.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داماش و ملوان جریمه شدند
درخصوص اظهارات آقای امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان مبنی بر بیان مطالبی از طریق برنامه نود که در سایتهای خبری هم انعکاس داشته و پرونده مفتوح و در دست رسیدگی است.

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلفات تماشاگران منتسب به داماش گیلان، در بازی 15 آذر 92 مقابل ملوان انزلی اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی جزئیات پرونده و دعوت از طرفین حکم را به شرح زیر اعلام می کند:

1-تخلفات تماشاگران تیم داماش گیلان، در دیدار مورخ 15 آذر92 مقابل تیم ملوان انزلی که بر اساس گزارشهای داوری و نظارت، دلالت بر فحاشی، اهانت، سر دادن شعارهای غیر اخلاقی، پرتاب اشیا در طول مسابقه توصیف و همچنین بنا به ادعای مسئولین تیم ملوان بندرانزلی، وارد کردن خسارت به اتوبوس های تیم ملوان انزلی ذکر شده است و با لحاظ اینکه تخلفات تیم داماش مسبوق به سابقه هم بوده، به استناد مقررات بندهای چهارم و پنجم ماده 22 آیین نامه انضباطی، تیم داماش گیلان را به انجام یک بازی بدون تماشاگر و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده و تذکر می دهد چنانچه در دیدارهای آینده، تخلفی از تماشاگران مربوطه گزارش شود، برگزاری دیدار در خارج از استان هم در دستور کار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.

2-درخصوص اظهارات آقای امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان مبنی بر بیان مطالبی از طریق برنامه نود که در سایتهای خبری هم انعکاس داشته و پرونده مفتوح و در دست رسیدگی است.

3-تخلفات عبدالله مرغوب سرپرست تیم داماش گیلان با مقررات بند دوم ماده 23 آیین نامه انضباطی تطبیق داده شده و نامبرده با توجه به مواردی که گفته، به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات مسلمان رسمی محروم و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال، جریمه نقدی محکوم می شود.

4-رسیدگی به خسارات ادعایی باشگاه ملوان انزلی منوط به طرح شکایت با رعایت مقررات مواد 8 و 9 آیین نامه انضباطی و ارائه مستندات مثبت ادعا بر حسی موازین جاری خواهد بود.

بند یک رای در کمیته استیناف قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد ولی بند سه قطعی و لازم و الاجرا است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : داماش , ملوان , جریمه
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 اسفند 1392
این خبر مهمتر یا کسب 11مدال وزنه برداران مازندرانی در اسیا رمدانی عزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.