.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  محمدعلی ابطحی گفت: اتفاقا آقای عارف هوشمندی کرده است و با این استعفا ابراز می‌کند که اصلاح طلبی را به این مجموعه‌های بوروکراتیک اصلاح طلبان ترجیح داده است
.... ابطحی: عارف قطعا یکی از کاندیدا‌های ۱۴۰۰ است/ حمایت اصلاح طلبان از عارف قطعی نیست
شمال نیوز : محمدعلی ابطحی گفت: اتفاقا آقای عارف هوشمندی کرده است و با این استعفا ابراز می‌کند که اصلاح طلبی را به این مجموعه‌های بوروکراتیک اصلاح طلبان ترجیح داده است ....(ادامه)
عکس متفاوت روحانیِ اصلاح طلب در شب وقوع زلزله شدید تهران
محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرام خود از ماجرای زلزله شب گذشته تهران و گفت و شنودهایش روایت کرد.(ادامه)
اظهارات امام جمعه جنجالی ایرانشهر بعد از استعفا
(ادامه)
شمال نیوز : توصیه می‌کنم طرفدار هر جناح و سبکی هستید، در گروه‌های مخالفان فکری‌تان هم عضو باشید.خطرخودگویی و خودخندی برای همه خطر بزرگی است .... پای « مازندران » ، « پیتزا » و « اکبر جوجه » هم به خاطرات محمدعلی ابطحی باز شد !
شمال نیوز : توصیه می‌کنم طرفدار هر جناح و سبکی هستید، در گروه‌های مخالفان فکری‌تان هم عضو باشید.خطرخودگویی و خودخندی برای همه خطر بزرگی است ....(ادامه)
کنایه ابطحی به پیام احمدی‌نژاد درباره کرونا
محمد علی ابطحی فعال اصلاح طلب در توئیتر به پیام احمدی‌نژاد درباره کرونا کنایه زد. (ادامه)
محمدرضا خاتمی به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا، در بیمارستان بستری شد. محمدرضا خاتمی به کرونا مبتلا شد/ اولین اظهارات بعد از ابتلا
محمدرضا خاتمی به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا، در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. 
لیست کاندیداهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس اعلام شد
شمال نیوز: نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند. (ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی هیأت نظارت بر نمایندگان، با بیان اینکه در یک اقدام بی‌سابقه حدود ۷۵ نفر از نمایندگان فعلی تا قبل از اعلام نظر رسمی شورای نگهبان در دور بعدی پارلمان حضور ندارند.... کدامیک از نمایندگان مجلس دهم انصراف دادند یا رد صلاحیت شدند؟
شمال نیوز : سخنگوی هیأت نظارت بر نمایندگان، با بیان اینکه در یک اقدام بی‌سابقه حدود ۷۵ نفر از نمایندگان فعلی تا قبل از اعلام نظر رسمی شورای نگهبان در دور بعدی پارلمان حضور ندارند....(ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)
ابطحی: آقای روحانی، بجای خنده باید گریه می‌كردی
(ادامه)
درگیری در مجلس؛ دو نماینده دست به یقه شدند
در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، مجتبی ذوالنوری به دنبال جمع‌آوری امضا به منظور استیضاح رئیس مجلس بود که با اعتراض بهروز نعمتی مواجه شد.(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است. می خواهید قطعنامه ها باز گردد تا دوباره برای لغو آن گروهی مجبور به مذاکره با آمریکا باشند؛؟«یا الله، بفرمایید»
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است.(ادامه)
طلسم نبردن استقلالِ استراماچونی شکسته شد
تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل گل ریحان البرز راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.(ادامه)
روایت ابطحی از تابلوی ورودی شهر احمدی‌نژاد
(ادامه)

شادی ابطحی، مترجم مجموعه داستان‌های سرزمین وحشت و آثاری دیگر ظهر دیروز (جمعه، پانزدهم شهریور) درگذشت. شادی ابطحی درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ
شادی ابطحی، مترجم مجموعه داستان‌های سرزمین وحشت و آثاری دیگر ظهر دیروز (جمعه، پانزدهم شهریور) درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده گفت: مطرح شدن نام احمدی لاشکی به عنوان یکی از گزینه‌های آموزش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و پرورش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه انتخابیه‌اش جو روانی خاصی را ایجاد کرده است.....

ابطحی: تماس دولت با احمدی لاشکی برای پذیرش وزارت آموزش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
شمال نیوز : این نماینده گفت: مطرح شدن نام احمدی لاشکی به عنوان یکی از گزینه‌های آموزش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و پرورش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه انتخابیه‌اش جو روانی خاصی را ایجاد کرده است..... (ادامه)
  شمال نیوز:  50 روز از قبول استعفای وزیر پیشین آموزش و پرورش می‌گذرد، دولت زمان زیادی برای معرفی گزینه اصلی کرسی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی ندارد. در هفته‌های اخیر نام افراد مختلفی برای این سمت مطرح شده اند، هنوز مشخص نیست شانس کدامیک بیشتر است. .... گزینه مازندرانی وزارت آموزش و پرورش کیست ؟ + نگاهی به همه گزینه ها
شمال نیوز: 50 روز از قبول استعفای وزیر پیشین آموزش و پرورش می‌گذرد، دولت زمان زیادی برای معرفی گزینه اصلی کرسی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی ندارد. در هفته‌های اخیر نام افراد مختلفی برای این سمت مطرح شده اند، هنوز مشخص نیست شانس کدامیک بیشتر است. ....(ادامه)
گزینه‌های احتمالی وزارت آموزش و پرورش
(ادامه)
3 نفر نامزد ریاست مجلس شدند
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سه نفر از نمایندگان برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند.(ادامه)
علی لاریجانی با کسب 155 رأی مجدداً در کُرسی ریاست برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم ابقا شد. همچنین مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به عنوان نایب رئیس اول و دوم مجلس انتخاب شدند. لاریجانی برای آخرین سال مجلس دهم رئیس ماند| شکست دوباره عارف| پزشکیان و مصری نواب رئیس مجلس شدند| حذف مطهری
علی لاریجانی با کسب 155 رأی مجدداً در کُرسی ریاست برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم ابقا شد. همچنین مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به عنوان نایب رئیس اول و دوم مجلس انتخاب شدند.(ادامه)
معتقدم اصولگرا و اصلاح‌طلب دو بال پیشرفت کشور هستند و تقویت هویتی این دو جناح برای کشور مفید است/ جریانات کشور را به دور از جناح‌بندی‌ها و واقع‌بینانه ببینیم/ من اصلاح‌طلبی را در داخل نظام می‌دانم(خبر)
(ادامه)
وزیری که با لباس سپاه خود را به ساختمان مجلس + عکس
خرداد: نوبت عصر مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌های جالبی همراه بود.(ادامه)
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند..... ایران پاسدار شد ؛ از مجلس سبزپوش تا بیانیه ارتش و نمایندگان اقلیت‌های دینی
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند.....(ادامه)
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با ابراز تاسف از اینکه خصوصی‌سازی به ورشکستگی بنگاه‌های اقتصادی و بیکاری کارگران منجر شده است، گفت: بلایی که خصوصی‌سازی بر سر اقتصاد این کشور آورد، آمریکا هرگز نمی‌توانست در قالب جنگ اقتصادی به کشور وارد کند. خصوصی‌سازی بدتر از جنگ اقتصادی آمریکایی عمل کرد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با ابراز تاسف از اینکه خصوصی‌سازی به ورشکستگی بنگاه‌های اقتصادی و بیکاری کارگران منجر شده است، گفت: بلایی که خصوصی‌سازی بر سر اقتصاد این کشور آورد، آمریکا هرگز نمی‌توانست در قالب جنگ اقتصادی به کشور وارد کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.