.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از شکست آبی‌ها مقابل داماش ؛
هوادار 21 ساله استقلال در رشت جان باخت
شمال نیوز: یک هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیم محبوبش برابر داماش گیلان و از دست دادن قهرمانی نیم‌فصل جان باخت.

شمال نیوز: یک هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیم محبوبش برابر داماش گیلان و از دست دادن قهرمانی نیم‌فصل جان باخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بعد از شکست یک بر صفر استقلال برابر داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت یکی از هواداران باشگاه استقلال از شدت ناراحتی در ورزشگاه  دچار حمله قلبی شد و به دلیل اینکه آمبولانس در ورزشگاه حضور نداشت، با ماشین شخصی و با تاخیر به بیمارستان رازی شهر منتقل شد و در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حبیب رفعتی ساجدی 21 ساله نام این هوادار جوان است که امشب بخاطر فوتبال جان باخت.

در پایان مسابقه هواداران استقلال را چند دقیقه در ورزشگاه نگه می‌دارند تا ابتدا هواداران تیم میزبان از ورزشگاه خارج شوند. در آن چند دقیقه نیز آمبولانس و نیروهای امدادی ورزشگاه را ترک کرده بودند.

استقلال در آخرین دیدار نیم‌فصل میهمان تیم داماش گیلان بود و در صورت تساوی هم قهرمان نیم‌فصل می‌شد؛ اما آبی پوشان تهرانی با یک گل شکست خوردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : استقلال , فوتبال , داماش
نظرات خوانندگان :

پوریا-شیخ رشتی 14 آذر 1391
آقا چرا دروغ میگی ما پشت دروازه بودیم آمبولانس هم بودش!!!! بیخود دروغ تحویل مردم ندین
نا شناس 15 آذر 1391
من تو ورزشگاه بودم اما ندیدم برای کسی همچین اتفاقی بیفته ولی تماشاگرای استقلالو نگه داشتن و واقعا نمیدونم دلیلشون برای این کار چی بود حتی تماشاگرای استقلال میپرسیدن "برای چی نمیذارین بریم؟؟؟" خود سرباز ها هم خبر نداشتن !!!! و میگفتن : نمیدونیم باید وایستین !!! واقعا این کارا برای فوتبال ما زشته که بخوان تماشاگرا رو نگه دارن !!
خب اگه بخواد اتفاقی بیفته چند دقیقه بعدم میتونه بیفته !!!! این کاراشون فقط باعث همچین اتفاق هایی میشه!!!
نا شناس 15 آذر 1391
اخه برا فوتبال هم اینقد ناراحتی کنیم که بمیریم فوتبال ما رو به گند کشیدن واقعا که حالا بمیریم برا فوتبال نشد که نشد به درک.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.