.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احسان محمدی جاودانه ترین «قایقران» ایران(يادداشت)
احسان محمدی(ادامه)
سید محمد علی ابطحی داغدار شد
آیت الله سید حسن ابطحی‌ دارفانی را وداع گفت. (ادامه)
اعلام نتایج قطعی حوزه های انتخاباتی به تفکیک استان ها
اعلام نتایج قطعی رقابت انتخاباتی استان ها تا به این لحظه به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
توضیح حداد عادل درباره ارتباط با دفتر فرح پهلوی
سخن من به کسانی که هر چند وقت یک‌بار این موضوع را پیش می‌کشند این است که شما جوانان امروز که در آن سال‌ها نبوده‌اید، طبعاً این تهمت‌ها را از زبان بعضی افراد فراری و ضدّانقلاب، که با من به‌علّت آنکه در خدمت جمهوری اسلامی هستم دشمنی دارند، شنیده‌اید. (ادامه)
واکنش شجونی و غرضی به انتقاد هاشمی از شورای نگهبان
(ادامه)
اسامی ۷ ایرانی آزاد شده از زندان های آمریکا
یک منبع آگاه اعلام کرد که همزمان با آزادی چهار تبعه دو تابعیتی از سوی جمهوری اسلامی ایران، دولت امریکا نیز امروز شنبه هفت ایرانی را که در آن کشور زندانی بودند، آزاد کرده است. (ادامه)
عکس سلفی مهمانی روحانیون مشهور اصلاح طلب
همزمان با ثبت نام انتخابات خبرگان، فعالیت های روحانیون مشهور کشور برای نامزدی در این انتخابات و یا ارائه فهرست انتخاباتی افزایش یافته است. (ادامه)
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است. از داود، منتقد سرسخت محمود تا حسین فریدون، همراه همیشگی !!!
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است.(ادامه)
سعید حجاریان:کسی از ما تأیید صلاحیت نمی‌شود
(ادامه)
ماجرای کمپین «نه به امین حیایی»+تصاویر
به راه انداختن کمپینی سیاسی علیه یکی از بازیگران شرکت کننده در برنامه خنداونه موجی از نقدهای طنز را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.(ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
وزیر کشور اصلاحات در حال توت خوری/ عکس
محمد علی ابطحی عکسی از وزیر کشور دولت اصلاحات در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که آقای موسوی لاری را در حال چیدن توت نشان می دهد. (ادامه)
پاسخ محرمانه روحانی به نامه مجمع روحانیون
یک خبرگزاری از پاسخ رئیس‌جمهور به نامه اعضای مجمع روحانیون مبارز خبر داد. اعضای مجمع در این نامه خواستار بیان علت ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات شده‌ بودند. (ادامه)
تصاویر/ سیاسیون در یادبود والده خاتمی
مجلس ترحیم همسر آیت الله سید روح الله خاتمی نماینده امام خمینی (س) در استان یزد با حضور شخصیت های و چهره های سیاسی، علمی، دانشگاهی و حوزوی در تهران برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند.
​سفرکردگان ۹۳ در یک نگاه (خبر)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند. (ادامه)
مراسم ختم شيخ‌حسن کروبی برگزار شد
(ادامه)
پیکر سیدصادق طباطبایی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر دکتر سیدصادق طباطبایی با حضور خانواده‌های آن مرحوم، قشرهای مختلف مردم و مسوولان از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد.(ادامه)
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و...
شعار جدید هوادارن احمدی‌نژاد: «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» / «به زودی می‌آییم» تعبیر می‌شود؟
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و... (ادامه)
یک ازدواج سیاسی دیگر در ایران
برادر زاده سید محمد خاتمی به عقد فرزند علی عادلی درآمد.(ادامه)
تقدیر ابطحی از ملک عبدالله +عکس
محمد علی ابطحی رییس دفتر خاتمی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به مرگ پادشاه عربستان، مدعی شد وی در دوره پادشاهی اش برای مهار تندروی دینی و اصلاحات در جامعه سعودی اقدام کرده است! (ادامه)
ابطحی از احمدی نژاد عذرخواهی کرد!
محمد علی ابطحی معاون پارلمانی دولت اصلاحات به خاطر انتشار یک عکس از محمود احمدی نژاد عذرخواهی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: حکم حبس معاون اول دولت احمدی نژاد در حالی صادر شد که برخی از سیاستمداران ایرانی نیز بیش از او تجریه حضور در دادگاه و زندان را داشته‌اند. تجربه دادگاه و زندان از مصدق و هویدا تا عبدالله نوری و محمدرضا رحیمی(خبر)
شمال نیوز: حکم حبس معاون اول دولت احمدی نژاد در حالی صادر شد که برخی از سیاستمداران ایرانی نیز بیش از او تجریه حضور در دادگاه و زندان را داشته‌اند.(ادامه)
1.5سال روحانی از 8سال احمدی‌نژاد جلو زد!
(ادامه)
تشییع پیکر مرحوم مشفق کاشانی آغاز شد
(ادامه)
غایبان بزرگ همایش اصلاح‌طلبان
آقای هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، حجت‌الاسلام ناطق نوری، اسحاق جهانگیری و کرباسچی غایبانی بوده‌اند که علی‌رغم دعوت به همایش نیامدند.(ادامه)
محمد علی ابطحی در گفت و گو با روزنامه آرمان گفته " خط دهی مجمع روحانیون فراگیر تر می شود" این سخنان ابطحی در حالی زده شده که از گوشه و کنار اردوگاه اصلاح طلبان اخبار اختلافات به گوش می رسد.
آیا همه اصلاح طلبان از مجمع روحانیون خط می گیرند؟
محمد علی ابطحی در گفت و گو با روزنامه آرمان گفته " خط دهی مجمع روحانیون فراگیر تر می شود" این سخنان ابطحی در حالی زده شده که از گوشه و کنار اردوگاه اصلاح طلبان اخبار اختلافات به گوش می رسد. (ادامه)
کنایه معاون خاتمی به مدیران احمدی نژاد /عکس
محمد علی ابطحی ضمن انتشار عکس قدیمی از اعضای هیات دولت در دوره اصلاحات نوشت : تنی چند از اعضای هیئت دولت. عکس را با دوربین موبایل قدیمی گرفتم. در دوران اصلاحات مدیران سالمی بودند که بر عکس ٨ ساله دولت عدالت یک مورد اختلاس و دست اندازی به بیت المال در آن نبود.(ادامه)
شمال نیوز: حسن حسین زاده دبیر مازندرانی و فقید کمیته فوتسال و سرپرست تیم ملی عصر یکشنبه بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد . جزئیات سانحه رانندگی و فوت مرحوم حسین زاده+ تصاویر
شمال نیوز: حسن حسین زاده دبیر مازندرانی و فقید کمیته فوتسال و سرپرست تیم ملی عصر یکشنبه بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد .(ادامه)
آیت‌الله ابطحی کاشانی دار فانی را وداع گفت
آیت الله ابطحی کاشانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در قم دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
اعلام کرده هدایایش را به موزه امام(ره) می‌بخشد اما یک‌سال پیش حمید بقایی معاون اجرایی سابق نهاد ریاست‌جمهوری با تکذیب خبر جابه‌جایی هدایا به فارس گفته ‌بود: اساسا جابه‌جایی اموال در مجموعه‌های دولتی به این راحتی‌ها نیست.
احمدی نژاد از پایان ریاست جمهوری تا امروز / همه تحرکات مردان بهاری!
اعلام کرده هدایایش را به موزه امام(ره) می‌بخشد اما یک‌سال پیش حمید بقایی معاون اجرایی سابق نهاد ریاست‌جمهوری با تکذیب خبر جابه‌جایی هدایا به فارس گفته ‌بود: اساسا جابه‌جایی اموال در مجموعه‌های دولتی به این راحتی‌ها نیست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.