.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی وزیر بهداشت؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر قاسم جانبابایی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران شد.

شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر قاسم جانبابایی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم جانبابایی دارای بورد تخصص خون و سرطان بالغین از دانشگاه تهران بوده و پیش از این ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و هم چنین دانشکده پزشکی ساری را عهده دار بوده است .
 

بر اساس این گزارش، مراسم تودیع دکتر ناصحی و معارفه دکتر قاسم جان بابایی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بعد از ظهر امروز دوشنبه توسط معاون درمان وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.


گفتنی است دکتر محمد مهدی ناصحی جهت ادامه تحصیل در رشته فوق تخصصی به تهران می رود./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ارسطو 25 شهريور 1392
دکتر ناصحی مدیر لایق....جانبابایی توانمند
جالبه 25 شهريور 1392
تغییرات: وزیر ورزش فعلا بابلی، استاندار بابلی، ریس دانشگاه پزشکی بابلی، و..... بابلی پس بقیه شهر ها قطع الرجال و نخودی!!!!!!!!
عجب 25 شهريور 1392
حالا اگر راست می گویید دنبال شهر بازی نیستید ریس دانشگاه پزشکی بابل را ساروی بگذارید. ببینم کسی می تونه؟!!!
رمدانی مردانگی کن حذف نکن.
علی 24 شهريور 1392
افرین به مسئولان ساری . احسنت. دیگه شورشو در اوردن.
حسین 24 شهريور 1392
و یک بابلی دیگر!!!!
باید منتظر بود اسم مازندران حذف بشه، بشه استان بابل
نا شناس 24 شهريور 1392
جناب آقای دکتر جانبابایی با عرض تبریک فراوان به جنابعالی و آرزوی توفیق روز افزون برای شما ،بهترین گزینه ممکن در مازندران انتخاب شد.
حسینی 24 شهريور 1392
از تمامی زحمات دکتر ناصحی و دکتر رنجبران تشکر میکنیم
نا شناس 24 شهريور 1392
خدایا مردم کویر را آسفالت کردند و بزرگراه تا ایرانی آباد داشته باشیم ، ولی مازندرانیها هنوز در شعار رو کم کنی بابل و ساری هستند. آقایان بدانند مازندران ساری و بابل نبوده و مردان و زنان غیور در سایر شهرستانها هم دارد.
محمدپور 25 شهريور 1392
با تشکر از زحمات دکتر ناصحی،از همشهری های عزیزم گله مند هستم از اعتراضان به سبب انتخاب دکتر جان بابایی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
ایشان پزشکی بسیار حاذق ، توانمند ، دلسوز که اعتقاد راسخ می گویم که کمتر پزشکی همانند ایشان استان به خود دیده است. دانشگاه علوم پزشکی تهران چندین سال است که دنبال بکارگیری ایشان می باشد تا از تخصص نامبرده در خصوص بیماری های سرطان استفاده نمایدو مراکز علمی بسیاری در دنیا خواستار همکاری با ایشان می باشند. با وجود ایشان در استان است که بیماران زیادی برای درمان به تهران نمی روند. خدا را شاهد می گیرم که حتی من به دلیل داشتن بیمار سرطانی در روز تحویل سال با ایشان تماس گرفتند آدرس خانه اش را به من داد تا برای بیمار من نسخه دارو بنویسد تا بتوانیم او را شیمی درمانی کنیم
حال کمال بی انصافی است به جای قدر دان بودن از این پزشک توانا و متعهد اینگونه سخن از بابلی بودن او بزنیم. اینگونه است که هیچ موقع استان ما پیشرفت نمیکند .برای بررسی صحت کفتار من به مطب دکتر در کلنیک تخصصی طوبی و یا بخش آنکولوژی بیمارستان امام ساری بروید.
رضامهدجو 25 شهريور 1392
شما از این بابلی ساروی خسته نمیشین ؟
8سال هر طور خواستن به بابل ظلم کردن
بابلیها رو از تمام صحنه ها حذف کردن یک نفر اعتراض نکرد
حالا دیگه حق به حق دارش میرسه
دانشجو 25 شهريور 1392
کی گفته ایشون بابلی هستن ؟ منبع موثق بدید لدفن !!!
اِسا همه بابلی بینه . . .
یک جانباز 25 شهريور 1392
انتخاب مجمع نمایندگان استان یا بعبارتی انتخاب مردم استان مازندران دکتر عمادی بود.
انتصاب دکتر ناصحی و دکتر رنجبران از شهر بابل دکتر جان بابایی شد.
درود و سلام بر ساروی ها و قائمشهریها و درود سلام بر نمایندگان استان که آخرین انتخاب آنها در رای گیری حالا شده رئیس دانشگاه
اینها چیزی از ارزش دکتر عمادی حامی جانبازان و یاور و دلسوز روستانشینان کم نمیکند.
محمندکربلایی زاده 25 شهريور 1392
باسلام خدمت هم استانهای عزیزاین هم بابل امل ساری کردید خسته نشدیدی بجای اینکه باهم استان اباد کنیم حرفهای دوران حجری میزنییدساری رانگاه کنیدبه هم چیز شبیه غیرازاستان حداقل خودمان نساختیم بگذارید دیگران بسازنندکسانی این حرفها رامیزنند بکویید شما چه تخصصی داریدشماچکارکردید که این هم ساری بابل امل می کنید لابد دیدن این فردانتخاب کردن تخصص دارد که جنابعالی نداریدمردم استان مااگرواقع بین بودن مردم دار دیندارازاین حرف هانمی زدن که حال ادم بهم میخورد اگرتخصص داری اگرکاری هستی برای شهرومردم شهرت کارکن بگویندخدابیامورزذ پدرمادرش راهرکاری باشد چه پزشکی چه واکسی سرخیابان نه این که باخواندن این مطالب حالش بهم بخورد چرایک مازندرانی دریک شهراستان دیگه پیشرفت می کنه درمازندران نهپس بخودبنگریم هم استانی
علی رامشگر 26 شهريور 1392
باسلام وتبریک به جناب اقای دکتر جان بابائی وارزوی موفیت ایشان در سمت جدید
نا شناس 29 شهريور 1392
باتشکرفراوان اززحمات دکترناصحی ودکتررنجبران که چهارسال با آرامش وشایسته سالاری ومردم داری موجب پیشرفت دانشگاه شدند.به امیدآنکه همه مدیران اینگونه باشندوخدارا شکرمدیرشایسته واصلحی همچون دکترجانبابایی جایگزین شد.انسانهای صالح خداهرگزدنبال مقام نیستند.
نا شناس 29 شهريور 1392
بیاییدقدردان زحمات انسانهای شایسته باشیم وازانسانهای شایسته هم حمایت کنیم که مازندران لایق پیشرفت بیشتر میباشد.پس تشکرازدکترناصحی ودکتررنجبران وشکرخدارابخاطرانتخاب دکترجانبابایی.
رضا مهد جو 3 تير 1393
سلام به دوستان گرامي . من رضا مهدجو هستم متآسفانه شخصي كه به نام اينجانب نظر ميدهد با بنده هيچ نسبتي ندارد و تا آنجائيكه من ميدانم رضا مهدجو ديگري نيز نداريم . از سايت شما خواهشمندم موضوع را پيگيري نمائيد . با تشكر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.