.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد. بازگشت ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش
ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد. نساجی در لبه پرتگاه سقوط؛ بازی‌های باقی مانده این تیم سخت است
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد.(ادامه)
نساجی صفر - یک ملوان؛ قوهای سفید سه امتیاز دربی شمال را کسب کردند
دربی حساس فوتبال شمال ایران بین تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد بر خلاف جریان بازی و با از دست دادن موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان نساجی با برد قوهای سفید پایان یافت تا الهامی و بازیکنانش یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
دولت فیلیپین ادعا کرد ارتش ایران که پیش از این ملوانان نفتکش سنت‌نیکلاس را به دلیل تخلف بازداشت کرده بودند، آزاد کردند. فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
دولت فیلیپین ادعا کرد ارتش ایران که پیش از این ملوانان نفتکش سنت‌نیکلاس را به دلیل تخلف بازداشت کرده بودند، آزاد کردند.(ادامه)
دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی به دلیل مصدومیت نمی تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر تیم خود را همراهی کند. شوک به نساجی/ رضایی فصل را از دست داد
دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی به دلیل مصدومیت نمی تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر تیم خود را همراهی کند.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد. روز‌های سخت استقلال برای حفظ صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد.(ادامه)
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند. ۶ بازیکن آبی پوش در خطر محرومیت
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند.(ادامه)
رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که یک کشتی باری این کشور در دریای مرمره غرق شده و عملیات جستجو برای یافتن سرنشینان آن آغاز شده است. کشتی باری ترکیه در دریای مرمره غرق شد
رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که یک کشتی باری این کشور در دریای مرمره غرق شده و عملیات جستجو برای یافتن سرنشینان آن آغاز شده است.(ادامه)
برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست. مبلغ درخواستی برانکو و کادرش از پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست.(ادامه)
پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که زمان زیادی از فتح همه جام‌های داخلی‌اش در فوتبال ایران نمی‌گذرد، رسما وارد بحران شده است. حالا 60 روزی می‌شود که این تیم خوب بازی نمی‌کند و سرمربی‌اش با چالش‌های ریزودرشتی مواجه است. این تیم در حالی همین شب گذشته در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد که از دوم آبان به این طرف، روزهای خوشش به پایان رسیده و نتیجه نمی‌گیرد. پرسپولیس رسما از صدر دور شد/ مرثیه‌ای برای یحیی
پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که زمان زیادی از فتح همه جام‌های داخلی‌اش در فوتبال ایران نمی‌گذرد، رسما وارد بحران شده است. حالا 60 روزی می‌شود که این تیم خوب بازی نمی‌کند و سرمربی‌اش با چالش‌های ریزودرشتی مواجه است. این تیم در حالی همین شب گذشته در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد که از دوم آبان به این طرف، روزهای خوشش به پایان رسیده و نتیجه نمی‌گیرد.(ادامه)
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس ـ استقلال؛ جنگ در حضور میهمان تازه‌وارد!
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.(ادامه)
شمال نیوز : صادق متجدد معروف به «صادق بوقی» بوقچی تیم سپیدرود رشت از علاقه خود به سپیدرود و ملوان بندرانزلی و آرزوی فوتبالی خود می‌گوید و واکنش جالبی به خبر دستگیریش توسط مأمورین دارد . صحبت‌های «صادق بوقی» درباره ملوان و تکذیب خبر دستگیری اش / صفحه اینستاگرام صادق بوقی برگشت؛ ۴۰ هزار فالوور اضافه شد!
شمال نیوز : صادق متجدد معروف به «صادق بوقی» بوقچی تیم سپیدرود رشت از علاقه خود به سپیدرود و ملوان بندرانزلی و آرزوی فوتبالی خود می‌گوید و واکنش جالبی به خبر دستگیریش توسط مأمورین دارد .(ادامه)
سبقت ملوان از سپاهان و پرسپولیس با شکست هوادار
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ملوان در خانه هوادار و شکست خانگی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان پیگیری شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند. انتقاد تند مدیرعامل ملوان : چرا کاری می‌کنید که شرمنده زنان شویم؟
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند.(ادامه)
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند. جزئیات حضور یک آقازاده در پرسپولیس | پدر این پسر برای پرسپولیس دردسرساز است!
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند.(ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی در تاجیکستان مشخص کرده پرسپولیس و سرمربی اش به یک بن‌بست تاکتیکی رسیده اند که این اصلاً برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس خوب نیست. تیم یحیی به بن‌بست تاکتیکی خورده/ این فوتبال در شأن پرسپولیس نیست
پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی در تاجیکستان مشخص کرده پرسپولیس و سرمربی اش به یک بن‌بست تاکتیکی رسیده اند که این اصلاً برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس خوب نیست.(ادامه)
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت. رفتار حرفه ای مورایس در لیگ برتر
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت.(ادامه)
تیم‌های نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مقابل هم صف آرایی می‌کنند. نبرد نساجی و ملوان در شهرآورد سنتی شمال کشور
تیم‌های نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مقابل هم صف آرایی می‌کنند.(ادامه)
سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از شکست یک بر صفر در برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر از سمت خود استعفاء داد. سرمربی بعدی استقلال کیست؟/ نام ۴ گزینه به میان آمد
سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از شکست یک بر صفر در برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر از سمت خود استعفاء داد.(ادامه)
پر‌سپولیس در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۳-۱ ملوان را شکست داد.

پیروزی پر‌سپولیس بر ملوان در دیداری تدارکاتی
پر‌سپولیس در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۳-۱ ملوان را شکست داد. (ادامه)
کارشناس داوری به تحلیل قضاوت دیدار استقلال و ملوان پرداخت. اشتباه بزرگ داوری در دیدار استقلال/ پنالتی علیه آبی‌ها درست بود؟
کارشناس داوری به تحلیل قضاوت دیدار استقلال و ملوان پرداخت.(ادامه)
نادر عزت اللهی مربی تیم ملی نونهالان فوتبال ایران درباره احتمال حضورش در استقلال و پرسپولیس و ملوان با خبرنگار فارس گفت‌وگو کرد. شرط پیوستن سعید عزت اللهی به استقلال و پرسپولیس مشخص شد
نادر عزت اللهی مربی تیم ملی نونهالان فوتبال ایران درباره احتمال حضورش در استقلال و پرسپولیس و ملوان با خبرنگار فارس گفت‌وگو کرد.(ادامه)
مدافع ملوان شاگرد سیروس پورموسوی شد. مدافع ملوان آبی‌پوش شد
مدافع ملوان شاگرد سیروس پورموسوی شد.(ادامه)
نساجی یک باشگاه آسیایی است و باید برایش آسیایی فکر کرد. تفکر آسیایی برای نساجی
نساجی یک باشگاه آسیایی است و باید برایش آسیایی فکر کرد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد. استقلال و پرسپولیس جریمه شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.(ادامه)
استقلال و پرسپولیس جریمه شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.(ادامه)
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود. تلاش سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول؛ ملوان دوباره به داد پرسپولیس می‌رسد؟!
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.