.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه جمعی از رسانه های مازندران در پی انتصاب استاندار جدید
آقای ربیع فلاح خوش آمدید اما ...
در پی انتصاب ربیع فلاح به سمت استانداری مازندران ، جمعی از رسانه های مازندران بیانیه ای را صادر کردند.
آقای ربیع فلاح خوش آمدید اما ...

به گزارش شمال نیوز، متن بیانیه به این شرح است :

بسم ا...الرحمن الرحیم

نظر به اینکه دولت یازدهم در جمع بندی نهایی خود در خصوص تعیین و معرفی استاندار مازندران نهایتاً به انتصاب جناب آقای دكتر ربیع فلاح رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در مازندران رسیده است و ایشان طی روزهای آتی، سکان هدایت استانداری را به عهده خواهد گرفت، لازم می دانیم نکاتی را با ایشان در میان بگذاریم.

تبریک و اعلام حمایت و همکاری :

ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی موفقیت برای شما و مدیران آینده استان به اطلاع می رسانیم تا چند روز گذشته، رسانه های فعال و موثر استان، هر کدام با تشخیص ، استدلال و رسالت شان ، از گزینه ای برای تصدی پست استانداری مازندران حمایت می کردند اما اینک اعلام می داریم فصل رقابت تمام شد و فصل رفاقت ، همدلی آغاز گردیده است و از پس همه تلاش رسانه های استان بر محور همکاری ، کمک و حمایت همه جانبه از استاندار (ربیع فلاح) خواهد بود.

دغدغه ما پیشرفت مازندران :

فصل رقابت کاندیدا و حمایت رسانه ها از گزینه های استانداری مازندران به پایان رسیده و امیدواریم از این پس، فصل همکاری های متقابل جهت شکوفایی استانمان را شاهد باشیم زیرا دغدغه همه ما پیشرفت مازندران است.

ما رسانه های استان ، همواره بر این اصل استواریم که بعنوان یک رسانه مستقل، بدون هیچگونه حب و بغض، همانند کارکرد رسانه ای خود در دولت های گذشته، ضمن پوشش دادن همه نقاط قوت و عملکردها، نقد و رصد سایر اقدامات را نیز مد نظر قرار داده و برای پیشرفت مازندران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

عزل و نصب سیاسی ممنوع:

ما رسانه های مازندران با رصد کامل عزل و نصب های آینده در استان ، به استاندار جدید پیشنهاد می کنیم در انتصابات ( مدیران کل ، فرمانداران ، معاونین و مدیران استانداری) بر اساس اصل شایسته سالاری عمل نموده و انگیزه های سیاسی ، انتخاباتی و جناحی را با سرنوشت مردم استان گره نزنند.

برنامه مشخص برای توسعه استان :

یکی از خواسته های اصلی رسانه های مازندران از استاندار جدید ، برنامه مشخص و مدون برای توسعه و شکوفایی استان است که مطالبه بحقی است و ایشان باید مشخص نمایند که اولویت های استان در امر توسعه چیست . بی شک رسانه های استان ، این مطالبه را همواره پیگیری خواهند نمود تا مدیران از ریل اصلی توسعه خارج نشوند .

البته نکات دیگری نیز وجود دارد که سعی خواهد شد در مجالی دیگر به اطلاع جنابعالی برسد .

والسلام علیکم

جمعی از رسانه های مجازی استان ولایتمدار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 شهريور 1392
ضمن تبریک به آقای ربیع فلاح.امیدواریم بامدیریت وهمکاری با مدیران توانمنداستان باعث پیشرفت استان شوند.
نا شناس 20 شهريور 1392
امیدوارم حرف و عملتان یکی باشد
نا شناس 20 شهريور 1392
ضمن تبریک به جناب فلاح .امیدواریم در انتخاب مدیران ارشد استان وشهرستان جناح بازی نکنند فقط شایسته سالاری را مد نظر داشته باشند
سيد 20 شهريور 1392
اختيار عزل و نصب مديران ومعاونان از اولي ترين و بديهي ترين اختيار استانداره.. استاندار هاي قبلي مگه عوض نكردند لابد اونا سياسي نبودند.. رسانه ها به جاي اينكه دنبال اينگونه مسايل كه سراسر سياسي است بروند دنبال حمايت مسولان و وپيگير مطالبات مردم باشند همان مردمي كه حماسه افريدند و با درايت و بصيرت با تبعيت از رهبري اقاي روحاني را انتخاب كردن تا شرايط حاكم تغيير پيدا كند وتغيير پيدا كردن شرايط در ابتدا مستلزم بخش نرم افزاري و دانش مديران است...
مديران محترم رسانه ها: بجاي مشوش كردن و نااميد كردن مردم بيايد مردانه و مشفقانه و به دور از هرگونه كينه قلم بزنيم
نا شناس 20 شهريور 1392
باسلام خدمت استاندار عزيز
اميدواريم در خدمت رساني به مردم استان موفق و مويد باشيد . ضمن اعلام ارادت و همبستگي به شما و همه مديران بالياقت عزل و نصب را حق شما مي دانيم ان شاا... كساني كه بدونه بليت به قطار مديريت استان سوار شده اند را بيابيد و پياده نمايد . حق يارتان
نا شناس 20 شهريور 1392
رمدانی عزیز چرا واقعیت فنی و حرفه ای را نمی گذارید? ببینید واقعیت چه خبر است 8 سال سکوت کردید بیاید بنویسید آنچه آقایان در این هشت ساله و بخصوص این سه سال بر آموزش آوردند چه بوده است
دهیاری روستای جنید و لاکپل 20 شهريور 1392
باسمه تعالی جناب آقای دکتر ربیع فلاح سلام علیکم انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به شما و ملت شهید پرور استان مازندران تبریک عرض می نماییم.
نا شناس 20 شهريور 1392
با تبريك به جناب آقاي فلاح به عنوان مردي توانمند در عرصه مديريت ارشد استان و آرزوي حمايت همه جانبه مطبوعات استان از اين مرد ولايي. اميد داريم به با ارزيابي و رصد در سطح توانايي مديران فعلي ، زمينه اي براي رشد و تعالي استان فراهم آيد.
مضاعف بر آن اعتقاد ما حاميان استاندار بر اين است كه بايد به صورت منطقي در سطح مديران استاني غربال گري اصولي انجام پذيرد و شر انسانهاي غير مسئول و غير متخصص ، (خصوصاً سازمانهاي تخصصي استان ) بايد كم شود.
و با دستان توانمند اين استاندار امكان پذير است .
اول بايد از درون استانداري شروع كنيد.
نا شناس 20 شهريور 1392
ضمن آرزوی توفیق برای جناب فلاح ،انشاالله استاندار شایسته سالاری را درانتخاب مدیران توجه کنند
نا شناس 20 شهريور 1392
با عرض سلام و تبریک به دکتر فلاح استانداری مبارکتان باشه انشاالله موثمر تمر برای مازندران مظلوم و محروم باشید.
م-ا-ح 20 شهريور 1392
لطفا اصحاب رسانه در این امور دخالت نکننند وهر تصمیمی که استاندار محترم گرفته اند برای همه لازم الاجرا خواهد و همه باید برای پیشرفت استان به جناب دکتر فلاح کمک وهمراه باشیم ان شاالله.
علی 20 شهريور 1392
کسی نمیدونه دکتر فلاح اهل کدام شهرستان استان مازندرانه؟
فیضی 20 شهريور 1392
مدیران محترم و البته دلسوز رسانه های استان : چرا بجای خواسته های بحق و فروان مردم استان مانند بخش کشاورزی . صنعت ( نساجی و ... ) گردشگری ( سواحل و جنگلها و ... ) ورزش استان ( کشتی و باشگاه های ویران شده استان ) بیکاری جوانان نبود دانشگاه فنی و مهندسی در مرکز استان و جاده های مرگبار استانی و خیلی ... شما فقط از مسئولین کم کار سابق دفاع می کنید !!!
نا شناس 20 شهريور 1392
دلتون خوشه واقعا
نا شناس 20 شهريور 1392
اقای فلاح اهل شهرستان بابل -جاده بندپی -شهر گتاب میباشد
لا 19 شهريور 1392
بابلی هس دوست من
نا شناس 19 شهريور 1392
جناب فلاح خوش آمدید اما ای کاش نمی آمدید و ......
نا شناس 19 شهريور 1392
معمولاً مديران استاني اهل كجا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابلي ديگه
نا شناس 19 شهريور 1392
دکتر ربیع فلاح اهل شهر بهارنارنج ( بابل ) میباشد . به امید موفقیت ایشان و پیشرفت روز افزون استان مازندران
نا شناس 20 شهريور 1392
به امید آن روزی که همه شهرهای استان، گلستان شود و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.که این حرف هیچ وقت عملی نمی شود.........بابل ، یا ساری و یا شهر دیگری ندارد .
علی ایمانی 20 شهريور 1392
آخر نفهمیدیم مصداق اینکه بابلی ها این شهر را شهر بهار نارنج قلمداد می کنند چیست !؟ در شهر بایل و اطراف آن یک عدد درخت نارنج یافت نمی شود .
0111 20 شهريور 1392
دوست عزیز نمیدونم از کجا پیام میدی اما خواهشا دوباره یه تنش درست نکن خواستی بیا خودم بهت نشون میدم چرا به بهار نارنج معروفه احتمالا شما به بابل عراق رفتی نه مازندران؟؟؟؟
نامی 20 شهريور 1392
با سلام و عرض تبریک خدمت شما اقای دکتر فلاح از حضور بانوان توانمند در مدیریت استان هم دفاع کنید بهرحال نیمی از رای دهندگان به اقای روحانی زنان بودند لطفا انها را دریابید.
محمد 21 شهريور 1392
انشا الله آقای فلاح موفق باشند...به امید فرمانداری... در ساری
نا شناس 21 شهريور 1392
آقایان رسانه : جابجایی مسئولان از اختیارات استانداره و برمبنای تیم سازی برای فعالیت و خدمت بهتر به استان عمل میکنه ، چرا شما کاسه داغ تر از آش شدید و برای مدیر ارشد استان تعیین تکلیف می کنید ، آدم زنده وکیل وسیع نمی خواد ، بجای جو سازی سیاسی به انعکاس اخبار صحیح اقدام کنید و فقط برای بالابردن آمار بازدیداز سایت هر خبر مضحکی را درج نکنید ، شمار را چه به عزل و نصب ... شما کلاه خودت و سفت بگیر باد نبره ...
نا شناس 21 شهريور 1392
مگر عضویت در جبهه پایداری زیر نظر فقیه عالیقدر مصباح جرم می باشد که آقای شریعت نژاد مدیر کل فنی و حرفه ای باید عزل شود پس شعار فراجناحی چیست ایشان انسانی سالم و متخصص می باشد
رضا 21 شهريور 1392
يكي از نمايندگان مجلس اشاره كرد كه مازندران استان سياسي ايه بدين مفهوم كه سر هر تغييري كلي سر و صدا به پا ميكنند و موافق و مخالف داره ولي علتش را نگفت. بنظرم علت اصليش اينه كه دارايي و ثروت در مازندران بسيار كمه و چون اين مقدار كم به همه نميرسه لذا سر تصاحب اين مقدار كم همه با هم جار و جنجال ميكنند و به انواع حربه ها متوسل ميشوند.
لذا مسئولان مازندراني در سطوح كشوري، متنفذين و در نهايت استاندار محترم: شما رو به خدا بيائيد طي يك برنامه ريزي مدون و چند ساله توليد ثروت و دارايي را در استان زياد كنيد تا نتيجتا اينقدر به همه برسه كه براي تصاحب اون مقدار كم تو سر و كله هم نزنند و زير پاي همديگه رو خالي نكنن. براي اثبات اين ادعا كافيه شما نگاهي بيندازيد به نوع روابط در استانهايي با عدد توليد ثروت بالا و آنرا مقايسه كنيد با نوع روابط در استانهايي مثل مازندران كه توليد ثروت كمي دارند.
نا شناس 21 شهريور 1392

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر ربیع فلاح
ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت استانداری مازندران اعلام میداریم مازندران عزیز با ویژگیهای اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی و تاریخی و نیز طبیعت زیبای آن با انتخاب به حق شما فصل جدیدی را شروع می کند.رجاء واثق داریم حضرتعالی با نشان دادن صداقت و کارآمدی و نیز وفاق و همدلی موجبات بروز و شکوفایی استعدادهای بالقوه استان و رفع تنگناهای رشد و توسعه ی پایدار همه جانبه در عرصه‌های مختلف صنعت و کشاورزی و بازرگانی ، صحیفه ماندگاری را به یادگار خواهید گذاشت.
ما جامعه دانشگاهیان ضمن قدردانی از ریاست محترم جمهور و نیز وزیر محترم کشور با ارج نهادن به این انتخاب و اعلام آمادگی امیدواریم در پرتو اصل اصلاحات که تضمین کننده نظام اسلامی است با بهره‌گیری مناسب از فرصت های موجود و رفع مشکلات انباشته شده ی این استان محروم و مستعد بار دیگر امید، نشاط و پیشرفت را پیشکش مردم شری بزرگوار این خطه نماییم.

و من الله التوفیق

جامعه اسلامی مدرسان و دانش آموختگان و مجمع اسلامی ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی مازندران


نا شناس 21 شهريور 1392

استاندار شش ماهه...
تاشب عید مهمان ما هست.
به هرحال موفق باشد
نا شناس 21 شهريور 1392
اقاي رمداني بدهي شما به اقاي بابايي كي تمام ميشود كامنتي كه حتي بصورت ايما واشاره هم نوشته مي شود درج نمكنيد اما هرچه بر عليه شريعت نژاد به دورغ هم گفته مي شود ابايي از درج ان نداري حالا اين كامنت را بگذاريد چون به اندازه يك معدن برايتان سود دارد
نا شناس 21 شهريور 1392
با سلام خدمت همه دوستان
به نظر می رسد نکته ای که قابل تامل و اندیشه می باشد این موضوع می باشد که برای یک دوره مشخص 4 ساله یا تا زمانیکه آقای ربیع فلاح استاندار مازندران می باشند ، دست در دست هم و همه بعنوان یک مازندرانی اصیل در پی ساختن مازندران باشیم و از موضوع فلانی ساروی ، بابلی و یا هر نقطه دیگر استان پهناورمان ... می باشد خود داری کنیم چرا که همه مازندرانی هستیم .
با پیشرفت روزافزون استانهای همجوار و حتی استانهای محروم ، این مازندران زیبا است که باید پیشرفت داشته باشد .
و این شعر زیبا را برای هم زمزمه کنیم که
تو که اندیشه ات ساختن است
بیاییم خانه ای بساز یم
پنجره اش رو به خورشید ...
و ایوانی پر از خوشبختی ...
برای خود و فرزندانمان
همه با هم یکی شویم
و این یعنی عشق...
نا شناس 21 شهريور 1392
نباید ایشون می اومدند احتمالا به 2 سال نمی کشه همه با عزل و نصب ها و پروژه های مربوط به شهر بابل ناراضی میشن و برکنارش می کنن
نا شناس 20 شهريور 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمندجناب آقای دکتر ربیع فلاح : انتصاب بجا و شایسته و به حق حضرتعالی را به سمت استاندار مازندران به جنابعالی و مردم عزیز مازندران تبریک عرض نموده و این اطمینان را داریم با توجه به توانمندی و مدیریتی که در حضرتعالی سراغ داریم و با حمایت مردم ولایت مدار مازندران و بر خلاف مدیران دیگر استان دنیایت خیلی بزرگ و ظاهر و باطن حضرتعالی یکی می باشد در سمت استاندار موفق و پیروز و سربلند می شوید . انشاالله
نا شناس 20 شهريور 1392
فقط هر چی زودتر کارکنان کتابخانه های عمومی را از شر مدیرکل عقده ای وبدون احساس اداره کل کتابخانه های عمومی (امامزاده)را کم کنه...باتشکر به امید موفقیت اقای فلاح عزیز
نا شناس 21 شهريور 1392
يكي ازمديراني كه سياسي بازي بر ارزش خدمت ترجيح داده ..... ميباشد ايشان مصداق يك فرد سياسي كار مي باشد يك روز از طرفدارن پر وپاقرص احمدي نژاد امروز هم به دروغ خودرا طرفدار روحاني جا زده است
siavash 21 شهريور 1392
جایگاه شخصیتهای علمی مرکز استان یا سارویها کجاست؟فعلا بابلیها بر عرصه سوارند:وزیر ورزش امیرکلا بابل نریمان معاون وزیر راه ربیع فلاح استاندار مازندران حتما معاونین ایشان از غرب و شرق استان !!!!!!!!!!!!!!به همین دلیل اوضاع مرکز استان چنین است.کسی نیست از حق واقعی سارویها دفاع کند!!!؟؟؟
siavash 21 شهريور 1392
جایگاه شخصیتهای علمی مرکز استان یا سارویها کجاست؟فعلا بابلیها بر عرصه سوارند:وزیر ورزش امیرکلا بابل نریمان معاون وزیر راه ربیع فلاح استاندار مازندران حتما معاونین ایشان از غرب و شرق استان !!!!!!!!!!!!!!به همین دلیل اوضاع مرکز استان چنین است.کسی نیست از حق واقعی سارویها دفاع کند!!!؟؟؟
نا شناس 21 شهريور 1392
اقای فلاح را شفقت دوم بدانید هم محلی هم هستند مدیرت بابلی را قبلا تجربه کردیم
نا شناس 21 شهريور 1392
استاندار که بابلی شد باید فاتح بقیه رو خوند تاحالااینجوری بود
نا شناس 22 شهريور 1392
جناب آقای ربیع فلاح ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی سلامت مردم بابل را از دست ...دانشگاه علوم پزشکی بابل نجات دهید.
نا شناس 23 شهريور 1392
هیس ! مازنیها فریادنمی زنند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.