.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است. روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.(ادامه)
سیدمحمد علی ابطحی مجروح شد/ 10 بخیه روی ابرو + عکس
سید محمد ابطحی رئیس دفتر دولت اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب بامداد جمعه با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود از مجروح شدن خود در پی یک حمله خبر داد.(ادامه)
ابطحی دلیل رای ندادن خاتمی را لو داد +عکس
ابطحی در توئیتی به عدم شرکت سیدمحمد خاتمی در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری واکنش نشان داد.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
محمدعلی ابطحی در توییتر خود درباره اظهارنظر یکی از امامان جمعه نوشت: خرافه را بنام دین ترویج نکنید. واکنش ابطحی به بارش برف در اوضاع بی‌حجابی
محمدعلی ابطحی در توییتر خود درباره اظهارنظر یکی از امامان جمعه نوشت: خرافه را بنام دین ترویج نکنید.(ادامه)
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاور قالیباف گفت:آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها .... ادعای ابطحی در خصوص سه نامه ارسالی خاتمی برای مقام معظم رهبری با موضوع شرایط حاضر
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاور قالیباف گفت:آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها ....(ادامه)
روایت سیدمحمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت اصلاحات از مکاتبه سید محمد خاتمی با رهبر انقلاب در اعتراضات اخیر واکنش کیهان را درپی داشت. واکنش کیهان به روایت ابطحی از مکاتبه خاتمی با رهبر معظم انقلاب
روایت سیدمحمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت اصلاحات از مکاتبه سید محمد خاتمی با رهبر انقلاب در اعتراضات اخیر واکنش کیهان را درپی داشت.(ادامه)
​محمدعلـی ابطحـی، رئیــس دفتر رئیس‌جمهوری در دولت اصلاحات و عضو مجمع روحانیون مبارز از مکاتبه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی با رهبر معظم انقلاب در پی .... نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب + جزئیات
​محمدعلـی ابطحـی، رئیــس دفتر رئیس‌جمهوری در دولت اصلاحات و عضو مجمع روحانیون مبارز از مکاتبه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی با رهبر معظم انقلاب در پی ....(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
سید بهمن ابطحی جوانی است که از کودکی به همراه پدر بزرگ خود استاد قربانعلی کرم پور عمرانی، در روستای دیوا بندپی بابل، مشغول به نمدمالی است تا این هنر رو به فراموشی را زنده نگه دارند.نمدمالی از مشاغل سنتی بسیار قدیمی است که در آن با ایجاد فشار، رطوبت و حرارت، موجب درهم تنیده شدن الیاف پشمی می‌شوند و محصول نهایی که به آن نمد گفته می‌شود به عنوان زیراندازی محکم و با دوام مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما این هنر کهن در مازندران رو به فراموشی است.نمد، زیراندازی سنتی با قدمتی است. ماده اصلی نمد، پشم گوسفند به رنگ‌های طبیعی سفید، قهوه‌ای، سیاه و یا ترکیبی از آنها برای زمینه و مقداری پشم رنگ شده است که در سال‌های نه چندان دور مورد استفاده خانواده‌ها قرار می‌گرفت. هنر سنتی “نمدمالی ” در روستای دیوا بندپی بابل(خبر)
سید بهمن ابطحی جوانی است که از کودکی به همراه پدر بزرگ خود استاد قربانعلی کرم پور عمرانی، در روستای دیوا بندپی بابل، مشغول به نمدمالی است تا این هنر رو به فراموشی را زنده نگه دارند.نمدمالی از مشاغل سنتی بسیار قدیمی است که در آن با ایجاد فشار، رطوبت و حرارت، موجب درهم تنیده شدن الیاف پشمی می‌شوند و محصول نهایی که به آن نمد گفته می‌شود به عنوان زیراندازی محکم و با دوام مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما این هنر کهن در مازندران رو به فراموشی است.نمد، زیراندازی سنتی با قدمتی است. ماده اصلی نمد، پشم گوسفند به رنگ‌های طبیعی سفید، قهوه‌ای، سیاه و یا ترکیبی از آنها برای زمینه و مقداری پشم رنگ شده است که در سال‌های نه چندان دور مورد استفاده خانواده‌ها قرار می‌گرفت.(ادامه)
کنایه ابطحی به سخنرانی پایانی روحانی
کنایه ابطحی به سخنرانی پایانی روحانی (ادامه)
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت. رحمانی فضلی و صفار هرندی دو گزینه جدی ریاست صداوسیما/ علی‌عسکری جای واعظی را می‌گیرد
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت.(ادامه)
اصلاح طلبان پس از انتخابات 1400 چه تصمیمی می گیرند؟
۵۲ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند و رأی‌های باطله هم رتبه دوم را کسب کرد. میزان رأی کاندیدای پیروز این انتخابات هم گویای بخشی از این واقعیت است.(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. جنجال انتشار فایل صوتی ظریف (يادداشت)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. (ادامه)
دکتر موحد ابطحی درباره زوایای ناشنیده‌ای از زندگی و سیره خدیجه کبری (س) و نقش ایشان در سازمان‌دهی امور اقتصادی مسلمانان نکاتی را بیان کرد. نقش حضرت خدیجه (س) در شکل‌گیری نهضت اسلامی چیست؟
دکتر موحد ابطحی درباره زوایای ناشنیده‌ای از زندگی و سیره خدیجه کبری (س) و نقش ایشان در سازمان‌دهی امور اقتصادی مسلمانان نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. جدیدترین خبرها درباره احتمال نامزدی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. (ادامه)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند. لاریجانی کاندیدای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 / او بی گدار به آب نمی‌زند/ وی خود را خرج دعوا‌های سیاسی نمی‌کند/جبهه اصلاحات فعلا تصمیمی برای حمایت از لاریحانی ندارد/ او اکنون به صورت خزنده حرکت می‌کند(خبر)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند.(ادامه)
روایت جدید از نامه خاتمی به رهبر انقلاب
محمدعلی ابطحی در باره نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب گفت: قصد او تبلیغات و بده بستان های جاری نبوده است.(ادامه)
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد کاندیدا شدن احمدی نژاد همه معادلات ۱۴۰۰ را بهم می زند
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد(ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد ابطحی گفت: آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست .... ابطحی : صحبت‌هایی برای تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در جریان است/ شانس تایید صلاحیت احمدی نژاد بالاتر رفته است/احتمال تایید صلاحیت احمدی نژاد وجود دارد
شمال نیوز : محمدجواد ابطحی گفت: آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست ....(ادامه)
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند.(ادامه)
محمدعلی ابطحی: خاتمی درخواست نامزدی در انتخابات را نپذیرفت/ ظریف نامزد نمی‌شود/ از لاریجانی حمایت نمی‌کنیم/ خاتمی با احمدی‌نژاد دیدار نداشته است/ حرف‌های فائزه‌ هاشمی فقط یک ادعاست/ بحثی درباره نامزدی حسن خمینی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند. ترکیب جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شد + اسامی
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند.(ادامه)
رونمایی از ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰
روزنامه اعتماد نوشت: دو سیاستمدار دیگر نامزدی خود را را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند؛ عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی. یکی اصلاح‌طلب یا به بیان دقیق‌تر سیاستمداری میانه‌رو نزدیک به اصلاح‌طلبان و آن ‌یک، اصولگرا. اولی سیاستمردی با کارنامه و سابقه کار اقتصادی و دیگری سیاستمداری که عمدتا در مناصب فرهنگی کار کرده. (ادامه)
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و .... ابطحی: لاریجانی شرط‌های مهمی گذاشته است/ ظریف نمی‌آید/ آذری‌جهرمی ثبت نام می‌کند، اما تأیید نمی‌شود/ نوبخت فضا را برای گزینه اصلی آماده می‌کند نه خودش
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و ....(ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
نمایندگانی که خانه سازمانی ۳۸۰ متری مجلس را از آنِ خود کردند!
معمای خانه های ۳۸۰ متری سعادت آباد که برخی نمایندگان ادوار مجلس به عنوان خانه سازمانی گرفتند اما این خانه‌ها را از آن خود کردند، معمایی است که بعد از گذشت چند سال هنوز لاینحل باقی مانده است. (ادامه)
واکنش تند مداح معروف به محمدعلی ابطحی
حمید علیمی مداح معروف با بازنشر توییت محمد علی ابطحی به اظهار نظر او اعتراض کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  محمدعلی ابطحی گفت: اتفاقا آقای عارف هوشمندی کرده است و با این استعفا ابراز می‌کند که اصلاح طلبی را به این مجموعه‌های بوروکراتیک اصلاح طلبان ترجیح داده است
.... ابطحی: عارف قطعا یکی از کاندیدا‌های ۱۴۰۰ است/ حمایت اصلاح طلبان از عارف قطعی نیست
شمال نیوز : محمدعلی ابطحی گفت: اتفاقا آقای عارف هوشمندی کرده است و با این استعفا ابراز می‌کند که اصلاح طلبی را به این مجموعه‌های بوروکراتیک اصلاح طلبان ترجیح داده است ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.