.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فلاح در مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استانداری+ حواشی ؛
وضعیت مازندران را تغییر ندهم از استان می‌روم
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: برای توسعه مازندران باید آستین‌ها را بالا بزنم و اگر نتوانم وضعیت استان را تغییر دهم خودم مازندران را ترک می‌کنم.

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: برای توسعه مازندران باید آستین‌ها را بالا بزنم و اگر نتوانم وضعیت استان را تا دو سال آینده تغییر دهم خودم مازندران را ترک می‌کنم.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار در مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به حضور گسترده مردم در مشارکت انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که باعث تغییر و تحولات گسترده خواهد شد گفت: استان مازندران از امکانات و پتانسیل بالایی از همه لحاظ برخوردار است اما متاسفانه از میانگین رشد متوسط کشوری پایین تر قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات به حق مردم را ما مسئولین باید پاسخگو باشیم افزود: مشارکت بالای 92 درصد مردم در انتخابات اخیر وظیفه مسئولین  ما درخدمت رسانی هرچه بیشتر را سنگین تر کرده است.

ربیع فلاح با بیان اینکه ما با یک سوم تولید داریم کار می کنیم یادآور شد: استانی که دارای بیش از هزار میلی متر باران بطور متوسط در طول سال است، نباید در حوزه آب شرب شهرها و روستاها مردم مشکل داشته باشند.

وی همچنین در ادامه سخنانش با طعنه به برخی از مسئولین ادوار گذشته که استان مازندران را با کشورهایی مثل هلند و دانمارک مقایسه می کردند اما متاسفانه این استان از زیرساخت های اولیه هم محروم است، اظهار داشت: گناه کمبود های مردم بر گردن مسئولین است.

فلاح جلودار افزود: ما نباید با سخنان بی اساس و بی پایه وقت مردم را بگیریم و وظیفه داریم شبانه روز کار کنیم و دنبال مطالبات به حق مردم باشیم  و آنها را در طول مدت کوتاهی برای مردم استان به ارمغان بیاوریم.

استاندار مازندران با اشاره به بیکاری آشکاری که در استان وجود دارد بیان داشت: 25 هزار مهندس در مازندران خدمت می‌کنند و بسیاری از نیروهای کارآمد مازندران فاقد کار هستند.


وی با تاکید بر اینکه نباید در همه موارد از خزانه استفاده کنیم ، شاخص استفاده از حوزه دولتی را مربوط به ادوار گذشته دانست و افزود: در این برهه از زمان ما مسئولین باید دیدگاه خود را فراتر از مسائل اداری و دولتی ببینیم.

فلاح همچنین اظهار داشت: جای تاسف است که ما هنوز به این نتیجه نرسیدیم که به دنبال گردشگر اقتصادی باشیم یا اقتصاد گردشگری؟!

وی افزود: واقعا جای سوال و تعجب دارد که هنوز مدیران در حدود جواب این سوال هستند درحالیکه استانی مانند ونیز اگر پیشرفت پیدا کرد از پتانسیل و استعداد مردمی در جهت ارائه خدمات توریسم بطور بهینه استفاده کردند.

ربیع فلاح تصمیم گیری در جهت ارائه کارهای عقب مانده و سریع در استان را توسط مدیران خواستار شد و افزود: تنها دو پروژه موفق گردشگری در استان بیشتر وجود ندارد.

وی با طرح این سوال که چرا سواحل ما به اندازه ی قابلیت های خدادادی ظرفیت جذب توریسم ندارد و در کنار دریا شرایط نابسامان وجود دارد این امر را در دولت جدید پذیرفته شدنی ندانست و یادآور شد: اینکه مدیران بگویند استان طرح و برنامه ندارند دو زار(2 ريال)  برای مردم ارزش ندارد!؟

این مقام مسئول قول داد که امور را هرچه زودتر عملیاتی کند و از مدیران دستگاه های اجرایی نیز خواست هرچه زودتر مانند جبهه جنگ بسیجی وار وارد عرصه ی عمل شوند.

استاندار با اشاره به اینکه 93 درصد مردم با امید پای صندوق رای آمدند خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی و دولت یازدهم گفت: پاسخگوی مطالبات مردم، شما هستید زیرا استان مازندران علی رغم شرایط مساعد آب و هوایی و اقلیمی در طرح های مختلف از جمله استان های همجوار بسیار عقب افتاده تر است و بر پیگیری سریع طرح ها و وقت گذاشتن توسط مدیران تاکید کرد.

ربیع فلاح  با بیان اینکه مردم سایر استا ن های کشور صدها کیلومتر راه آب را به استان خود سرازیر می کنند تاکید کرد: در حالیکه از زمین و زمان این استان آب (باران) می بارد، اما آب را بر دریا می ریزیم و در فصل خشکسالی با کمبود آب مواجه هستیم.

 وی در پایان سخنانش با یادآوری که من کار گذشتگان را زیر سوال نمی برم و از خدمات استانداران و مسئولین گذشته قدردانی بعمل می آورم به مدیران جدید هم می گویم که باید کارها با رویکرد سرعت و دقت پیگیری و دنبال شود .

وی همچنین ادامه ی روند توسعه عمرانی را از جمله سدها، پل ها، زیرگذرها و دیگر طرح های عمرانی را از جمله برنامه های دولت یازدهم در مازندران عنوان و از خدمات مهندس هاشمی معاونت عمرانی گذشته قدردانی کرد و گفت: تودیع ایشان برای ما سنگین است.

به گزارش شمال نیوز، در این مراسم با قدردانی از خدمات سید عیسی هاشمی حیدری، علی نبیان به سمت معاون جدید عمرانی استانداری مازندران منصوب شد.

حواشی جلسه شورای اداری استان

• جلسه شورای اداری استان طبق ساعت مقرر، ساعت 15 شروع و استاندار مازندران بهمراه معاونین وارد جلسه شدند.

• با توجه به معرفی احمد مظفری بعنوان مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری و امور بین الملل استانداری مازندران، عدم حضور روح ا.. معافی مدیر کل سابق روابط عمومی استانداری مازندران در این جلسه جای سوال بسیاری برای رسانه ها باقی گذاشت!

• طولانی شدن سخنان سیدعیسی هاشمی که به مدت بیش از 40 دقیقه طول کشید، حوصله مدیران جلسه را سر برد

• غیبت برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی از جمله یونسی معاون سیاسی امنیتی و ابراهیمی مدیر کل ارشاد اسلامی مشهود بود.

• از جمله مسائلی که برخی از رسانه ها را متعجب کرد، مجری برنامه بود که برخلاف ادوار گذشته، روابط عمومی و یا یکی از کارمندان روابط عمومی این مسئولیت را بر عهده داشت، خیران پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی دولت یازدهم این وظیفه را بر عهده گرفت و برنامه های استاندار جدید را ارائه نمود.

• استاندار مازندران در قسمتی از بیاناتش گفت: معاونین استاندار حکم قائم مقام ما در پیگیری امور را در شهرستان ها دارند.

• در پایان جلسه از ورزشکاران و مدال آوران استان از جمله حسن خسروی از محمودآباد دارنده نقره پرورش اندام بزرگسالان جهان در مراکش، علی درویش متولی از ساری مربی بدنسازی بزرگسالان در مراکش، سید پیمان حسینی از نوشهر و مهدی حسینی از نکا که در جام بین قاره ای فوتبال ساحلی کشور مقام اول را کسب نمودند جوایزی از سوی استاندار به انها اهدا شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آذر 1392
استاندار محترم اميدواريم حرفهايي كه گفتيد در حد حرف نباشد. (به عمل كار برآيد به سخنراني نيست) به اميد شادي دل مردم.
علی 13 آذر 1392
استاندار محترم اینجانب بعنوان یک شهروند ساروی -مازندرانی خوشحالی خودم را از این حرفها اعلام میدارم . ولی ما یاد گرفتیم از گذشته درس بگیریم .
همینکه بتوانی مازندران را بعنوان قطب کشاورزی (با صادرات کالا) در کشور و حتی جهان بشناسونی کار بسیار زیادیه .
شهرام 13 آذر 1392
آقای استاندار واقعاً می خواهی در استان تحول ایجاد کنی تو را بخدا بیا طرح سال 76 جابجایی کمربندی غربی را انجام بده . الان با توجه به موقعیت مسکونی و .... محیط مورد نطر بهترین موقع است چراکه این کمربندی فعلی چند سال دیگر می شود بلوار امیر مازندرانی و حالا شما بدو اعتبار بدو جان هرکه را دوست داری بیا و طرح را دنبال کن و یک خدا بیامرزی برای خود و خانواده خود برای سالهای آتی بگذار ممنون.
نا شناس 13 آذر 1392
آقای استاندار شما همین مشاور رسانه ای خود و افراد نامعتدل کنار خودت رو جمع و جور کنی هم یک هنر است.
lم ح 13 آذر 1392
استاندار محترم مازند ران ضمن تشکر وقدر دانی از دلسوزیها جنابعا لی امیدوارم که با همان روحیه بسیجی وجهادی که با نون کوجه وبنیر خالی برای بیشرفت کشور قدم می کرفتند الان همانطور شود قدمهای موثر وکار ساز که بتواند کارهای زیر بنایی صورت کیرد اشتغا لزایی شود کسب و کار زیاد شود تعاونیها در روستا ها تشکیل شود تا این امر بتواند در روستاها هم مردم به کار مشغول شود بله اقای استاندار همه جیز داریم کار دست اهل کارش نیست فقط اقایان می کویند بودجه فقط باید از تهران بیاید خودشان نمی توانند طرح بدهند برنامه بدهند که باعث شکو فایی کشور عزیزمان شوند این درد دل یک بسیجی امام است که برای جنابعالی می نو یسم هجکس نمی تواند از این مازندان با توجه به بتانیسل بالا ی ان طر حی را اجرا کند که باعث در امد زایی مردم شود مثلا درامر مسافرها جرا ما نباید عوارض بکیرم از مسافرها ایا استان ما نیاز به سد وجمع اوری ابهاد را ندارد ایا سدهای خاکی در روستاها باعث شکوفایی روستا ها محروم نخواهد شد ایکا ش بولهای که در دولت قبلی صرف حیف میل یک سری شد کاش این بولها صرف اقتصاد وتولید می شد که امروز اینکونه نباشیم استاندار عزیز دلیومه شما زیبا هست مشخص کرذدید که فکر سازندکی را دارید مردم ویارانت کوش به فرمان جنابعالی هستند بدونه هجکونه جشم داشتی بهع شما برادر عزیز کمک کنند در این راه ثابت قدم هستند ارتمد شما محمدی فولادی
نا شناس 13 آذر 1392
لطفا اقای فلاح به جای اینکه شعار بدهید مدیران دستگاه اجرای خودتان را تغیر بده اگه این کار را نکنید در آینده متضرر خواهی شد
احمد نژاد 13 آذر 1392
همه آمدند شعار دادند . شنیدن کی بود مانند دیدن - به امید آن روز
نا شناس 13 آذر 1392
همین الانم خیلی طولش دادی ...زدتر جابجایی ها رو انجام دهید تا اهدافتان به ثمر بشیند...
نا شناس 13 آذر 1392
با سلام و خسته نباشید امید واریم در آینده شاهد تعقیرات خوبی در سطح مدیران شهرستانی باشیم آقای استاندار فکری بحال غرب مازندران و کاربری های زمینهای آن بکنید واقعا برای مردم کشاورزی در زمینهای متراژکوچک به صرفه نیست تعقیر به حالت توریستی با توجه به پتانسیل منطقه و توسعه پایدار میتواند مشکل بیکاری منطقه را نیز حل کند همت شما در تعویض مدیران پروازی راه گشای بسیار از مسایل است
نا شناس 12 آذر 1392
آقای رمدانی با سلام لطفا کامنت ها را سلیقه ای گلچین نفرمایید. چرا راجع به مدیریت کشاورزی استان نزدید؟
نا شناس 12 آذر 1392
اقای دکترفلاح شما نتونستی روسای ستادهایت را جابجا کنی حالا می خوای استان رادرست کنی
نا شناس 12 آذر 1392
احسنت تسریع در تغییر تمامی فرمانداران نیز از خواسته های ماست.
نظام 12 آذر 1392
از استاندار محترم و فرهيخته ما چيزي جز اين انتظار نميرفت
احست برشما.
مطمئن هستيم كه مازندرن با حضور بادرايت شما آباد خواهد شد ورسانه هايي كه با نوشته هاي سطحيشون ميخوان شما رو زير سئوال ببرند راه به جايي نخواهند برد
موفق باشيد
گمنام 13 آذر 1392
سلام
اقاي استاندار
لطف كن بجاي تغيير مديران مجرب به فكر اباداني استان و گرفتن بودجه بيشتر براي استان باشيد
مازندران رو شما تغيير نميدي بلكه يه سري مديراي لايق رو داري تغيير ميدي
نا شناس 13 آذر 1392
تا2 سال آینده؟؟؟؟
یعنی قراره این وضعیت تا 2 سال دیگه ادامه داشته باشه؟؟؟
آقای استاندار شما اولین استاندار این دولت هستی تا حالا چیکار کردی؟؟هنوز نتونستی مجموعه دفتر خودتو سروسامان بدی؟بابا این مازندران گناه داره.چرا اینقد داری بااین مردمی که همیشه در صحنه هستن بازی میکنین؟؟استانهای دیگه دیرتر استاندار گرفتن اما زودتر مدیر عوض کردند.آخه یه مدیر یا فرماندار دولت قبلی با چه انگیزه ای از این دولت دفاع کنه؟؟آقاجان اگه این کاره نیستی سکو رو بده به یه کار بلد.او دنیا هم باید جواب گو باشیا
نا شناس 13 آذر 1392
اقای استاندارخسته نباشی حرف نداری تااخرش پات وایستادیم.بااقتداربروجلو کم نیار.
نا شناس 13 آذر 1392
بنظر شما صحبت از "رفتن" در دایره تدبیر میگنجد؟!!!!!!!!!!!!!
صبرایی 13 آذر 1392
برترین مردم داورترین انان به حق است ومحبوب ترین انان نزد خدای سبحان راستگوترین ان ها است...اقای استانداربه فکر ما بیکاران باشیدکه اگر مشکل بیکاری حل شود جامعه بسمت ترقی گام خواهد گرفت /////
نا شناس 13 آذر 1392
اگر مرد تغییر بودی همین دو ماه میتوانستی کار انجام بدی برادر............. شعار دیگه بسه بیایین تو میدون اگر هم خیلی سخته چهار گوشه میدون رو ببوسین برین کنار مگه شهید رجایی دوه ماه بیشتر رییس جمهور بود ..ببینین چقدر خدمت کرد...........همشهری ..........
نا شناس 14 آذر 1392
ای مازندرانی های بد بخت انقدر ساری بابل نکنید به فکر ساختن استا نتان باشید اتحاد رابیاین از ما یزدی ها یاد بگیرید.
نا شناس 14 آذر 1392
نمی دونم بابلی ها چرا از شهر ما خرج می کنند
شهروند ساروی - مازندرانی ؟؟؟؟ یعنی چی
چالوس مدعی العموم 15 آذر 1392
آقای استاندار"اگر میخواهید آه مردم غرب استان گریبانگیر شما وخانواده تان نشود از همین ابتدای کار بودجه همه شهرستانها را عادلانه تقسیم کنید.
صابر 14 آذر 1392
آقای استاندار هوای ساری را داشته باشید چون آبروی استان است و مرکز سیاسی استان
نا شناس 16 آذر 1392
مدیر سایت لطفا کامنت های ما را تو سایت بیار چرا حرف حساب سرت نمی شه مگه از اقایون می ترسی
حمید 16 آذر 1392
با سلام خدمت اقای استاندار
بنده یکی از شهروندان این استان هستم و به والله هیچ چشمداشتی از این نظام و استان و مسئولین ندارم
پدری دارم که 35 سال رنج بیماری را به دوش کشید و مردانه با حقوق ناچیزیش زندگی کرد و حال نیز زندگی میکند و خدا را شکر 2 فرزند از 3 فرزندش در این سیستم که عدالتی نیست دکتر و و دکتری تخصصی یک رشته را دارند و مشغول هستند و من این مسئولین را به سرنوشت و دوران ایاز در صدارت سلطان محمود راهنمایی میکنم
تنها بگویم آقایان عزیز و بزرگوار این همه با حب و بغض حرف نزنید انسانها آبرو دارند و و با آبروها بازی نشود و از استاندار میخواهم به مسئولین دلسووز اعتماد کند و در ادوار گذشته و در دولتهای گذشته نیز مسئولین و مدیران کلی بودند که سالم و بی ریا کار میکنند و همواره بایست در زمانهای سخت به افراد امتحان پس داده اعتماد کرد و اینکه خانواده های شهداء را خوشحال کنیم
آقای استاندار به والله قسم حب دنیا نمی ارزد و دل کسی را بدرد بیاوریم و فردای قیامتی هم هست از شهداء الگو بگیریم و فرزندان شهید و آنهایی که امتحان پس دادند را اجر و قرب دهیم و متخصصلان و تحصیلکرده های این مملکت به والله در شرایط سخت درس خواندند و از آنها حمایت کنیم و به عمل کار برآید و به سخندانی نیست

ای پرده روزگار خوش رقصی کن تا پنجره ای باز هست
وای بر روزی که پنجره ها بسته شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.