.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقلب در اعلام نتایج مناظره تلویزیونی!
در تصوير زیر بالاتر بودن امتياز الياس حضرتي و محمدرضا خباز در نظرسنجي انجام شده قابل رويت است.


به گزارش شمال نیوز، روزنامه اعتماد نوشت:

در پشت‌صحنه برنامه‌هاي صدا و سيما اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه مخاطبان از آنها اطلاعي ندارند. روز جمعه در شبكه يك سيما مناظره‌يي بين تعدادي از فعالان سياسي و رسانه‌يي از هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب برگزار شد كه بخش‌هايي از آن در صفحات سياسي ديروز منتشر شده است.

اما گذشته از اظهاراتي كه ميان ‌ميهمانان اين مناظره رد و بدل شد، پشت صحنه آن هم خبرساز شد. روز گذشته خبرگزاري «مهر» عكس‌هايي را از اين برنامه تلويزيوني منتشر كرد كه به نوعي نشان مي‌داد نتيجه‌يي كه توسط اين برنامه درباره راه پيدا كردن دو نفر از شركت‌كنندگان در مناظره به مرحله بعدي بود با واقعيت انطباق چنداني نداشت.


در اين مناظره كه سليمي‌نمين و دهقان به مرحله مناظره دو نفر راه يافتند، در صورتي كه عكس‌هاي منتشر شده از پشت صحنه اين برنامه حكايت از آن دارند كه طبق نظرسنجي انجام شده بايد افراد ديگري به اين مرحله راه مي‌يافتند. بر اساس عكس‌هاي منتشر شده الياس حضرتي و محمدرضا خباز در نظرسنجي مردمي بالاترين رتبه را داشتند اما ظاهرا صدا و سيما ترجيح داد به جاي نظر مخاطبان، نظر خود را ملاك انتخابش قرار دهد.

در تصوير فوق بالاتر بودن امتياز الياس حضرتي و محمدرضا خباز در نظرسنجي انجام شده قابل رويت است. اين مساله در برخي سايت‌ها و خبرگزاري‌ها بازتاب زيادي داشت. از جمله در سايت فرارو برخي مخاطبان در نوشته خود آورده بودند: دو نفري كه بايد مي‌رفتند براي مناظره اصلي آقاي حضرتي يا خباز با آقاي سليمي‌نمين بود.

هفته قبل چند بار نتايج نظرسنجي پخش شد ولي ديروز حتي نتايج نهايي هم نشون داده نشد... وقتي مجري برنامه هم از عوامل پشت صحنه پرسيد مي‌شه نتايج رو نشون بديد با او مخالفت شد. شاهد اين ادعا هم عكس بالا!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امير 3 شهريور 1392
دروغ است.............................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.