.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه ابطحی درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد

شمال نیوز: محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به پیشنهاد احمدی‌نژاد برای مناظره با دکتر روحانی، توصیه کرد که یک کارشناس اقتصادی دولت برای مناظره با احمدی‌نژاد معین شود.

ابطحی در فیس‌بوک خود نوشت: «خیلی دست بالا بگیریم، آقای احمدی‌نژاد از نظر حقوقی الان یک کارشناس هستند. چه اشکال دارد آقای روحانی یک کارشناس اقتصادی دولت را مامور کند که با آقای احمدی‌نژاد گفت‌وگو کند و پاسخ ایشان را بدهد؟

البته چون موضوع ملی نیست، خوب است یک خبرگزاری متولی این کار شود. آن همه فحاشی و تهمت یک‌سویه ۸ ساله به آقای خاتمی و دولت‌های ایشان، چه رواجی داد بی‌اخلاقی‌های موجود را ...» /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید ابوالحسن موسوی 13 آذر 1392
اقایون نمک نظام رو میخورند و پیامشونو تو فیسبوک باید دید......واقعا برای اونا متاسفم.......احمدینژاد یک مرد بود.....اقای روحانی به کار خودش ادامه بدهند و از حاشیه به دور باشند بهتر است
حسین 14 آذر 1392
آقای ابطحی برای شما که بد نشد ، به یمن وبرکت خدمات 8ساله ای که شمادر مرقومه تان اشاره کردید به جای دیدن پت و مت ،درفیس بوک وتویترو... به چت ومت روزگار سپری میکنید.
ابطحی 14 آذر 1392
ابطحی جان شرمنده ام .
این حرفها همه طبعات آقای روحانیه . اگر حرفهای بی ربط را نمی زد کار به اینجا نمی کشید . احمدی نژاد به شخص رئیس جمهور نامه زده پس ایشان در کسوت رئیس جمهوری حتماٌ کارشناس اقتصادی هم هستند دیگه .
اگر بخواهی حرف حق را بزنی همیشه همینطوره .چون منافع اشخاص در خطر می افته .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.