرد: از همه ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه بهره خواهم برد.

در این مراسم با تقدیر از فرماندار سابق ، حکم احمد تجری مفرد به عنوان فرماندار جدیدعلی آبادکتول ازسوی استاندار به وی اهدا شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.