.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند. یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد!
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند.(ادامه)
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود. «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.(ادامه)
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد. ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
یک خبرنگار سرشناس اسراییلی اعتراف کرد که ما آنگونه که نتانیاهو ادعا می‌کند به پیروزی نزدیک نیستیم! برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
یک خبرنگار سرشناس اسراییلی اعتراف کرد که ما آنگونه که نتانیاهو ادعا می‌کند به پیروزی نزدیک نیستیم!(ادامه)
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران از کسب رتبه برتر کشوری این شرکت در حوزه فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف در فضای مجازی خبر داد . کسب رتبه برتر کشوری این شرکت در حوزه فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف در فضای مجازی
شمال نیوز : رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران از کسب رتبه برتر کشوری این شرکت در حوزه فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف در فضای مجازی خبر داد .(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
جواد قارایی سازنده مستند ایرانگرد، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. واکنش آقای ایرانگرد علیه رژیم صهیونیستی
جواد قارایی سازنده مستند ایرانگرد، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.(ادامه)
چهره واقعی ندا قاسمی شیرین سریال نون خ را ببینید/ عکس
عکسی از ندا قاسمی، بازیگر سریال نون خ در یک رستوران مورد توجه قرار گرفته است.(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی(يادداشت)
(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی
(ادامه)
پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد
حجت الاسلام پناهیان در برنامه تلویزیونی ماه من درباره دیدار با شیخ انصاریان توضیح داد. (ادامه)
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد. درگیری لفظی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده؛ شما تنت می‌خارد!
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به نقل از قطر ادعا کردند که احتمال اعلام آتش‌بس در روز عید فطر بالاست. احتمال آتش‌بس در غزه در عید فطر
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به نقل از قطر ادعا کردند که احتمال اعلام آتش‌بس در روز عید فطر بالاست.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
صحبت‌های عجیب پناهیان در تلویزیون درباره پیامبر (ص) و امام علی (ع) + ویدئو
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در یکی از شبکه های تلویزیون به طور عجیبی از اخلاق و رفتار امام علی و پیامبر (ص) صحبت کرد. (ادامه)
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
نقش فهیمه در سریال پایتخت بعد از ۱۰ سال چه شکلی شده است؟ / عکس
نسرین نصرتی، بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش فهیمه در سریال پایتخت به شهرت رسید، اکنون ۴۷ ساله است. (ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین!
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا را ببینید. (ادامه)
فیلم/ انتقاد تند کارشناس تلویزیون از بیانیه ایران در شورای امنیت علیه اسرائیل!
فوآد ایزدی در انتقادی تند از بیانیه ایران در شورای امنیت گفت: چرا درخواست ما از شورای امنیت محکوم کردن اسرائیل است؟ ما باید بخواهیم اسرائیل به ذیل فصل هفت برود. (ادامه)
مراکز دیپلماتیک ژیم صهیونیستی در خارج از فلسطین اشغالی بعد از حمله تروریستی به دمشق در حالت آماده باش قرار گرفتند. آماده‌باش مراکز دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در دنیا
مراکز دیپلماتیک ژیم صهیونیستی در خارج از فلسطین اشغالی بعد از حمله تروریستی به دمشق در حالت آماده باش قرار گرفتند.(ادامه)
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم». اولین واکنش اسرائیل به تجاوز نظامی علیه کنسولگری ایران
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم».(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران بود که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن ۴۴ سالگی درگذشت. رضا داوودنژاد درگذشت + بیوگرافی و علت فوت
رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران بود که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن ۴۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
برهنگی و زنانه پوشی بازیگر مرد تلویزیون و سینما + عکس / پوشش نامتعارفی که در غرب هم عرف نیست!
محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان امروز در پیج اینستاگرامی خودش عکسی منتشر کرد که در آن با دامن چین‌دار مشغول آب دادن به گل‌ها است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 133 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.