.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سریال های ماه رمضان
(ادامه)
علی اکبر سبزیان به مناسبت 24 تیر سالروز ولادت مقام معظم رهبری
علی اکبر سبزیان(ادامه)
واکنش تند ناطق‌نوری به ادعاهای پالیزدار
(ادامه)
عروسی خبرساز
(ادامه)
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!! رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء رهبری که «من» شناختم(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
خرافات فرهنگ مهدوی را تهدید می کند
(ادامه)
صدا و سیما و ویرانی خانه کعبه !!
(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز - معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران از پخش اخبار انگلیسی در شبکه طبرستان برای مسافران و گردشگران خارجی خبر داد.زمان پخش این برنامه ساعت 45/20 هر شب، به مدت ... اخبار انگلیسی ویژه گردشگران نوروزی مازندران
شمال نیوز - معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران از پخش اخبار انگلیسی در شبکه طبرستان برای مسافران و گردشگران خارجی خبر داد.زمان پخش این برنامه ساعت 45/20 هر شب، به مدت ...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ... در شب تولد یلدای ایرانیان، هندوانه وجود نداشته است!
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ...(ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.